|
|
| Pagina 67 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 65 66 67 68 69 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Rode kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2008, 11:13 Berichten: 154 Leeftijd: 41 Locatie: Denderleeuw |
Bericht Re: Rode Duivels
Stijn schreef: Ja absoluut. Bijvoorbeeld zeker die fout op Sonck, donkergeel. Maar dat dwing je ook deels zelf af. Als er iets tegen de Bosniërs wordt gefloten vliegen ze er als 10 oorlogsgekken naar toe. Als ze op de Belgen een fout maken is er toch wel ene die eens met zijn vingertje durft zwieren naar de arbiter... En dat ze hun verdorie eens wat rapper laten vallen zeg. Ze worden daar voorin aangetrapt, en toch maar proberen hun overeind te houden om er iets van te maken, wat dan ook niet lukt. Nu ja, met een vrije trap zouden we al evenmin iets zijn. Net zoals de corners van hoog niveau... jawat zeg, om te bleiten. In het mtsa trappen ze betere corners. Merci Wally _________________ FC Dender |
| 02 Apr 2009, 10:33 |
|
|
Rode kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2008, 11:13 Berichten: 154 Leeftijd: 41 Locatie: Denderleeuw |
Boris schreef: Ik peis da we ondertussen zowa alle Belgische coaches aan 't roer gehad hebben. Laat het nu maar 's over aan de echte vakmensen, de Hollanders. Maakt zelfs niet uit wie, gewoon nen Hollander is al goe. Bossie ![]() _________________ FC Dender |
| 02 Apr 2009, 10:37 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Fredster schreef: Boris schreef: Ik peis da we ondertussen zowa alle Belgische coaches aan 't roer gehad hebben. Laat het nu maar 's over aan de echte vakmensen, de Hollanders. Maakt zelfs niet uit wie, gewoon nen Hollander is al goe. Bossie ![]() Goh, 'k wil hem nog persoonlijk gaan afzetten op den Bond. Zolang wij maar van den dikken af zijn. Siebert Rondelle en cafébaas Bart Vandeneede in de nationale ploeg. ![]() |
| 02 Apr 2009, 10:56 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 24 Sep 2006, 11:55 Berichten: 532 Locatie: Erembodegem/Oilsjt WLM: [email protected] |
Smetje schreef: Boris schreef: Ik peis da we ondertussen zowa alle Belgische coaches aan 't roer gehad hebben. We hebben Dillen nog niet als bondscoach gehad. Ik vind dat ze Marcsken een kans moeten geven Serieus nu: ik vind dat ze voor Advokaat moeten gaan. Die heeft al meermaals laten uitschijnen graag Belgisch bondscoach te worden en zal dus hopelijk wel haalbaar zijn. idd, advokaat lijkt mij ook de beste keuze te zijn, maar willen ze wel zoveel betalen voor hem (verdiend meer dan genoeg in Sint Petersburg) maarja zolang dat maar genen belg meer is (en zeker ni mathijsen van brugge, nu dat diejen eruit ligt na het seizoen zouk er eigelijk ni van verschieten) _________________ Honour and Loyalty
|
| 02 Apr 2009, 11:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Als ze nu eens geen coach pakken waar ze geld willen aan uitgeven (en VDE was ook niet goedkoop trouwens !!) dan kunnen we even goed stoppen met de nationale ploeg.
Het is enkel door de grote tornooien te halen dat er geld in het bakje komt... voorwaarde om België door nog eens te krijgen is een coach aanstellen die een ploeg kan vormen. Meer en meer komt het daar de laatste jaren toch op aan.... laat het in dat opzicht dus maar eens een buitenlander zijn. _________________ If you never try, you'll never know |
| 02 Apr 2009, 12:30 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Fredster schreef: Merci Wally |
| 02 Apr 2009, 18:06 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Bram schreef: Als ze nu eens geen coach pakken waar ze geld willen aan uitgeven (en VDE was ook niet goedkoop trouwens !!) dan kunnen we even goed stoppen met de nationale ploeg. Het is enkel door de grote tornooien te halen dat er geld in het bakje komt... voorwaarde om België door nog eens te krijgen is een coach aanstellen die een ploeg kan vormen. Meer en meer komt het daar de laatste jaren toch op aan.... laat het in dat opzicht dus maar eens een buitenlander zijn. Waarom willen ze het WK zo graag naar hier halen peisde? idd, sportief lukt het toch ni meer ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 02 Apr 2009, 20:30 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Verbechio schreef: Bram schreef: Als ze nu eens geen coach pakken waar ze geld willen aan uitgeven (en VDE was ook niet goedkoop trouwens !!) dan kunnen we even goed stoppen met de nationale ploeg. Het is enkel door de grote tornooien te halen dat er geld in het bakje komt... voorwaarde om België door nog eens te krijgen is een coach aanstellen die een ploeg kan vormen. Meer en meer komt het daar de laatste jaren toch op aan.... laat het in dat opzicht dus maar eens een buitenlander zijn. Waarom willen ze het WK zo graag naar hier halen peisde? idd, sportief lukt het toch ni meer ![]() Gisteren in uitgesteld relais nog eens naar naar onze nationale ploeg gekeken en ik weet niet waarom de mensen zo klagen. OK, de anderen hadden meer de bal, en waren technisch iets sterker, maar de Belgen lieten zich toch niet onbetuigd, een schitterende keeper, prachtige counters, mooie doelpunten... En hoe, we kunnen ons niet plaatsen voor een groot tornooi? We ZIJN geplaatst! Ik zie geen enkele reden om de bondscoach te ontslaan... Vooraleer iemand mij wil laten opsluiten, en voor alle duidelijkheid: België-Servië 4-3 (futsal), en na eerdere zeges tegen Macedonië en Griekenland zijn de Belgen geplaatst voor het Europees kampioenschap, begin 2010. Gisteravond laat te zien op EXQI. |
| 03 Apr 2009, 21:01 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
salvador schreef: Verbechio schreef: Bram schreef: Als ze nu eens geen coach pakken waar ze geld willen aan uitgeven (en VDE was ook niet goedkoop trouwens !!) dan kunnen we even goed stoppen met de nationale ploeg. Het is enkel door de grote tornooien te halen dat er geld in het bakje komt... voorwaarde om België door nog eens te krijgen is een coach aanstellen die een ploeg kan vormen. Meer en meer komt het daar de laatste jaren toch op aan.... laat het in dat opzicht dus maar eens een buitenlander zijn. Waarom willen ze het WK zo graag naar hier halen peisde? idd, sportief lukt het toch ni meer ![]() Gisteren in uitgesteld relais nog eens naar naar onze nationale ploeg gekeken en ik weet niet waarom de mensen zo klagen. OK, de anderen hadden meer de bal, en waren technisch iets sterker, maar de Belgen lieten zich toch niet onbetuigd, een schitterende keeper, prachtige counters, mooie doelpunten... En hoe, we kunnen ons niet plaatsen voor een groot tornooi? We ZIJN geplaatst! Ik zie geen enkele reden om de bondscoach te ontslaan... Vooraleer iemand mij wil laten opsluiten, en voor alle duidelijkheid: België-Servië 4-3 (futsal), en na eerdere zeges tegen Macedonië en Griekenland zijn de Belgen geplaatst voor het Europees kampioenschap, begin 2010. Gisteravond laat te zien op EXQI. Tis meer klein-Istanboel dat zich geplaatst heeft, veel Belgie is er niet aan _________________ www.spionkoplede.com |
| 06 Apr 2009, 11:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Als Klein-Istanboel met zo veel fierheid, inzet en ploeggeest zijn Belgische truitjes wil natmaken, dan zie ik niet in waarover ik zou kunnen klagen, hoor...
En voor het overige zit er ook een Neukermans bij, dat klinkt toch wel héél Vlaams!!! ![]() |
| 06 Apr 2009, 11:55 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Allé, Vander Eycken ligt buiten... Goed op tijd
![]() _________________
|
| 07 Apr 2009, 19:00 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Sven KSK Opwijk schreef: Allé, Vander Eycken ligt buiten... Goed op tijd ![]() Eindelijk!!! ![]() |
| 07 Apr 2009, 19:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Jan schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Allé, Vander Eycken ligt buiten... Goed op tijd ![]() Eindelijk!!! ![]() Te laat de put gedempd eens het kalf verdronken Waar heb ik dat dit jaar nog ergens gezien ? ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 07 Apr 2009, 19:16 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
En waarschijnlijk is de opvolger: FRANKY VERCAUTEREN!!!
![]() _________________
|
| 07 Apr 2009, 19:18 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Sven KSK Opwijk schreef: En waarschijnlijk is de opvolger: FRANKY VERCAUTEREN!!! ![]() Die is zowaar nog slechter dan VDE. Hoop dat het die niet wordt... |
| 07 Apr 2009, 19:21 |
|
| Pagina 67 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 65 66 67 68 69 … 242 Volgende |