|
|
| Pagina 63 van 126 |
[ 1889 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 61 62 63 64 65 … 126 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
Verbechio schreef: god, das na ne naam dak mij gon blijven herinnere. kzen content da em er ni bij es, de vuile rotzak bij mij ook zo, ik zal het nooit vergeten, groot feest in 't kuipke te Gent, het heeft 4-5 minuten geduurd eer we het doorhadden :boos: |
| 30 Mei 2006, 21:15 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
boussoufa naar anderlecht
t zal nie kampen komend seizoen en brugge... jaja, die emmen nog just niks! ja, just dreesen en salou... waaw! en degryse, die heb ik vandeweek doodleuk de vlieger zien pakken voor een rustig reisje niet dat hij daar geen recht op heeft, maar hij mag toch eens stillekes aan in actie gaan schieten hoor huysegems naar feyenoord knappe transfer! _________________ es da ier e fistjen... |
| 06 Jun 2006, 19:58 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
boris clitoris schreef: en degryse, die heb ik vandeweek doodleuk de vlieger zien pakken voor een rustig reisje niet dat hij daar geen recht op heeft, maar hij mag toch eens stillekes aan in actie gaan schieten hoor em gaat misschien Togo en zo scouten in Duitsland? |
| 06 Jun 2006, 20:04 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Haha, De Witte zou beter ook nog eens meer zwijgen, diene jongen heeft in het verleden zijn strepen verdiend maar begint nu toch ver seniel te worden zenne... Ivan & Garré 't zou een mooi komisch duo kunnen worden. Leugens en bedrog maar vooral de supporters zoveel mogelijk ambeteren :dans:
_________________ If you never try, you'll never know |
| 06 Jun 2006, 20:28 |
|
|
forumlegende
Hopelijk speelt Boussoufa even goed in Anderlecht, ik vrees er eerlijk gezegd voor, het zou de eerste ni zijn...
|
| 07 Jun 2006, 23:27 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
tympanum2 schreef: Hopelijk speelt Boussoufa even goed in Anderlecht, ik vrees er eerlijk gezegd voor, het zou de eerste ni zijn... velen vergelijken hem met Mitu: awel dan eje serieus veel stront in u ogen moet ik zeggen. Spijtig dat em nimmer te naturaliseren valt ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 08 Jun 2006, 0:02 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Kompany dus voor 8 miljoen (+ extra als Hamburg CL speelt, kampioen speelt of als Kompany doorverkocht wordt)
Daarmee zou de deal met Bayern Munchen ivm Van Buyten ook rond zijn, voor 10 miljoen |
| 09 Jun 2006, 12:04 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Ik geeft Anderlecht gelijk dat ze Kompany voor een goe
speler(s) vindt ge overal een beetje(als ge wat goed zoekt). Van 1 ding ben ik zeker : den Vincent zal zich goe mogen opfrissen als ie in de Bundesliga wil uitblinken. Want zeg nu zelf, daar in Brussel had ie toch een schoon leventje op zijn basisplaats ![]() |
| 09 Jun 2006, 12:56 |
|
|
bij Bayern zijn die supporters ook half gek aan het worden. Zij kopen Van Buyten en zien Kompany voor 2 miljoen minder naar HSV gaan...
daaraan zie je een ploeg die risico neemt (van moeten) en topploeg die gewoon kan kopen wat ze wilt (zekerheden liever dus). _________________ If you never try, you'll never know |
| 09 Jun 2006, 13:45 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
placietjen schreef: bij Bayern zijn die supporters ook half gek aan het worden. Zij kopen Van Buyten en zien Kompany voor 2 miljoen minder naar HSV gaan... daaraan zie je een ploeg die risico neemt (van moeten) en topploeg die gewoon kan kopen wat ze wilt (zekerheden liever dus). Hamburg zou ongeveer acht miljoen euro betaald hebben voor Kompany, minder dus dan de aanvankelijke vraagprijs. Maar Hamburg zou Anderlecht wel extra beta- len als de club de CL haalt, de titel pakt en/of Kompany later doorverkoopt. Kompany krijgt rugnummer 10 bron vrt teletekst _________________ www.spionkoplede.com |
| 09 Jun 2006, 15:35 |
|
|
Mariner schreef: placietjen schreef: bij Bayern zijn die supporters ook half gek aan het worden. Zij kopen Van Buyten en zien Kompany voor 2 miljoen minder naar HSV gaan... daaraan zie je een ploeg die risico neemt (van moeten) en topploeg die gewoon kan kopen wat ze wilt (zekerheden liever dus). Hamburg zou ongeveer acht miljoen euro betaald hebben voor Kompany, minder dus dan de aanvankelijke vraagprijs. Maar Hamburg zou Anderlecht wel extra beta- len als de club de CL haalt, de titel pakt en/of Kompany later doorverkoopt. Kompany krijgt rugnummer 10 bron vrt teletekst ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 09 Jun 2006, 17:35 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
Kweeni of het hier al ergens gepost werd ,maar gisteren stond het volgende in HN:
Gewezen Aalst speler Theodoros zakkas moet binnenkort voor 3 maand de cel in.Na een voetbalwedstrijd in Aalst was er ergens in een cafe een opstootje.Zakkas gaf een politieagent een ferme duw en moest door 2 agenten in bedwang gehouden worden en tot kalmte gebracht worden.Kweet nu ni juist of het om een effectieve straf of om een straf me uitstel ging,'k em de krant al weggelegt bij 't papier
Persoonlijk vind ik het dus zéér onrechtvaardig da ge 3 maand in den bak moet om ne polis nen duw te geven,en dat terwijl ne moordenaar vrij mag rondlopen. _________________
|
| 09 Jun 2006, 19:08 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Onze bondsvoorzitter Peeters is door de FIFA gehuldigd voor bewezen diensten aan het voetbal
Welke deze waren was ook voor de journalist van 't artikel niet duidelijk. Hiermee is het nu wel onomstotelijk bewezen dat ge volledig seniel moet zijn om in de Fifa te zetelen. |
| 09 Jun 2006, 21:15 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
Vierdeklasser Kampenhout heeft een toptransfer verwezenlijkt
Het versterkte zich met Dimitri Delmotte die overkomt van derdeklasser Diegem.
Dju toch,weer het spek van tussen onzen boterham laten eten ![]() _________________
|
| 10 Jun 2006, 12:39 |
|
|
forumlegende
K Heb het ook gelezen van Zakkas...nog altijd e klein vinnig manneke precies
![]() |
| 10 Jun 2006, 20:09 |
|
| Pagina 63 van 126 |
[ 1889 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 61 62 63 64 65 … 126 Volgende |