|
|
| Pagina 647 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 645 646 647 648 649 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bericht Re: de Dendertopic
CALIMERO schreef: vanop de site van Gent-Zeehaven " FCV Dender EH ademt ambitie uit. De fusieclub kan nog rekenen op een grote schare supporters, die voor een leuke sfeer zorgen. De accommodatie is top, de ploeg ook. Trainer Nicky Hayen trok heel wat spelers aan in de hoop Dender naar hogere oorden te begeleiden en hen terug de sfeer van de topjaren te doen beleven. Hun seizoenstart mocht er wezen. Winnen op KSV Temse en ook in de beker werd gewonnen, waardoor ze in de 5e ronde kunnen aantreden. Geen katers dus (of misschien wel door het vieren)." Een grote schare supporters? Kan je groot definiëren? _________________ oilsjt, goi alien... |
| 23 Aug 2013, 9:50 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
jammen schreef: CALIMERO schreef: vanop de site van Gent-Zeehaven " FCV Dender EH ademt ambitie uit. De fusieclub kan nog rekenen op een grote schare supporters, die voor een leuke sfeer zorgen. De accommodatie is top, de ploeg ook. Trainer Nicky Hayen trok heel wat spelers aan in de hoop Dender naar hogere oorden te begeleiden en hen terug de sfeer van de topjaren te doen beleven. Hun seizoenstart mocht er wezen. Winnen op KSV Temse en ook in de beker werd gewonnen, waardoor ze in de 5e ronde kunnen aantreden. Geen katers dus (of misschien wel door het vieren)." Een grote schare supporters? Kan je groot definiëren? Koen de Kakker met buren en familie en zowat iedereen uit het verzorgingstehuis waar hij verblijft, in totaal toch nog goed voor zo een 109 man en een paardekop ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 23 Aug 2013, 10:49 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Groot wil hier zeggen: Groter als de supportsersschare van Racing Gent (lees +- 200 man).
|
| 23 Aug 2013, 10:50 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Zienaa schreef: Stel u voor dat wij door hen in de eindronde richting derde klasse worden getrapt. We zijn 2 speeldagen ver. Zo sterk is Dender nu ook niet, ik zie ze geen eindronde halen. |
| 23 Aug 2013, 16:22 |
|
|
Nationale Ploeg
[/quote]Positieve noot aan het verhaal:
Van Eyk scoort weer! => toptransfer! Kbegrijp dat echt niet van Aalst hoor, de jongen heeft geen halve kans nodig of 't is prijs.[quote] konden we die niet verhuren ipv definitief weg te doen ? _________________ may the FORCE be with you. |
| 29 Aug 2013, 12:04 |
|
|
Reserve
Vind ik ook,zouden wel eens veel spijt kunnen krijgen dat we hem gewoon weg hebben gedaan zonder te verhuren voor een jaar.
Halen met van belle zelfde type binnen,en moeten hem nog huren ook. |
| 29 Aug 2013, 12:31 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Goh, is verhuren voor een 2de klasser een goeie oplossing? Als die speler het goed doet, zijt ge hem na da jaar toch kwijt. En veel euroloekes gaat ge er ook niet aan verdienen
_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 29 Aug 2013, 12:36 |
|
|
Freak
t is maar 3e klasse ook eh.
![]() |
| 29 Aug 2013, 13:25 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Still standing ! schreef: Van Eyk scoort weer! => toptransfer! Kbegrijp dat echt niet van Aalst hoor, de jongen heeft geen halve kans nodig of 't is prijs. Citeer: konden we die niet verhuren ipv definitief weg te doen ? Helemaal mee eens, 3de klassematriaal volgens CJ...hopelijk krijgen ze hier idd geen spijt van. Ik vind dat onze trainer soms rare (stoute) uitspraken doet. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 29 Aug 2013, 14:01 |
|
|
Nationale Ploeg
DavidSeal schreef: Still standing ! schreef: Van Eyk scoort weer! => toptransfer! Kbegrijp dat echt niet van Aalst hoor, de jongen heeft geen halve kans nodig of 't is prijs. Citeer: konden we die niet verhuren ipv definitief weg te doen ? Helemaal mee eens, 3de klassematriaal volgens CJ...hopelijk krijgen ze hier idd geen spijt van. Ik vind dat onze trainer soms rare (stoute) uitspraken doet. om niet te zeggen dattem op zijne korten tijd hier zijn eigen al vaak tegengesproken heeft. hij volgt een kaarsrechte lijn die weliswaar onmiskenbaar flexibiliteit in de bochten vertoont... ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 29 Aug 2013, 15:18 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Still standing ! schreef: DavidSeal schreef: Still standing ! schreef: Van Eyk scoort weer! => toptransfer! Kbegrijp dat echt niet van Aalst hoor, de jongen heeft geen halve kans nodig of 't is prijs. Citeer: konden we die niet verhuren ipv definitief weg te doen ? Helemaal mee eens, 3de klassematriaal volgens CJ...hopelijk krijgen ze hier idd geen spijt van. Ik vind dat onze trainer soms rare (stoute) uitspraken doet. om niet te zeggen dattem op zijne korten tijd hier zijn eigen al vaak tegengesproken heeft. hij volgt een kaarsrechte lijn die weliswaar onmiskenbaar flexibiliteit in de bochten vertoont... ![]() Dat tegenspreken is 1 ding, lijkt precies aangeboren te zijn bij trainers maar die uitspraak over Sander doe je gewoon niet, het mag nog zijn overtuigde mening zijn. Moest de Chris met zijn ploeg op het plein nog maar de helft scoren als met zijn uitspraken in de krant, we zouden los aan kop staan ondertussen... Ik hoop gewoon dat Sander het bij Dender goed blijft doen en dan een transfer kan afdwingen naar een tweede of eersteklasser eventueel zodat die het tegendeel kan bewijzen... Is nog jong genoeg... Over terugkaatsen gesproken: als C. Janssens zondag niet wint van een hopeloos gehandicapt Heist, mag hij zijn eigen uitspraak - ik ben een trainer voor eerste klasse - ook al eens wat verder toelichten... |
| 29 Aug 2013, 15:40 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Van Van Eyk een toptalent hier maken zoals sommigen doen vind ik er nu eerlijk gezegd ook zwaar over hoor...
|
| 29 Aug 2013, 15:51 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
DT schreef: Still standing ! schreef: DavidSeal schreef: Positieve noot aan het verhaal: Van Eyk scoort weer! => toptransfer! Kbegrijp dat echt niet van Aalst hoor, de jongen heeft geen halve kans nodig of 't is prijs. Helemaal mee eens, 3de klassematriaal volgens CJ...hopelijk krijgen ze hier idd geen spijt van. Ik vind dat onze trainer soms rare (stoute) uitspraken doet. om niet te zeggen dattem op zijne korten tijd hier zijn eigen al vaak tegengesproken heeft. hij volgt een kaarsrechte lijn die weliswaar onmiskenbaar flexibiliteit in de bochten vertoont... ![]() Dat tegenspreken is 1 ding, lijkt precies aangeboren te zijn bij trainers maar die uitspraak over Sander doe je gewoon niet, het mag nog zijn overtuigde mening zijn. Moest de Chris met zijn ploeg op het plein nog maar de helft scoren als met zijn uitspraken in de krant, we zouden los aan kop staan ondertussen... Ik hoop gewoon dat Sander het bij Dender goed blijft doen en dan een transfer kan afdwingen naar een tweede of eersteklasser eventueel zodat die het tegendeel kan bewijzen... Is nog jong genoeg... Over terugkaatsen gesproken: als C. Janssens zondag niet wint van een hopeloos gehandicapt Heist, mag hij zijn eigen uitspraak - ik ben een trainer voor eerste klasse - ook al eens wat verder toelichten... ALS we zondag mochten verliezen, of het spelpeil niet verbeterd zijn, is het zo goed als zeker de rest van het seizoen vechten tegen de degradatie. Zoals DT zegt tegen een fel verzwakt Heist is winnen niet meer dan een must. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 29 Aug 2013, 15:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Jeroen schreef: Van Van Eyk een toptalent hier maken zoals sommigen doen vind ik er nu eerlijk gezegd ook zwaar over hoor... Ik denk dat het vooral de Dender-supporters zijn die er een toptalent van maken... En op basis van de statistieken die hij daar kan voorleggen, kan je hen moeilijk ongelijk geven ook voorlopig. Ben er persoonlijk nooit grote fan van geweest (zoals al aangegeven, heb het niet voor die statische torens) maar heeft wel specifieke kwaliteiten waarop hij hier nooit deftig is aangespeeld geworden... Als je dan in de pikorde wordt voorafgegaan door een speler die nog alles te leren heeft en die eigenlijk nog een pak minder heeft bewezen (Robin) en als een identiek type speler dan als de witte merel wordt binnengehaald bij de club, vind ik wel dat daar een kanttekening mag bij worden geplaatst. Robin/Sander en Nick zijn spitsen die meer nog dan Stavros afhankelijk zijn van de aanvoer vanuit het middenveld en dan met name nog vanop de flank... Als je die aanvoer niet op punt krijgt of je stopt uw middenveld vol centrale spelers zonder voorzet, mag je nog vier Van Belles vooraan zetten, gaat toch niet helpen... En Sander kon wat mij betreft wel op een properdere manier naar de exit geholpen worden ook... |
| 29 Aug 2013, 16:15 |
|
|
Nationale Ploeg
Jeroen schreef: Van Van Eyk een toptalent hier maken zoals sommigen doen vind ik er nu eerlijk gezegd ook zwaar over hoor... niemand maakt van die jongen een toptalent hoor. maar wil je gans het plaatje toch even in beeld brengen aub: je betaalt geld om die binnen te halen (was oorspronkelijk niet gepland maar soit het is zo uitgedraaid), je kiest hem en laat een andere jonge beloftevolle Belgische targetspits gaan, je laat hem gans de voorbereiding spelen (waarin hij niet schittert maar toch wel regelmatig zijn goal maakt) en als de competitie 1 speeldag ver is doe je hem voor niets weg (nr je grote rivaal, doeternogniettoeinderdaadmaarikkannietlatenhettevermelden) om eenzelfde type te gaan huren die bij een andere 2deklasser uit de boot valt. kijk, mij hebben ze hier op dees forum vroeger al nen 'positivo' genoemd, ne 'groenen (?) naiëveling' (er zitten er hier een paar met een fobie voor die politieke partij volgens mij). awel, ik vind als ge hier eens fks geen "?" bij mag plaatsen schaf het forum dan gewoon af hein. en dan verwijs ik nog niet eens naar voorgaande jonge talenten die afgeserveerd worden nog vooraleer hun shirt gedrukt was of naar de andere meerdere 'lastminute ingevingen' die gans uw voorbereiding met een boogje recht in de prullenbak doen belanden... (allez bij deze eigenlijk wel weer )er zit geen lijn in. _________________ may the FORCE be with you. |
| 29 Aug 2013, 16:24 |
|
| Pagina 647 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 645 646 647 648 649 … 711 Volgende |