|
|
| Pagina 3 van 3 |
[ 44 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Bartos schreef: Spees schreef: boris clitoris schreef: Vicky schreef: Laat dit les 1 zijn... ![]() Vicky voor les 2: vanavond op één omstreeks 18u30 ![]() t is alleszins opvallend dat ze het veel meer over haar aflevering 1 heeft dan over de 2de. Ik vrees het ergste! Inderdaad, toen was ze al een week op voorhand reclame aan het maken en nu hebben we ze er enkele uren tevoren nog niet over gehoord .nochtans... ik heb zo'n vermoeden da ze nu op haren flat screen tv naar den tennis aan 't zien is ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 29 Mei 2006, 15:00 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Spees schreef: boris clitoris schreef: Vicky schreef: Laat dit les 1 zijn... ![]() Vicky voor les 2: vanavond op één omstreeks 18u30 ![]() t is alleszins opvallend dat ze het veel meer over haar aflevering 1 heeft dan over de 2de. Ik vrees het ergste! Inderdaad, toen was ze al een week op voorhand reclame aan het maken en nu hebben we ze er enkele uren tevoren nog niet over gehoord .Ik dacht niet dat het nodig was om nog reclame te maken... Iedereen die vrijdag gekeken heeft, weet toch dat het vandaag deel 2 is! Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 29 Mei 2006, 15:00 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
boris clitoris schreef: Bartos schreef: Spees schreef: boris clitoris schreef: Vicky schreef: Laat dit les 1 zijn... ![]() Vicky voor les 2: vanavond op één omstreeks 18u30 ![]() t is alleszins opvallend dat ze het veel meer over haar aflevering 1 heeft dan over de 2de. Ik vrees het ergste! Inderdaad, toen was ze al een week op voorhand reclame aan het maken en nu hebben we ze er enkele uren tevoren nog niet over gehoord .nochtans... ik heb zo'n vermoeden da ze nu op haren flat screen tv naar den tennis aan 't zien is ![]() Ge hebt ze ginder in uw geburen toch nog genen flatscreen tv uit ne camion van Blokken zien laden :grijns: ? |
| 29 Mei 2006, 15:02 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Vicky schreef: Ik dacht niet dat het nodig was om nog reclame te maken... Iedereen die vrijdag gekeken heeft, weet toch dat het vandaag deel 2 is! Vicky Ik vind wel dat ge in navolging van uwe vorigen tegenstander met zijne belachelijke hoed op zijne kop nu ook zoiets op uw hoofd moet zetten, zou de Zwawi zijne ajuinenkop niet eens willen uitlenen :grijns: ? |
| 29 Mei 2006, 15:04 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Zou een muts gelijk Orlans in tijd
_________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 29 Mei 2006, 15:51 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Vicky schreef: Ik dacht niet dat het nodig was om nog reclame te maken... Iedereen die vrijdag gekeken heeft, weet toch dat het vandaag deel 2 is! Vicky Ik vind wel dat ge in navolging van uwe vorigen tegenstander met zijne belachelijke hoed op zijne kop nu ook zoiets op uw hoofd moet zetten, zou de Zwawi zijne ajuinenkop niet eens willen uitlenen ?Voor de opnames had de publieksbegeleider (Jo met de banjo) mij zo een gleufhoed van nen oude mens in het publiek doen opzetten, maar den Ben zei dak het moest afzetten (en kmoet eerlijk zijn dak er ni kwaad om was!) Vicky Ps: de eerste opname dag werd ik gevraagd om de volgende dag me te kleden naar het weer in mei, maar je zal zien: zoals ik vanav gekleed ben is het veel te koud om buiten te gaan ze! _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 29 Mei 2006, 15:56 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Vicky schreef: Ps: de eerste opname dag werd ik gevraagd om de volgende dag me te kleden naar het weer in mei, maar je zal zien: zoals ik vanav gekleed ben is het veel te koud om buiten te gaan ze! in string en diep gedecolleteerd? ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 29 Mei 2006, 15:58 |
|
|
boris clitoris schreef: Vicky schreef: Ps: de eerste opname dag werd ik gevraagd om de volgende dag me te kleden naar het weer in mei, maar je zal zien: zoals ik vanav gekleed ben is het veel te koud om buiten te gaan ze! in string en diep gedecolleteerd? ![]() Hehe! Tuurlijk, op de staatsomroep om half 7 's avonds...
Dat die diepe decolté ni just is zal je vanav zien... da van diene string is for me to know, for you to guess...
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
Laatst gewijzigd door Vicky op 29 Mei 2006, 16:05, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 29 Mei 2006, 16:00 |
|
|
forumlegende
Als we dieje stoel zien roken zullen we 't ook weten!
![]() |
| 29 Mei 2006, 16:02 |
|
|
tympanum2 schreef: Als we dieje stoel zien roken zullen we 't ook weten! ![]() snoeper... :grijns:_________________ es da ier e fistjen... |
| 29 Mei 2006, 16:02 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 25 Mei 2006, 17:59 Berichten: 81 Locatie: erpe-mere :p |
boris clitoris schreef: Vicky schreef: Laat dit les 1 zijn... ![]() Vicky voor les 2: vanavond op één omstreeks 18u30 ![]() ja ik weet het dan is het blokken en viky ga winnen hoop ik :grijns:_________________ EA forever EA alty zingen EA the best
EA rulezz
|
| 29 Mei 2006, 16:56 |
|
|
EAPV schreef: boris clitoris schreef: Vicky schreef: Laat dit les 1 zijn... ![]() Vicky voor les 2: vanavond op één omstreeks 18u30 ![]() ja ik weet het dan is het blokken en viky ga winnen hoop ik ![]() jaja, da ge der morgen nog 's kunt naar kijken zeker, gij snoeperke ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 29 Mei 2006, 17:04 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
boris clitoris schreef: jaja, da ge der morgen nog 's kunt naar kijken zeker, gij snoeperke ![]() :lachen:_________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 29 Mei 2006, 17:07 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
EAPV schreef: boris clitoris schreef: Vicky schreef: Laat dit les 1 zijn... ![]() Vicky voor les 2: vanavond op één omstreeks 18u30 ![]() ja ik weet het dan is het blokken en viky ga winnen hoop ik :grijns:ViCky de nieFe blokkenkampioene |
| 29 Mei 2006, 17:39 |
|
| Pagina 3 van 3 |
[ 44 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 |