|
|
| Pagina 25 van 25 |
[ 365 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 21 22 23 24 25 |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Vicky schreef: idd, das shana haar neef! ik wist ni dat hij verhuisd was... Kwist wel dat zijn papa daar woont... ik vind da echt ne creme van e ventjen! dienen wil ik ook wel eens gaan bezoeken ze!!! Awel, ik ga van de zomer terug. Ik zal er hem iets van zeggen _________________
|
| 01 Mar 2007, 18:45 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Sven KSK Opwijk schreef: Vicky schreef: idd, das shana haar neef! ik wist ni dat hij verhuisd was... Kwist wel dat zijn papa daar woont... ik vind da echt ne creme van e ventjen! dienen wil ik ook wel eens gaan bezoeken ze!!! Awel, ik ga van de zomer terug. Ik zal er hem iets van zeggen pm me zijn e-mail es... Ik heb alleen zijn gsm nr, maar die zal wel in marbella ni werken zeker... _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 01 Mar 2007, 18:46 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Vicky schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Vicky schreef: idd, das shana haar neef! ik wist ni dat hij verhuisd was... Kwist wel dat zijn papa daar woont... ik vind da echt ne creme van e ventjen! dienen wil ik ook wel eens gaan bezoeken ze!!! Awel, ik ga van de zomer terug. Ik zal er hem iets van zeggen pm me zijn e-mail es... Ik heb alleen zijn gsm nr, maar die zal wel in marbella ni werken zeker... Ola een dominante vrouw _________________
|
| 01 Mar 2007, 19:35 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
Sven KSK Opwijk schreef: Vicky schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Vicky schreef: idd, das shana haar neef! ik wist ni dat hij verhuisd was... Kwist wel dat zijn papa daar woont... ik vind da echt ne creme van e ventjen! dienen wil ik ook wel eens gaan bezoeken ze!!! Awel, ik ga van de zomer terug. Ik zal er hem iets van zeggen pm me zijn e-mail es... Ik heb alleen zijn gsm nr, maar die zal wel in marbella ni werken zeker... Ola een dominante vrouw Zo ne vent zoude gij ook moeten vinden e ![]() _________________
|
| 01 Mar 2007, 19:38 |
|
|
Stijn schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Vicky schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Vicky schreef: idd, das shana haar neef! ik wist ni dat hij verhuisd was... Kwist wel dat zijn papa daar woont... ik vind da echt ne creme van e ventjen! dienen wil ik ook wel eens gaan bezoeken ze!!! Awel, ik ga van de zomer terug. Ik zal er hem iets van zeggen pm me zijn e-mail es... Ik heb alleen zijn gsm nr, maar die zal wel in marbella ni werken zeker... Ola een dominante vrouw Zo ne vent zoude gij ook moeten vinden e ![]() ![]() _________________
|
| 01 Mar 2007, 19:39 |
|
| Pagina 25 van 25 |
[ 365 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 21 22 23 24 25 |