|
|
| Pagina 666 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 664 665 666 667 668 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Bericht Re: de Dendertopic
Still standing ! schreef: zwetzat schreef: binnenkort FC Azerty, de top in Provinciale B en dan in zo een stadion voor 5 toeschouwers moeten spelen zèg de Moustache zèn vraa zal kontent zèn ![]() en plots ligt de fusie met Panters Okegem, Iddergem, Liekerk,Oiltjert en Kesken weer een pak dichterbij... om tot een mega-gigantisch-ultra-streekploeg te komen met het potentieel om binnen de 3j Eendracht te vermorzelen, naar 1ste te gaan en daar kampioen te worden en tenslotte den champions league te winnen... ah ja. ![]() Podevyn stoat al geriedj om 5j boi te tiekenen. ![]() hoe donkerder da ét groeng ès oe beiter hein ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 16 Sep 2014, 12:03 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
KoenKakkerBlauwzwart1 schreef: wat is jullie probleem . gast nog gene slagen gekrijgen mss echt nodige hoor lig u handden op uwe hoofd zien wie onder staad met jullie jullie groote mond op zitten op forum. jullie naaar eerste klasse alle thuis westrijden ergens anders spellen als geen eigen huis mag spellen voor beker van belgie tegen club brugge zeg genoeg gast . Ge kunt al goe spreek. Beet frustreert over subsidies voor Ruandees Denderleeuw gemeenschap weg zijn? |
| 16 Sep 2014, 14:50 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 14 Feb 2009, 15:15 Berichten: 631 Leeftijd: 39 Locatie: OILSJT |
Kielse Rat schreef: KoenKakkerBlauwzwart1 schreef: wat is jullie probleem . gast nog gene slagen gekrijgen mss echt nodige hoor lig u handden op uwe hoofd zien wie onder staad met jullie jullie groote mond op zitten op forum. jullie naaar eerste klasse alle thuis westrijden ergens anders spellen als geen eigen huis mag spellen voor beker van belgie tegen club brugge zeg genoeg gast . Ge kunt al goe spreek. Beet frustreert over subsidies voor Ruandees Denderleeuw gemeenschap weg zijn? ![]() _________________ !!! Iendracht Oilsjt back to glory !!! |
| 16 Sep 2014, 23:49 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Onderkroiper schreef: Dirk schreef: Lap tes weeral gedoon mé zinnekes vermen. Em eet weer roeid gat Denk nooit dat het den echte was !!! ![]() t was den enigen echten want ook aanwezig in de oneindige leegte van het denderforum .... beetje vergelijkbaar met zijn verstandelijk vermogen peizek ....daarmee da 't nen dendersupporter is ... was eens gaan piepen op t denderforum over wat die foorapen daar allemaal zeveren....over niet al te veel want maar ne "man" of 3 die daar werkelijk een zin kan typen (hoewel ik denk dat dit allemaal koentje kakker zelf is hoor die verschillende personen) schizofrenie is hem denk ik niet vreemd , maar soit....koentje kakbroek is niet blij met zijn roeid kartong dat hij gekrijgen eef : Re: E.Aalst-topic Berichtdoor Koen_De_Kakker » Do Sep 18, 2014 9:32 am hey mannen nu iets weten ik heb een rode kaart gekrijgen op forum van op den eendracht aalst ik kan niet meer op mij kan niet schelen hoor ik rode kaart heb gekrijgen allemaal soep bij één |
| 18 Sep 2014, 16:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
supersossis schreef: Onderkroiper schreef: Dirk schreef: Lap tes weeral gedoon mé zinnekes vermen. Em eet weer roeid gat Denk nooit dat het den echte was !!! ![]() t was den enigen echten want ook aanwezig in de oneindige leegte van het denderforum .... beetje vergelijkbaar met zijn verstandelijk vermogen peizek ....daarmee da 't nen dendersupporter is ... was eens gaan piepen op t denderforum over wat die foorapen daar allemaal zeveren....over niet al te veel want maar ne "man" of 3 die daar werkelijk een zin kan typen (hoewel ik denk dat dit allemaal koentje kakker zelf is hoor die verschillende personen) schizofrenie is hem denk ik niet vreemd , maar soit....koentje kakbroek is niet blij met zijn roeid kartong dat hij gekrijgen eef : Re: E.Aalst-topic Berichtdoor Koen_De_Kakker » Do Sep 18, 2014 9:32 am hey mannen nu iets weten ik heb een rode kaart gekrijgen op forum van op den eendracht aalst ik kan niet meer op mij kan niet schelen hoor ik rode kaart heb gekrijgen allemaal soep bij één Ge mist hem e sossisken ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 18 Sep 2014, 18:44 |
|
|
toevallige voorbijganger
Koen heeft naast brugge en azerty nog een club die hem nauw aan het hart ligt blijkbaar.
https://www.youtube.com/watch?v=sgM6L5C_A20 Mij is nu in elk geval duidelijk dat dit geen act is. ![]() |
| 18 Sep 2014, 20:02 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
backtoglory schreef: Koen heeft naast brugge en azerty nog een club die hem nauw aan het hart ligt blijkbaar. https://www.youtube.com/watch?v=sgM6L5C_A20 Mij is nu in elk geval duidelijk dat dit geen act is. ![]() stel jullie voor zèg, als wij in Denjer gaan moeten spelen en die is daar ook elke match ......... ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 18 Sep 2014, 23:27 |
|
|
Freak
Re: E.Aalst-topic
Berichtdoor Pater Clementius I » Vr Sep 19, 2014 10:21 am Efkes het forum van onze marginale boertige buurtjes gelezen, ik lach mij een breuk. Het "grote" EA dat op sterven na dood is en afstevent op een 2de faillissement in 12 jaar tijd (een record?), moet zijn broekje laten zakken tov de buren uit het boerendorp Denderleeuw en er gaan smeken om toch maar vanaf volgend seizoen gebruik te mogen maken van ons stadion. Zij die jarenlang op ons neergekeken hebben, minachtend gedaan hebben, zien hun stadionnetje binnenkort met de grond gelijk gemaakt worden. Eigenlijk zou een mens moeten hopen dat het gemeentebestuur dit carrement weigert, dat ze hun eigen boontjes doppen, de zelfverklaarde traditieclub zonder stadion en poen. Qua volk en sfeer is het er ook allemaal véél verminderd. Gewoon laten doodbloeden, niemand zal hen missen. Natuurlijk zullen de burgemeesters (beiden van NVA-signatuur) wel het een en ander bedisselen, ze hebben niet liever dat Dender zou verdwijnen en A*lst in Denderleeuw komt spelen. Niet vergeten dat onze burgemeester Jean l'Animal een supporter is van da poefersclubje van ewa verder. Quo vadis, Aalst? Naar Denderleeuw tiens. ![]() zonder mij dus. ![]() |
| 19 Sep 2014, 17:13 |
|
|
waly 2 schreef: Re: E.Aalst-topic Berichtdoor Pater Clementius I » Vr Sep 19, 2014 10:21 am Efkes het forum van onze marginale boertige buurtjes gelezen, ik lach mij een breuk. Het "grote" EA dat op sterven na dood is en afstevent op een 2de faillissement in 12 jaar tijd (een record?), moet zijn broekje laten zakken tov de buren uit het boerendorp Denderleeuw en er gaan smeken om toch maar vanaf volgend seizoen gebruik te mogen maken van ons stadion. Zij die jarenlang op ons neergekeken hebben, minachtend gedaan hebben, zien hun stadionnetje binnenkort met de grond gelijk gemaakt worden. Eigenlijk zou een mens moeten hopen dat het gemeentebestuur dit carrement weigert, dat ze hun eigen boontjes doppen, de zelfverklaarde traditieclub zonder stadion en poen. Qua volk en sfeer is het er ook allemaal véél verminderd. Gewoon laten doodbloeden, niemand zal hen missen. Natuurlijk zullen de burgemeesters (beiden van NVA-signatuur) wel het een en ander bedisselen, ze hebben niet liever dat Dender zou verdwijnen en A*lst in Denderleeuw komt spelen. Niet vergeten dat onze burgemeester Jean l'Animal een supporter is van da poefersclubje van ewa verder. Quo vadis, Aalst? Naar Denderleeuw tiens. ![]() zonder mij dus. ![]() ok, mss zonder U, maar wel met Koentje ! Da wordt ook telkens een belevenis, alleen zijn aanwezigheid verrechtvaardigd de onze ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 19 Sep 2014, 17:22 |
|
|
Ancien
waly 2 schreef: Re: E.Aalst-topic Berichtdoor Pater Clementius I » Vr Sep 19, 2014 10:21 am Efkes het forum van onze marginale boertige buurtjes gelezen, ik lach mij een breuk. Het "grote" EA dat op sterven na dood is en afstevent op een 2de faillissement in 12 jaar tijd (een record?), moet zijn broekje laten zakken tov de buren uit het boerendorp Denderleeuw en er gaan smeken om toch maar vanaf volgend seizoen gebruik te mogen maken van ons stadion. Zij die jarenlang op ons neergekeken hebben, minachtend gedaan hebben, zien hun stadionnetje binnenkort met de grond gelijk gemaakt worden. Eigenlijk zou een mens moeten hopen dat het gemeentebestuur dit carrement weigert, dat ze hun eigen boontjes doppen, de zelfverklaarde traditieclub zonder stadion en poen. Qua volk en sfeer is het er ook allemaal véél verminderd. Gewoon laten doodbloeden, niemand zal hen missen. Natuurlijk zullen de burgemeesters (beiden van NVA-signatuur) wel het een en ander bedisselen, ze hebben niet liever dat Dender zou verdwijnen en A*lst in Denderleeuw komt spelen. Niet vergeten dat onze burgemeester Jean l'Animal een supporter is van da poefersclubje van ewa verder. Quo vadis, Aalst? Naar Denderleeuw tiens. ![]() zonder mij dus. ![]() Wie maakt zich belachelijk, de ene week pakweg 2000 toeschouwers en bij topwedstrijden meer, en als dat ander boerenploegske speelt 200 a 300 toeschouwers. Als het zover komt hé besteken, blijf kalm en drink ne palm. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 19 Sep 2014, 17:26 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Hugo schreef: waly 2 schreef: Re: E.Aalst-topic Berichtdoor Pater Clementius I » Vr Sep 19, 2014 10:21 am Efkes het forum van onze marginale boertige buurtjes gelezen, ik lach mij een breuk. Het "grote" EA dat op sterven na dood is en afstevent op een 2de faillissement in 12 jaar tijd (een record?), moet zijn broekje laten zakken tov de buren uit het boerendorp Denderleeuw en er gaan smeken om toch maar vanaf volgend seizoen gebruik te mogen maken van ons stadion. Zij die jarenlang op ons neergekeken hebben, minachtend gedaan hebben, zien hun stadionnetje binnenkort met de grond gelijk gemaakt worden. Eigenlijk zou een mens moeten hopen dat het gemeentebestuur dit carrement weigert, dat ze hun eigen boontjes doppen, de zelfverklaarde traditieclub zonder stadion en poen. Qua volk en sfeer is het er ook allemaal véél verminderd. Gewoon laten doodbloeden, niemand zal hen missen. Natuurlijk zullen de burgemeesters (beiden van NVA-signatuur) wel het een en ander bedisselen, ze hebben niet liever dat Dender zou verdwijnen en A*lst in Denderleeuw komt spelen. Niet vergeten dat onze burgemeester Jean l'Animal een supporter is van da poefersclubje van ewa verder. Quo vadis, Aalst? Naar Denderleeuw tiens. ![]() zonder mij dus. ![]() Wie maakt zich belachelijk, de ene week pakweg 2000 toeschouwers en bij topwedstrijden meer, en als dat ander boerenploegske speelt 200 a 300 toeschouwers. Als het zover komt hé besteken, blijf kalm en drink ne palm. ![]() Laat ze maar lachen,dat hebben ze jarenlang gedaan en dat is hun toen ook vergaan. Als het ooit zover komt dat we daar gaan spelen zullen de plaatselijke sponsers ook wel merken waar leven in zit en waar niet. Als het dan toch moet doen we het en doenwe ze daar wel dood. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 19 Sep 2014, 17:46 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
waly 2 schreef: Re: E.Aalst-topic Berichtdoor Pater Clementius I » Vr Sep 19, 2014 10:21 am Efkes het forum van onze marginale boertige buurtjes gelezen, ik lach mij een breuk. Het "grote" EA dat op sterven na dood is en afstevent op een 2de faillissement in 12 jaar tijd (een record?), moet zijn broekje laten zakken tov de buren uit het boerendorp Denderleeuw en er gaan smeken om toch maar vanaf volgend seizoen gebruik te mogen maken van ons stadion. Zij die jarenlang op ons neergekeken hebben, minachtend gedaan hebben, zien hun stadionnetje binnenkort met de grond gelijk gemaakt worden. Eigenlijk zou een mens moeten hopen dat het gemeentebestuur dit carrement weigert, dat ze hun eigen boontjes doppen, de zelfverklaarde traditieclub zonder stadion en poen. Qua volk en sfeer is het er ook allemaal véél verminderd. Gewoon laten doodbloeden, niemand zal hen missen. Natuurlijk zullen de burgemeesters (beiden van NVA-signatuur) wel het een en ander bedisselen, ze hebben niet liever dat Dender zou verdwijnen en A*lst in Denderleeuw komt spelen. Niet vergeten dat onze burgemeester Jean l'Animal een supporter is van da poefersclubje van ewa verder. Quo vadis, Aalst? Naar Denderleeuw tiens. ![]() zonder mij dus. ![]() Ik hoop ook dat hun gemeente bestuur het weigert,als het ooit zover komt. 'traditieclub zonder stadion en poen' en gelijk heeft hij nog ook. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 19 Sep 2014, 19:00 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bakkie schreef: Ik hoop ook dat hun gemeente bestuur het weigert,als het ooit zover komt. 'traditieclub zonder stadion en poen' en gelijk heeft hij nog ook. Amai niet. Staat veel waarheid in die zijn post. |
| 19 Sep 2014, 20:07 |
|
|
Ancien
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 19 Sep 2014, 20:20 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Dender verliest weer 0 - 1 tegen FC Izegem ...
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 20 Sep 2014, 22:45 |
|
| Pagina 666 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 664 665 666 667 668 … 711 Volgende |