Eerste klasse - Pagina 66 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 64 65 66 67 68 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 42
Bericht Re: Eerste klasse
placietjen schreef:
't zijn inderdaad de weken van de waarheid, bij ons en bij Dender.
Stvv is vanachter wel nog altijd te pakken met die trage verdediging.

maar ze lijken mij langs den andere kant ook wel al pakske versterkt, diene cantaluppi, en dienen pospisil of zoiets kunne wel tmaleijk op een balleke shotten

10 Feb 2008, 14:12
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
WLM: [email protected]
Denjer gaat den boot in bij STVV, wie twijfelt daar nu nog aan? :zzz:

10 Feb 2008, 18:40
Ancien

Leeftijd: 45
Zoals men gisteren in Studio 1 zei: de toverdrank van Boskamp lijkt uitgewerkt

Hoewel ik ze toch niet zie zakken. De tegenstand is toch wel enorm zwak!

Brussels, daar twijfelt niemand meer aan dat die zakken en STVV, tja, ook geen schitterende ploeg, maar ge moet maar eens een rechtstreeks degradatieduel winnen en 't ziet er weer helemaal anders uit.

Bergen, die beginnen plotseling ook te winnen. Het Cartier-effect... maar dat zal al even snel uitdoven denk ik...

10 Feb 2008, 19:33
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Brussels heeft wel moeten uitpakken tegen 2 sterke ploegen, en ze laten zich toch niet meer zo afslachten als in het begin. We zullen zien binnen enkele weken, het is daar onderaan alleszinds allemaal op een hoopje aan het komen.

10 Feb 2008, 20:22
Ancien

Leeftijd: 65
Zienaa schreef:
Brussels heeft wel moeten uitpakken tegen 2 sterke ploegen, en ze laten zich toch niet meer zo afslachten als in het begin. We zullen zien binnen enkele weken, het is daar onderaan alleszinds allemaal op een hoopje aan het komen.

En op zo een momenten speelt ervaring en bezieling toch een belangrijke rol, hoor...
En daarom zie ik Sint-Truiden nog niet direct zakken, als het er op aankomt zullen de supporters wel weer achter hun ploeg gaan staan... En Brussels heeft inderdaad een lastige kalender, dat is nog afwachten, maar het wordt wel hoog tijd dat die nog eens iets halen...

10 Feb 2008, 21:18
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
salvador schreef:
Zienaa schreef:

En op zo een momenten speelt ervaring en bezieling toch een belangrijke rol, hoor...
En daarom zie ik Sint-Truiden nog niet direct zakken, als het er op aankomt zullen de supporters wel weer achter hun ploeg gaan staan... En Brussels heeft inderdaad een lastige kalender, dat is nog afwachten, maar het wordt wel hoog tijd dat die nog eens iets halen...

ik geloof ook in een remonte van sint-truiden, da's zo'n karakterploegsken
derbij, ik vind da nog een sympathieke ploeg voor in eerste
voor mij mogen er ander zakken :cool:

10 Feb 2008, 23:38
Nationale Ploeg

Gumienny weer goe gefloten vandaag, een goal van Sterchele afgekeurd omdat hij de keeper van standard gehinders zou hebben.

17 Feb 2008, 17:19
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Zienaa schreef:
Gumienny weer goe gefloten vandaag, een goal van Sterchele afgekeurd omdat hij de keeper van standard gehinders zou hebben.

gehinderd is misschien een foute woordkeuze. In de praktijk komt het er echter wel op neer dat hij, hetzij onwillekeurig, de bal uit de handen van Espinoza haalt. Het is niet Espinoza die lost, het is Sterchele die de bal uit zijn handen haalt. In de kleine baklijn staat dit altijd gelijk aan een vrije trap.

Gumienny zwierde er wel, vaak terecht, op los met kaarten. De gele kaart voor Sonck voor een schwalbe was wel volledig foutief. Hoe moet die zich in godsnaam proberen recht houden? die vraagt helemaal geen penalty, hij valt gewoon...

17 Feb 2008, 23:17
Ancien

STVV gaan winnen in Genk. Mooi voor hen...

22 Feb 2008, 23:32
Ancien

Leeftijd: 45
Broos ligt eruit...

Hij mag dan nog mooie resultaten gehaald hebben vorig seizoen... als ge ziet dat hij nu amper 2 op 21 (!!!) haalt, is dit ontslag niet meer dan logisch.

23 Feb 2008, 12:10
Nationale Ploeg

Ik ben gistere gaan kijken in de Cristal Arena.

Aan alle mensen die denken dat Eendracht in een vertrouwenscrisis zit, you couldn't be more wrong.

Wat daar gisteren te zien was, was gewoon dramatisch. Spelers die de bal liever breed leggen dan naar voor spelen, en liever terugleggen dan breed leggen. Als ze dan eindelijk eens aan de carré kwamen, durfden ze ook ni op doel schieten. Dan moesten ze de bal ne keer afleggen, nog is breed leggen, en dan moesten ze terug naar achter spelen omdat er tien man van STVV in de carré stond.

Tactisch was er niks mis met Genk. Het enige puntje van kritiek is dat er op de linkerflank niemand te bespeuren viel. Lolo stond daar als linksback en moest altijd naar binen kappen om dan (slecht) met rechts voor te zetten. Of beter, om breed te spelen. Een linkerflankspeler was er niet, al stond Barda daar oorspronkelijk. 95% van den tijd stond die jongen wel mooi in't midden.
De sterkte van Genk, de flanken, is helemaal weg na het vertrek van Pocognoli, Chatelle, Dahmane en Vandooren, en na de blessure van Cornelis, Tiago en Soetaers.

Het ontslag van Broos is volgens mij niet echt terecht, die man kan er ook niet aan doen dat de spelers geen vertrouwen meer hebben, en dat Genk gewoon geen flankspelers meer heeft. Maar 2 op 21, dat is wel heel weinig.

Anyway, hopelijk zal er met een nieuwe trainer ook een nieuwe wind door de Arena waaien, en zullen de spelers weer wat vechten om in de ploeg te geraken. Want wat gisteren op het veld liep was ronduit zielig.

Enige uitschieters: de mentaliteit van Bailly en de klasse van Barda. Al de rest was simpelweg onvoldoende. Ik denk zelfs dat den Iendracht dit Genk had kunnen opeten.

23 Feb 2008, 15:19
Ancien

Cercle maar gelijk, De Sutter wordt toch gemist, hé, en Dender dat weer wint, die zijn goed op weg naar de redding...

23 Feb 2008, 22:50
Ancien

En om Dender en KV helemaal gelukkig te maken maakt Brussels dan nog in de laatste minuten gelijk tegen Bergen...

23 Feb 2008, 23:00
Nationale Ploeg

Westerlo maakte er wel een potje van ook. Ze lieten Dender enorm veel ruimte waardoor ze zonder problemen de match in handen konden nemen.

24 Feb 2008, 12:42
Nationale Ploeg

Goh ja, maar ze maken het ook wel af natuurlijk.

:(

24 Feb 2008, 12:57
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 64 65 66 67 68 500