de Dendertopic - Pagina 650 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 648 649 650 651 652 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Bericht Re: de Dendertopic
Still standing ! schreef:
DT schreef:
AlostanA schreef:
Ik heb veel respect voor de zakenman Valckenier, maar als het over voetbal gaat is zijn mening niet de mijne. Er zijn nog wel mensen die beweren dat enkel een grote fusie in de regio ons tot een club genre Zulte-Quoi kan brengen, maar ik huiver ervan...

Mja, maar bottomline gaat alles terug te brengen zijn naar 1 ding: infrastructuur... Wij hebben nagenoeg alles behalve dat. "Zij" hebben niks, maar dat dan weer wel... Dus ofwel zet de stad Aalst ons binnen dit en vijf jaar een nieuwe tribune/stadion ofwel blijft de stad alles op de lange baan schuiven (wat in praktijk dus neerkomt op niks doen) en wordt uitwijken naar de buren plots het enige economisch werkbare scenario...

en de meningen bij ons zijn zeer verdeeld ivm ne verhuis nr denderleeuw. voor mij persoonlijk zou het kunnen op voorwaarde dat het niets met een fusie of iets dergelijks te maken heeft. dus zuiver EA dat daar gaat spelen omdat er in ons stad niets geregeld werd. maar zowieso moet dat altijd plan B, of liever plan C zijn.

maak daar gerust plan X , Y of Z van.of beter nog , plan nevervanzelevennooitnie...

07 Jan 2014, 21:26
Reserve

Leeftijd: 36
http://www.tvoost.be/nl/2014-01-07/fusi ... den-welle/

De moustache gaat het ook eens zeggen ze. Hij heeft gelijk dat er qua sponsoring geen plaats is in de denderstreek voor een 2e, 3e en 4e klasser. Mijn oplossing is simpel 3e en 4e klasser respectievelijk failliet en stoppen en het probleem is opgelost :p

07 Jan 2014, 23:18
Freak

Re: Toekomst?

Berichtdoor SvenDender » wo 08 jan 2014, 05:46

Waarschijnlijk ben ik als 1 van de enige hier, maar ik ben niet tegen een mogelijke fusie zo blijven voort sukkelen heeft ook niveel nut dat is natuurlijk mijn mening! ;)
Enkele voorwaarden aan een fusie (met Terjoden-Welle, Eendracht Aalst of whatever) zijn er natuurlijk wel:
- zowiezo moet er in het van roy stadion worden gespeeld maja dat lijkt mij nogal logisch.
- de naam Dender of Denderleeuw mag niet verdwijnen en moet in de naam van de mogelijk nieuwe fusieclub voorkomen. Indien dit niet het geval is ga ik ook nimeer zien!
:crazy: :crazy: :crazy:

08 Jan 2014, 9:58
forumlegende

Veel realtiteitszin hebben ze nooit gehad...

08 Jan 2014, 12:00
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
waly 2 schreef:

Waarschijnlijk ben ik als 1 van de enige hier, maar ik ben niet tegen een mogelijke fusie zo blijven voort sukkelen heeft ook niveel nut dat is natuurlijk mijn mening! ;)
Enkele voorwaarden aan een fusie (met Terjoden-Welle, Eendracht Aalst of whatever) zijn er natuurlijk wel:
- zowiezo moet er in het van roy stadion worden gespeeld maja dat lijkt mij nogal logisch.
- de naam Dender of Denderleeuw mag niet verdwijnen en moet in de naam van de mogelijk nieuwe fusieclub voorkomen. Indien dit niet het geval is ga ik ook nimeer zien!
das eigenlijk nog de beste, zal wel dat ze er niet tegen zijn, fusioneren is daar geen visie maar een levenswijze, denk dat het in hun genen zit. En dan zouden we onze broek nog moeten laten zakken uk precies :crazy:

08 Jan 2014, 13:12
Ancien

Leeftijd: 47
chunga schreef:
waly 2 schreef:

das eigenlijk nog de beste, zal wel dat ze er niet tegen zijn, fusioneren is daar geen visie maar een levenswijze, denk dat het in hun genen zit. En dan zouden we onze broek nog moeten laten zakken uk precies :crazy:

Krant van maandag, HLN, is terjoden nu vragende partij. Alleen willen ze geen schulden overnemen. Als Dender dus wil voortbestaan zal het onder stamnummer van Terjoden moeten en nog veel meer, willen ze via handige constructie hun schulden ontlopen. Dus eerst een volledige vereffening van Dender.

08 Jan 2014, 13:21
Freak

Leeftijd: 42
Onbegrijpelijk dat er daar nog leveranciers willen leveren :wow:

08 Jan 2014, 13:27
Ancien

Pauter schreef:
http://www.tvoost.be/nl/2014-01-07/fusie-in-de-maak-tussen-dender-en-terjoden-welle/

De moustache gaat het ook eens zeggen ze. Hij heeft gelijk dat er qua sponsoring geen plaats is in de denderstreek voor een 2e, 3e en 4e klasser. Mijn oplossing is simpel 3e en 4e klasser respectievelijk failliet en stoppen en het probleem is opgelost :p

Grappig toch de uitspraak van de "moustache": "er is maar plaats voor één club in de Denderstreek en dan moeten we er Eendracht Aalst bij betrekken". Precies of de beslissing bij hen ligt voor een eventuele fusie. :crazy:
Dan die Valckenier:"men moet niet emotioneel denken maar rationeel". Hier leidt men duidelijk uit af wat het verschil is tussen een zakenman en een hondstrouwe supporter.

08 Jan 2014, 13:34
Vaste Waarde

Leeftijd: 54
Het is nu misschien weer wat gevaarlijk nu het fusiespook weer opduikt,maar het kan nu ook juist een boost geven aan het stadsbestuur van Aalst om te tonen dat het hen menens is om ons geliefde iendracht oilsjt te houden waar het thuishoort en das in de fiere stad oilsjt!!! En indien ze alles binnenkort weer op de lange baan zouden schuiven(stadiondossier) vrees ik dat binnen nu en 3 jaar er geen voetbal meer gaat gespeeld worden in het pc stadion en dat gedrocht die daar uit zal voortvloeien gaat mijns inziens nog minder toekomst hebben dan fc dender nu,want onze supporters zullen dat project de rug toekeren of valckenier of andere bestuurders nu willen of niet!!! :EA: :EA: :EA:

08 Jan 2014, 15:52
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
SCEendrachtAalstFCVDenderTerJodenWelleDenderhoutem(ben ik er nog vergeten?, kan zijn, waarschijnlijk wel, maar ik ben ondertussen de tel wel al kwijt,) zou in de maak zijn, kan best, maar waar spelen dan?, kan mij moeilijk voorstellen dat het stadion ginder tot niets staat te doen dan ... en hier ondertussen al maar krasselen om een veredelde tent los te krijgen...
Tes maar een gedachtenspinsel hé, nog nie schieten

SCEAFCVDTJWD: Eendracht Aalst Dendria mss ? ...

allé, we kunnen dan binnenkort weer (positief?) in het nationaal nieuws komen, samen met onzen Bèrremiester die Federaal gaat na aandringen van Bartjen de Wever.
Zènnen advokatenpraktijk laat hij wijselijk voorlopig zo ...
:EA:

08 Jan 2014, 19:13
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
zwetzat schreef:
SCEendrachtAalstFCVDenderTerJodenWelleDenderhoutem(ben ik er nog vergeten?, kan zijn, waarschijnlijk wel, maar ik ben ondertussen de tel wel al kwijt,) zou in de maak zijn, kan best, maar waar spelen dan?, kan mij moeilijk voorstellen dat het stadion ginder tot niets staat te doen dan ... en hier ondertussen al maar krasselen om een veredelde tent los te krijgen...
Tes maar een gedachtenspinsel hé, nog nie schieten

SCEAFCVDTJWD: Eendracht Aalst Dendria mss ? ...

allé, we kunnen dan binnenkort weer (positief?) in het nationaal nieuws komen, samen met onzen Bèrremiester die Federaal gaat na aandringen van Bartjen de Wever.
Zènnen advokatenpraktijk laat hij wijselijk voorlopig zo ...
:EA:

Gij mankeert echt iet eh?

08 Jan 2014, 19:55
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 34
Ge zijt de "EH" vergeten, Eendracht Hekelgem. :D

09 Jan 2014, 1:30
Ancien

Leeftijd: 55
door ben » wo 08 jan 2014, 21:47

fcdke schreef:
Tja bluepepper, begrijpend lezen is nooit ben zijne sterkste kant geweest.
Diene mens denkt echt dat de sups van aalst massaal gaan afzakken naar ons stadion.
Op neutraal terrein ga je ze misschien meekrijgen, maar wie gaat daar zijn geld nog insteken. Compleet onverantwoord in tijden van crisis. Droom rustig verder van die megafusiesukkels. Denken jullie misschien mocht het ooit zo ver komen dat het bestuur van aalst zou rekening houden met haar supps? EEn nieuw stadion bouwen om die supps te plezieren.tis zoals ge hier zegt. wie zou daar zijn geld gaan willen insteken? geen kat zekers? conclusie.er rest hun nog één alternatief. ge moogt ééne keer raden wat dat zou kunnen zijn. ben

Komt van hun forum, die mannen hebben nooit gehoord van die periode rond Garre zeker?! Dat ZIJ geen druk of indruk kunnen maken op hun bestuur, kan ik best geloven :D ...

09 Jan 2014, 10:44
Nationale Ploeg

En ook in Meldert gaat de stekker er zo goed als zeker uit. Kent er iemand de capaciteit van dat stadion :D ?

10 Jan 2014, 2:04
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Sinds die jacht op het zwart geld bij voetbalclubs stijgt het water bij vele kleinere clubs precies tot aan de lippen?

10 Jan 2014, 11:41
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 648 649 650 651 652 711