|
|
| Pagina 66 van 126 |
[ 1889 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 64 65 66 67 68 … 126 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
ge moet er u niet uitklappen ze, overloper !
![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 05 Aug 2006, 14:46 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
placietjen schreef: ge moet er u niet uitklappen ze, overloper ! ![]() Ik ben geen overloper! Mijn eerste ploeg is nog altijd EA! Daarna komt Willebroek en daarna Kesken, maar EA gaat voor!!! Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 05 Aug 2006, 15:09 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
Zeker da Aalst eerste keus is?Ge praat meer over Willebroek ze,en bekijk ma u avater,ne speler van Willebroek
Sorry,kon't ni late ![]() _________________
|
| 05 Aug 2006, 15:55 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
Vicky schreef: En natuurlijk loopt ook Wim Couck daar rond en ben ook ik daar veel! Vicky Ik heb gehoord dat diene daar weg is ![]() |
| 05 Aug 2006, 16:01 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
roeckie schreef: Vicky schreef: En natuurlijk loopt ook Wim Couck daar rond en ben ook ik daar veel! Vicky Ik heb gehoord dat diene daar weg is ![]() dat zou in ieder geval een ferme streep door die mannen hun rekening zijn. _________________ If you never try, you'll never know |
| 05 Aug 2006, 16:50 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Gunni schreef: Zeker da Aalst eerste keus is?Ge praat meer over Willebroek ze,en bekijk ma u avater,ne speler van Willebroek Sorry,kon't ni late ![]() Eigenlijk ben ik absoluut geen supporter van Willebroek hoor, maar van Kristof (en Ives en Dieter). Als zij morgen ergens anders tekenen, dan ga ik mee daar naartoe en kijk ik nooit meer om naar Willebroek. En ja, mijnen avatar is nu ne speler van Willebroek, maar voor mij is dat vooral nog ene van ons! En hopelijk kan ik er ooit weer een foto opzetten van hem in een ander truitje...
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 06 Aug 2006, 11:26 |
|
|
placietjen schreef: roeckie schreef: Vicky schreef: En natuurlijk loopt ook Wim Couck daar rond en ben ook ik daar veel! Vicky Ik heb gehoord dat diene daar weg is ![]() dat zou in ieder geval een ferme streep door die mannen hun rekening zijn. Ik weet van niks! Ik weet alleen dat hij daar vrijdag toch nog zat en alles zag er doodnormaal uit dus ja... We zien het wel he, ik zal het wel horen als hij weg zou gaan... Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 06 Aug 2006, 11:27 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Lid geworden op: 04 Dec 2005, 18:17 Berichten: 691 Leeftijd: 44 Locatie: Aalst |
Bericht Tweemaal rood en toch verder spelen?
Wat zaterdagavond gebeurde tijdens de bekerpartij tussen Dilbeek Sport en KSV Temse tart elke verbeelding. Bij een 2-0 tussenstand in het voordeel van Dilbeek sloeg een thuisverdediger de bal met de hand uit doel. Scheidsrechter De Bie (notabene Franstalig en het Nederlands onmachtig) had niets gezien, maar trok op aangeven van de grensrechter bij die man te rade. We geven de versie weer welke op de site van Dilbeek te lezen is (de juiste versie overigens):
"In de 73' consternatie alom, toen de scheidsrechter een rode kaart trok voor een Temse speler, nadat de bal met de hand door Dilbeek Sport van de lijn werd geklopt. De discussies laaiden hoog op en na overleg tussen lijnrechter en referee, gaf deze laatste tot ieders verbazing een vrijschop voor Dilbeek Sport. Hierbij trok de ref opnieuw rood voor dezelfde speler die nu echt van het veld werd gestuurd. Weer zat het spel op de wagen en weer zagen we overleg tussen de zwarte mannen van op het veld en langs de lijn. Toen gebeurde een opmerkelijk feit: de ref haalde de speler met rode kaart terug uit de kleedkamers en legde de bal op de stip!” Twee keer rood voor dezelfde speler en toch verder mogen spelen, van een blunder van formaat gesproken. Uiteraard voelden de spelers uit Temse zich bekocht door dit voorval en na afloop van de bekerpartij tekende KSV voorbehoud aan. Overigens eindigde de wedstrijd op 2-1, zodat Dilbeek Sport zondag aanstaande gastheer is voor het West-Vlaamse Torhout. Ongetwijfeld krijgt dit nog een vervolg voor de groene tafel. |
| 10 Aug 2006, 9:17 |
|
|
ze zijn weer goed begonnen aan het jaar....
dat ons spelers maar goed oppassen de 1e wedstrijden want onze "vrienden" staan blijkbaar weer scherp. In de oefenmatchen hebben we het ook al kunnen zien: te veel reclameren en vrije schoppen tegen en/of kaarten. We zullen wij op tijd onze mond wel open trekken zodat ons spelers dat niet moeten doen ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 10 Aug 2006, 11:13 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
AA Gent staat na twee speeldagen zieltogend laatste nadat zowel de openingswedstrijd tegen Club Brugge (5-0) als de thuiswedstrijd tegen Moeskroen (1-3) werden verloren. Wanneer de spelers het sportief laten afweten, voelt meestal ook de bestuurskamer de storm binnenwaaien. Het bleek uiteindelijk maar de spreekwoordelijke storm in een glas water te zijn. Toch verdient één aspect meer aandacht: waar blijven de speelkansen voor de jongeren?
Het voorbije anderhalf jaar werden heel wat jonge, talentvolle spelers in de A-kern van de club uit de Arteveldestad opgenomen: Azofeifa, De Ridder, Gillet, Mirvic, Nfor, Ruiz, Thompson, Van De Moortele en Weytens. Eén voor één spelers die in het buitenland of in de lagere reeksen hun talent getoond hebben maar tevergeefs op speelplezier wachten. En dan wordt nog niet gesproken over de nu al vertrokken youngsters de broertjes Buyssens, Constancia, Dever, Geldof, Helin, Kurtulus, Lootens, Maréchal, Matthys, Mollez, Sakanoko, Mertens en Van Impe. Natuurlijk wordt niet elke talentvolle speler een volwaardige eerstklasseprof. Dat bewijst ook het feit dat niet elke vertrokken speler ondertussen een basisplaats in zijn nieuwe ploeg heeft kunnen veroveren. Maar het vertrouwen van Gent in jonge spelers lijkt de laatste jaren zoek. Sakanoko mocht zich slechts enkele weken een Buffalo noemen, linksachter Kurtulus moest na enkele veelbelovende prestaties wijken voor de Noor Hakonsen. Ook aanvaller Matthys zag zijn droom om voor Gent te spelen eindigen door het aantrekken van illustere onbekenden zoals Mladenovic. Mertens, niet goed genoeg bevonden door de trainersstaf, werd in zijn eerste wedstrijd voor AGOVV in Nederland al verkozen tot 'man van de match'. Deze geschiedenis lijkt zich ook dit seizoen te herhalen. Terwijl Guillaume Gillet, vorig seizoen goed voor een vijftiental doelpunten en onmisbaar bij revelatie Eupen, op een kans wacht verkiest het Gentse bestuur een 567ste kans te geven aan verloren (?) vedette Stoica. Steve De Ridder, vorig seizoen vlotscorend voor toenmalig derdeklasser Aalst, krijgt dan weer te horen dat Gent Olufade, de voorbije jaren in Qatar actief, wil binnenhalen. AA Gent wil snel van die laatste plaats weg en verricht daarom (mede onder druk van trainer Leekens?) enkele betwistbare en risicovolle transfers. Nochtans lopen in de kern enkele jongeren rond met hetzelfde profiel. Afhankelijk van het succes dit seizoen zullen de supporters straks oordelen over het gevoerde beleid: een kennersoog voor opportuniteiten of een blamage voor het jeugdbeleid. [AN] Bron : Voetbalkrant. |
| 15 Aug 2006, 17:56 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
altijd zelfde in belgïe e,jeugd geen kans,er loopt ier pertans genoeg talent rond
|
| 15 Aug 2006, 18:58 |
|
|
Na drie jaar is het AGOVV Apeldoorn eindelijk gelukt om het seizoen met een overwinning te beginnen, waardoor een negatieve serie werd doorbroken. De 3-1 op Cambuur Leeuwarden ging met enig geluk gepaard, want de ploeg kreeg vijf minuten voor tijd een gemakkelijk gegeven strafschop die leidde tot de voorsprong. Toch was de zege verdiend, want zeker in de slotfase waren De Blauwen de betere.
Wie de historie van de wedstrijd tegen Cambuur bekijkt, ziet dat de Apeldoorners bijna altijd voor eigen publiek winnen, maar gemakkelijk ging dat nooit. Daar was de laatste versie van deze wedstrijd weer een uitstekend voorbeeld van, want zeven minuten voor tijd leek het duel op een gelijkspel af te stevenen. AGOVV kwam sterk opzetten dankzij vooral een sterke fase van Dries Mertens die de andere uitblinker Sherjill MacDonald steeds beter vond, maar de kansen werden niet omgezet in doelpunten. Toen maakte Adnan Barakat echter een lichte overtreding op MacDonald, waarvoor scheidrechter Mike van der Roest een strafschop gaf. Waar hij eerder ruimhartig optrad tegen Joris van Rooijen (een slaande beweging richting Ruud ter Heide werd slechts met geel bestraft) en Ferdinand Katipana (die twee overtredingen maakte, hoewel hij al op een kaart stond), was hij toen genereus voor De Blauwen. Op dat beslissende moment onderstreepte MacDonald waarom hij later tot de AEG Man van de Wedstrijd werd uitgeroepen, want hij moest weliswaar lang wachten tot het spel werd hervat, maar de aanvaller bleef koel en rondde vanaf elf meter subtiel af: 2-1. Trainer Rini Coolen zag het met genoegen. ,,Wedstrijden in de Jupiler League worden vaak op het eind beslist. Daar was dit een goed voorbeeld van. Later maakten we ook nog 3-1 en hadden nog een strafschop verdiend na hands op een schot van Huseyin Cengiz, waardoor wij de terechte winnaar zijn. Het bewijst dat de ploeg er fysiek goed voor staat en daarvoor wil ik mijn assistenten Roberto Klomp en Marco Heering complimenteren. Ik ben pas de laatste weken met de groep aan het werk geweest. Toen was de basis door hen al gelegd.” Toch besefte de oefenmeester dat er ook mindere punten aan de prestatie kleefden. Zo duurde het liefst tot de 44ste minuut voor De Blauwen voor het eerst gevaarlijk leken te worden, maar Ruud ter Heide en MacDonald liepen elkaar in de weg. Direct daarop schoot laatstgenoemde wel goed op doel. Zijn inzet ging echter naast. ,,Op zich was de 0-0 een juiste afspiegeling, maar als een ploeg halverwege een voorsprong had verdiend, was het Cambuur. Aanvankelijk tastten de elftallen elkaar af. Hoewel we erin slaagden de spitsen te bereiken, lukte het niet om de middenvelders bij het spel te betrekken. Naarmate de wedstrijd vorderde ging dat steeds beter en toen leefde Dries op. In de eerste helft werd hij amper in het spel betrokken. Mede door het inbrengen van Cengiz kon hij later uitwijken naar links. We begonnen bewust met Ben Collett, aangezien we hem in de fase van aftasten hard nodig hadden. Omdat hij door zijn blessure uit de voorbereiding nog geen volledig duel kan afwerken, zat het vooraf al in onze hoofden om Huseyin te laten invallen.” Deze opzet slaagde en zo forceerde AGOVV de overwinning. De Apeldoorners kwamen in de 49ste minuut immers op voorsprong toen Mertens goed doorging op rechts en Ruud ter Heide zijn voorzet van dichtbij binnenschoot. Al snel sloegen de gasten echter terug dankzij voorbereidend werk van Jeroen Ketting. Door zijn werklust kreeg de defensie de bal niet weg, waardoor het speeltuig voor de de voeten van Barakat rolde. De voormalige speler van NAC haalde hard uit: 1-1. De slotfase was echter voor niemand minder dan Sherjill MacDonald. Eerst stond de aanvaller aan de basis van de strafschop die hij zelf verzilverde, waarna de spits twee minuten later Santinho Lopes Monteiro in staat stelde de 3-1 te laten aantekenen. ,,Hij kan terugkijken op een goede wedstrijd. Sherjill heeft amper iets fout gedaan en bewezen een enorme ploegspeler te zijn”, sprak Coolen zijn bewondering uit. AGOVV Apeldoorn-Cambuur Leeuwarden 3-1 (0-0) 49. Ter Heide 1-0, 52. Barakat 1-1, 85. MacDonald 2-1, 87. Lopes Monteiro 3-1; scheidsrechter: Van der Roest; 1.975 toesch.; gele kaart: Axwijk (AGOVV Apeldoorn), Van Rooijen, Katipana, De Wagt, Hooijboer (Cambuur Leeuwarden) AGOVV Apeldoorn: Van der Gouw; Van der Ree, Kooijman, Axwijk, Carrilho; Kilic, Michels (33. Risamasu); Mertens, MacDonald, Collett (59. Cengiz); Ter Heide (73. Lopes Monteiro) Cambuur Leeuwarden: Van der Vlag; Nijssen, Van Rooijen, Hooyboer, De Wagt, Katipana; Hoogeveen (90. Axwijk), Barakat; Van der Weij (15. Roosenburg), Ketting, Mulders (76. Karim) Driesje was dus niet man van de match, maar hij heeft blijkbaar wel een goeie match gespeeld. Voor de rest ga ik volledig akkoord met dat artikel op Voetbalkrant... Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 15 Aug 2006, 19:25 |
|
|
Nog ff ter info:
Willebroek won zijn bekermatch zondag tegen Nieuwkerken ofzoiets met 5-0: 2x Voeghtje, 2x Blommaerts en ééntje van Cordier
Vicky PS: neen, ik was niet op de match aanwezig, ik was in het PC-stadion! _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 16 Aug 2006, 18:08 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
nieuwerkerken of nieuwkerken? want dacht da nieuwerkerken gewonnen had
|
| 16 Aug 2006, 18:10 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
was da de ploeg ni van Boffin? zemmen da late zien op sportweekend
|
| 16 Aug 2006, 18:11 |
|
| Pagina 66 van 126 |
[ 1889 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 64 65 66 67 68 … 126 Volgende |