|
|
| Pagina 66 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 64 65 66 67 68 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Bericht Re: Rode Duivels
Boris schreef: Prachtige wissel ook om er, als je nog een 5-tal minuten hebt om een goalke te maken, Sonck af te pakken voor Gillet. Verstandig Idd ![]() |
| 01 Apr 2009, 22:41 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Ik peis da we ondertussen zowa alle Belgische coaches aan 't roer gehad hebben. Laat het nu maar 's over aan de echte vakmensen, de Hollanders. Maakt zelfs niet uit wie, gewoon nen Hollander is al goe.
_________________ es da ier e fistjen... |
| 01 Apr 2009, 22:43 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
Boris schreef: Ik peis da we ondertussen zowa alle Belgische coaches aan 't roer gehad hebben. Laat het nu maar 's over aan de echte vakmensen, de Hollanders. Maakt zelfs niet uit wie, gewoon nen Hollander is al goe. Fransken Bauer? _________________ Iendracht till i die!! |
| 01 Apr 2009, 22:44 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Sonck zegt het tenminste eerlijk. Grote bakkes maar hij heeft wel gelijk.
|
|
|
Ancien
Stef DV schreef: Die trainer wa ne gek man ![]() Da was 't mooiste moment van de match, liever dat als die zuurpruim van nen VDE. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
josken schreef: Boris schreef: Ik peis da we ondertussen zowa alle Belgische coaches aan 't roer gehad hebben. Laat het nu maar 's over aan de echte vakmensen, de Hollanders. Maakt zelfs niet uit wie, gewoon nen Hollander is al goe. Fransken Bauer? Gaat er zeker meer verstand van hebben dan René. _________________ es da ier e fistjen... |
| 01 Apr 2009, 22:45 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
Boris schreef: josken schreef: Boris schreef: Ik peis da we ondertussen zowa alle Belgische coaches aan 't roer gehad hebben. Laat het nu maar 's over aan de echte vakmensen, de Hollanders. Maakt zelfs niet uit wie, gewoon nen Hollander is al goe. Fransken Bauer? Gaat er zeker meer verstand van hebben dan René. Ja das idd een zekerheid ![]() _________________ Iendracht till i die!! |
| 01 Apr 2009, 22:45 |
|
|
Freak
Boris schreef: Ik peis da we ondertussen zowa alle Belgische coaches aan 't roer gehad hebben. Laat het nu maar 's over aan de echte vakmensen, de Hollanders. Maakt zelfs niet uit wie, gewoon nen Hollander is al goe. Lee Towers? |
| 01 Apr 2009, 22:48 |
|
|
Ancien
El Corredor schreef: Boris schreef: Ik peis da we ondertussen zowa alle Belgische coaches aan 't roer gehad hebben. Laat het nu maar 's over aan de echte vakmensen, de Hollanders. Maakt zelfs niet uit wie, gewoon nen Hollander is al goe. Lee Towers? Geert Wilders ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 01 Apr 2009, 22:53 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
El Corredor schreef: Boris schreef: Ik peis da we ondertussen zowa alle Belgische coaches aan 't roer gehad hebben. Laat het nu maar 's over aan de echte vakmensen, de Hollanders. Maakt zelfs niet uit wie, gewoon nen Hollander is al goe. Lee Towers? Bwa dien hun nationale ploeg is ook niet echt top hé (klein doordenkertje )Begint u al maar voor te bereiden, Vercauteren of Broos zullen wel over nemen ![]() _________________
|
| 01 Apr 2009, 23:12 |
|
|
Ancien
Sven KSK Opwijk schreef: El Corredor schreef: Boris schreef: Ik peis da we ondertussen zowa alle Belgische coaches aan 't roer gehad hebben. Laat het nu maar 's over aan de echte vakmensen, de Hollanders. Maakt zelfs niet uit wie, gewoon nen Hollander is al goe. Lee Towers? Bwa dien hun nationale ploeg is ook niet echt top hé (klein doordenkertje )Begint u al maar voor te bereiden, Vercauteren of Broos zullen wel over nemen ![]() Inderdaad Vercauteren hoofdtrainer is de goedkoopste oplossing voor die slimme gasten van den bond! _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 01 Apr 2009, 23:15 |
|
|
Iendracht.be - beheer
... En dan leest ge dit:
Vandereycken: "Het is nog niet voorbij" wo 01/04/09 - René Vandereycken is niet met zijn ontslag bezig. Volgens de bondscoach is het WK in 2010 nog steeds haalbaar. Ook na de nul op zes tegen Bosnië gelooft hij in de kwalificatie. Volgens zijn aanvaller Wesley Sonck is het afgelopen. "Het heeft misschien met concentratie te maken, de jeugd maakt foutjes. We hebben het spel nog proberen te maken en konden zelfs met tien tegen elf druk zetten en enkele kansen afdwingen." "Bosnië loopt weg maar speelt nog thuis tegen Spanje en Turkije. Als wij alles winnen en iets halen in Spanje, is het nog niet helemaal voorbij." |
| 02 Apr 2009, 1:55 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Gezocht: mijn broek
Verloren bij het aanhoren van de analyse van Vandereycken. En ze is meer dan ene keer afgezakt zenne!! _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 02 Apr 2009, 8:35 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Boris schreef: Ik peis da we ondertussen zowa alle Belgische coaches aan 't roer gehad hebben. We hebben Dillen nog niet als bondscoach gehad. Ik vind dat ze Marcsken een kans moeten geven Serieus nu: ik vind dat ze voor Advokaat moeten gaan. Die heeft al meermaals laten uitschijnen graag Belgisch bondscoach te worden en zal dus hopelijk wel haalbaar zijn. |
| 02 Apr 2009, 9:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Jeroen schreef: ... En dan leest ge dit: Vandereycken: "Het is nog niet voorbij" wo 01/04/09 - René Vandereycken is niet met zijn ontslag bezig. Volgens de bondscoach is het WK in 2010 nog steeds haalbaar. Ook na de nul op zes tegen Bosnië gelooft hij in de kwalificatie. Volgens zijn aanvaller Wesley Sonck is het afgelopen. "Het heeft misschien met concentratie te maken, de jeugd maakt foutjes. We hebben het spel nog proberen te maken en konden zelfs met tien tegen elf druk zetten en enkele kansen afdwingen." "Bosnië loopt weg maar speelt nog thuis tegen Spanje en Turkije. Als wij alles winnen en iets halen in Spanje, is het nog niet helemaal voorbij." VDE begint ne soort Vlaamse Lee Towers te worden ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 02 Apr 2009, 9:32 |
|
| Pagina 66 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 64 65 66 67 68 … 242 Volgende |