| Auteur |
Bericht |
|
Bram
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Website: http://www.iendracht.be
|
waly 2 schreef: en maar afgeven op den antwerp en manchester,en nu doen ze hetzelfde.  er zal wel ergens een verschil zijn ze dat het bij Antwerp veel erger maakt om te samenwerken met een buitenlandse club dan bij hun.... de handtekening bij hun onder het contract zal bv. links op het blad gezet zijn en bij den Antwerp rechts ofzo.
|
| 17 Apr 2007, 11:27 |
|
 |
|
waly 2
Freak
|
en de grote talenten van dender gaan naar ginder 
|
| 17 Apr 2007, 11:31 |
|
 |
|
El Corredor
Freak
|
waly 2 schreef: en de grote talenten van dender gaan naar ginder 
... op congé
|
| 17 Apr 2007, 11:37 |
|
 |
|
chunga
Nationale Ploeg
|
waly 2 schreef: en de grote talenten van dender gaan naar ginder  veur de kevin franck es da wel ne stap achteruit Murcia zeker as ge nog bij de Real Madrid gezeten et 
|
| 17 Apr 2007, 11:51 |
|
 |
|
Smetje
Iendracht.be - beheer
|
Da ze persoons maar sturen. Hoe verder dat diene weg is, hoe beter
|
| 17 Apr 2007, 12:01 |
|
 |
|
The Blackwans
Freak
|
Smetje schreef: Da ze persoons maar sturen. Hoe verder dat diene weg is, hoe beter
Uiteindelijk komt het hierop neer ...

_________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies
|
| 17 Apr 2007, 16:47 |
|
 |
|
CeltiC1919
Vaste Waarde
|
of de JP nu vlaams bier of spaanse wijn moet zuipen........ voor hem is da geen probleem 
|
| 17 Apr 2007, 17:54 |
|
 |
|
Jeroen
Iendracht.be - beheer
|
ze hadden aan drie ploegen nog ni genoeg, nu zen 't er al 4
man man man, wat een belachelijke "club"
|
| 17 Apr 2007, 17:54 |
|
 |
|
nonkel marcel
Rode kaart
|
Jeroen schreef: ze hadden aan drie ploegen nog ni genoeg, nu zen 't er al 4
man man man, wat een belachelijke "club"
Zegt AA Gent je nog iets? Dankzij wie zijn jullie vorig seizoen nog bijna in 3de gebleven?
Soit, los daarvan vind ik dat samenwerkingsverband geen goed idee, ik zie geen meerwaarde. Hilarisch trouwens wat er na Nieuwjaar op Antwerp gebeurde, waar Man U zijn beste uitgeleende spelers gewoon terughaalde. Verschil met antwerp is dat zij al jaren met Engelse import uit 2de klasse proberen te geraken, en dat wij het met 10 Belgen aan de aftrap proberen. Bovendien zijn zij compleet afhankelijk van Man U om aan een deftige ploeg te geraken.
|
| 17 Apr 2007, 22:11 |
|
 |
|
Bram
Website: http://www.iendracht.be
|
ik heb het nog gezegd dat ze er Gent gingen bijhalen .... swat te gek om daar zelfs op te reageren
|
| 17 Apr 2007, 22:26 |
|
 |
|
The Blackwans
Freak
|
marcel schreef: Zegt AA Gent je nog iets? Dankzij wie zijn jullie vorig seizoen nog bijna in 3de gebleven?
Dat was in de verste verte geen samenwerkingsakkoord. Dat van jullie met Murcia is er wel een. Akkoord, niet zoals dat van Man.U en Antwerp, maar het is er een. Persoonlijk zou ik daar (net als jij blijkbaar) tegen zijn. Maar gezien jullie voor een samenwerkingsakkoord van een 3tal clubs supporteren zullen jullie daar wel mee omkunnen.
_________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies
|
| 17 Apr 2007, 22:50 |
|
 |
|
hansken
|
marcel schreef: Jeroen schreef: ze hadden aan drie ploegen nog ni genoeg, nu zen 't er al 4
man man man, wat een belachelijke "club" Zegt AA Gent je nog iets? Dankzij wie zijn jullie vorig seizoen nog bijna in 3de gebleven? Soit, los daarvan vind ik dat samenwerkingsverband geen goed idee, ik zie geen meerwaarde. Hilarisch trouwens wat er na Nieuwjaar op Antwerp gebeurde, waar Man U zijn beste uitgeleende spelers gewoon terughaalde. Verschil met antwerp is dat zij al jaren met Engelse import uit 2de klasse proberen te geraken, en dat wij het met 10 Belgen aan de aftrap proberen. Bovendien zijn zij compleet afhankelijk van Man U om aan een deftige ploeg te geraken.
zit antwerp dan al zovele jaaaren in 2e mss? 
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven!
|
| 18 Apr 2007, 16:47 |
|
 |
|
piwi from FCD
Rendac-supporter
|
hansken schreef: marcel schreef: Jeroen schreef: ze hadden aan drie ploegen nog ni genoeg, nu zen 't er al 4
man man man, wat een belachelijke "club" Zegt AA Gent je nog iets? Dankzij wie zijn jullie vorig seizoen nog bijna in 3de gebleven? Soit, los daarvan vind ik dat samenwerkingsverband geen goed idee, ik zie geen meerwaarde. Hilarisch trouwens wat er na Nieuwjaar op Antwerp gebeurde, waar Man U zijn beste uitgeleende spelers gewoon terughaalde. Verschil met antwerp is dat zij al jaren met Engelse import uit 2de klasse proberen te geraken, en dat wij het met 10 Belgen aan de aftrap proberen. Bovendien zijn zij compleet afhankelijk van Man U om aan een deftige ploeg te geraken. zit antwerp dan al zovele jaaaren in 2e mss? 
toch al enkele jaartjes he. en ik denk dat ze mss wel op jullie zullen wachten.
|
| 18 Apr 2007, 17:13 |
|
 |
|
borre31
Vaste Waarde
|
hierze tis van da(voetbalkrant)
Enkele dagen geleden raakte bekend dat FCV Dender interesse had in Jan Van Steenberghe, de vierde doelman van RSC Anderlecht. Beide partijen spraken met elkaar en de overeenkomst is bijna rond.
"Ik ben in gesprek met Dender. De club is mijn eerste keuze. Het is een sympathieke club vlakbij huis", aldus de 34-jarige Van Steenberghe in de Waalse krant La Dernière Heure. Van Steenberghe zou naar eigen zeggen uit zeven clubs kunnen kiezen uit eerste en tweede klasse. Bij Dender zijn ze met het oog op de promotie naar de hoogste klasse vooral op zoek naar een ervaren sluitpost.
Van Steenberghe gaf aan dat hij ook een nieuwe functie bij Anderlecht kon krijgen, maar dat hij dat weigerde omdat hij dan geen tijd meer zou hebben voor zijn familie.
_________________ Weir zen anti fusieclub!!
|
| 19 Apr 2007, 13:15 |
|
 |
|
Sven KSK Opwijk
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
|
Goed nieuws voor Dender (goeie doelman), voor hemzelf (weer altijd spelen) en voor Anderlecht (vier keepers was te veel)
| 19 Apr 2007, 13:17 |
|
|