Nooit Off-topic - Pagina 675 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13266 berichten ]  Ga naar pagina 1 673 674 675 676 677 885
 Nooit Off-topic 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 65
Bericht Re: Nooit Off-topic
Onderkroiper schreef:
Hugo schreef:
Efficiëntere NMBS kan regering 1 miljard euro opleveren :wow:

De overheid, en bijgevolg de belastingbetaler, zouden 910 miljoen euro kunnen besparen als de NMBS even efficiënt zou werken als de Zwitserse spoorwegen (SBB). De NMBS-Groep kan in dat geval evenveel reizigers en vracht vervoeren met 15.700 voltijdse jobs minder. Dat staat in een studie van het VBO, de Vereniging van Belgische Ondernemingen.

Vergeleken met de Nederlandse spoorwegen zou de NMBS ruim 450 miljoen euro per jaar kunnen besparen en toch even efficiënt kunnen zijn met bijna 8.000 mensen minder’, luidt het. Dat zou niet tot een sociaal bloedbad leiden volgens het VBO, want ruim 8.000 van de meer dan 37.000 werknemers naderen de pensioenleeftijd.

Het VBO verwacht van formateur Elio Di Rupo (PS) dat de toekomstige regering werk maakt van een sanering van de NMBS-uitgaven. ‘Jaarlijks vloeit bijna 3 miljard euro naar het spoor; enkele procenten besparen levert snel tientallen miljoenen op.’
De NMBS Holding vindt de vergelijkingen absurd en zegt dat nergens in Europa het spoor zoveel reizigers won als in ons land.

Den Onderkroiper op pensioen? :?

YES YES NOG 16 PREBRIFKES :rolandjen: :drank:

Het valt mij toch op dat je spreekt over "prébriefkes" en niet over "maanden werken".

01 Okt 2011, 11:59
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
salvador schreef:
Onderkroiper schreef:
Hugo schreef:
Efficiëntere NMBS kan regering 1 miljard euro opleveren :wow:

De overheid, en bijgevolg de belastingbetaler, zouden 910 miljoen euro kunnen besparen als de NMBS even efficiënt zou werken als de Zwitserse spoorwegen (SBB). De NMBS-Groep kan in dat geval evenveel reizigers en vracht vervoeren met 15.700 voltijdse jobs minder. Dat staat in een studie van het VBO, de Vereniging van Belgische Ondernemingen.

Vergeleken met de Nederlandse spoorwegen zou de NMBS ruim 450 miljoen euro per jaar kunnen besparen en toch even efficiënt kunnen zijn met bijna 8.000 mensen minder’, luidt het. Dat zou niet tot een sociaal bloedbad leiden volgens het VBO, want ruim 8.000 van de meer dan 37.000 werknemers naderen de pensioenleeftijd.

Het VBO verwacht van formateur Elio Di Rupo (PS) dat de toekomstige regering werk maakt van een sanering van de NMBS-uitgaven. ‘Jaarlijks vloeit bijna 3 miljard euro naar het spoor; enkele procenten besparen levert snel tientallen miljoenen op.’
De NMBS Holding vindt de vergelijkingen absurd en zegt dat nergens in Europa het spoor zoveel reizigers won als in ons land.

Den Onderkroiper op pensioen? :?

YES YES NOG 16 PREBRIFKES :rolandjen: :drank:

Het valt mij toch op dat je spreekt over "prébriefkes" en niet over "maanden werken".

De laatste maanden neem ik achterstallig verlof op :love:
Dus eind november hang ik het fluitje na 40 jaar aan de muur :rolandjen:

01 Okt 2011, 12:24
Ancien

Leeftijd: 56
Dus eind november hang ik het fluitje na 40 jaar aan de muur

Thuis ook, het fluitje aan de muur?

01 Okt 2011, 12:52
Nationale Ploeg

53 joar en al oever pensioen spreken, shame on you :D

Wetje al wa da ge gotj kroigen van a weirkmakkers vé a pensioen ?
Een poar geheugenkortjes ? Ne nieven fotkodak ? Of een lens vér de mokkes beter te kennen inzoemen ?

01 Okt 2011, 13:46
Ancien

Dirk schreef:

Een poar geheugenkortjes ? Ne nieven fotkodak ? Of een lens vér de mokkes beter te kennen inzoemen ?

:lol:

01 Okt 2011, 17:03
Ancien

DavidSeal schreef:

Zijn er soms klachten ten huize Onderkroiper? :lol:

01 Okt 2011, 17:05
Ancien

Hugo schreef:
DavidSeal schreef:

Mè gedacht, è goat nor Olland vèr mosselseks mé zèn colleiga's.
Allé, dat emmek toch van oeiren schroiven. :D

01 Okt 2011, 17:28

jammen schreef:
Hugo schreef:
DavidSeal schreef:

JAM JAM JAM ze woaren lekker de mosselkes :D

02 Okt 2011, 0:03

Dirk schreef:

As ek op den tjoeken trein begost, em ek er nie bei stille gestoan dak zo vroeg op pesjoen kost goan.
Na spring ek e gat in de logt dak die kans kroig.
Ik mag ooik nog 10 jaar bloiven floiten tot men 65ste misschien zelfs tot men 67ste.
Tegen dienen toid zal 't wel al 67 joar zen. :wow:

Ver den toid dat er moi rest zal ik die gebroiken ver Den Expo100 in elkanderen te steken, ........................... bij leiven en welzijn natierlek ;)

02 Okt 2011, 0:09
Vaste Waarde

jammen schreef:
Hugo schreef:
DavidSeal schreef:

mosselseks :wow: :wow: :wow:

02 Okt 2011, 9:59
Ancien

Werken in omgeving voetbalstadion Eendracht

Vanaf vandaag wordt de rijweg vernieuwd in de Distelstraat, Park De Blieck, Rederijkersplein, Hoenderveld, Boomgaardstraat en Prinsenveld. De werken zullen ongeveer een maand duren. Tijdens de werkuren zal de straat alleen toegankelijk zijn voor werfverkeer en hulpdiensten. Buiten de werkuren kan iedereen zijn woning bereiken. Indien dat tijdelijk niet mogelijk zou zijn, zal de aannemer de inwoners hiervan tijdig op de hoogte brengen. Het huisvuil wordt tijdens de duur van de werken best geplaatst op de dichtstbij gelegen straathoek die wel toegankelijk is, namelijk ter hoogte van de Noordstraat, Landbouwersstraat, Popperodedries en Oude Dendermondse Steenweg.
De werken zullen ook de thuiswedstrijden van Eendracht niet hinderen.

03 Okt 2011, 21:04
forumlegende

Leeftijd: 61
zoveel volk online, zou er iets op til zijn ? :whistle:

03 Okt 2011, 22:00
Ancien

Opvangmoeder in Balen weigert kindje van Vlaams Belanger

Dit zullen ze ook normaal noemen zeker, smerig kutwijf. :kots:

De Landelijke Kinderopvang van de KVLV zit verveeld met de soloslim van een opvangmoeder uit Balen. Die heeft de ouders van Pieterjan Deckers laten weten dat het ukje niet langer welkom is omdat vader Bert bij het Vlaams Belang werkt. De ouders vinden het ongehoord. Dat meldt Het Laatste Nieuws.De 32-jarige Bert Deckers en zijn vrouw vonden opvang voor hun jongste kindje, de 2,5-jarige Pieterjan, bij een jonge opvangmoeder in Balen. Deckers is Antwerps provincieraadslid voor Vlaams Belang en werkt op het partijsecretariaat. 'Vorige week donderdagavond zei de opvangmoeder ongegeneerd: 'Ik heb op jullie fiche zien staan dat uw man voor het Vlaams Belang werkt, ik kan daar niet mee leven. Ik zou graag hebben dat Pieterjan niet meer komt'.' De ouders van de kleine jongen waren erg aangedaan.

De opvangmoeder zelf wil niet reageren en laat dat over aan de koepel van de Landelijke Kinderopvang, waar ze deel van uitmaakt. Die zit geweldig verveeld met de zaak. 'Laat ons duidelijk stellen dat ons standpunt is dat we openstaan voor iédereen en niet discrimineren', klinkt het. 'Wat er hier gebeurde, is fout. Een onthaalmoeder mag zoiets niet doen. Er zal een sanctie volgen.'

De ouders van Pieterjan hebben inmiddels ook al het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en voor Racismebestrijding op de hoogte gebracht. 'We zullen hun klacht in alle ernst bekijken', zegt Jozef De Witte, voorzitter van het centrum.

Pieterjan heeft ondertussen een andere opvangmoeder gevonden.

04 Okt 2011, 9:01

Wat CGKR nu doen ? :wow:

04 Okt 2011, 9:57
Ancien

Hugo schreef:
Opvangmoeder in Balen weigert kindje van Vlaams Belanger

Dit zullen ze ook normaal noemen zeker, smerig kutwijf. :kots:

De Landelijke Kinderopvang van de KVLV zit verveeld met de soloslim van een opvangmoeder uit Balen. Die heeft de ouders van Pieterjan Deckers laten weten dat het ukje niet langer welkom is omdat vader Bert bij het Vlaams Belang werkt. De ouders vinden het ongehoord. Dat meldt Het Laatste Nieuws.De 32-jarige Bert Deckers en zijn vrouw vonden opvang voor hun jongste kindje, de 2,5-jarige Pieterjan, bij een jonge opvangmoeder in Balen. Deckers is Antwerps provincieraadslid voor Vlaams Belang en werkt op het partijsecretariaat. 'Vorige week donderdagavond zei de opvangmoeder ongegeneerd: 'Ik heb op jullie fiche zien staan dat uw man voor het Vlaams Belang werkt, ik kan daar niet mee leven. Ik zou graag hebben dat Pieterjan niet meer komt'.' De ouders van de kleine jongen waren erg aangedaan.

De opvangmoeder zelf wil niet reageren en laat dat over aan de koepel van de Landelijke Kinderopvang, waar ze deel van uitmaakt. Die zit geweldig verveeld met de zaak. 'Laat ons duidelijk stellen dat ons standpunt is dat we openstaan voor iédereen en niet discrimineren', klinkt het. 'Wat er hier gebeurde, is fout. Een onthaalmoeder mag zoiets niet doen. Er zal een sanctie volgen.'

De ouders van Pieterjan hebben inmiddels ook al het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en voor Racismebestrijding op de hoogte gebracht. 'We zullen hun klacht in alle ernst bekijken', zegt Jozef De Witte, voorzitter van het centrum.

Pieterjan heeft ondertussen een andere opvangmoeder gevonden.

Pas op he, die opvangmoeder is(was) zelf een chinees adoptiekind...en CGKR die gaan dat ws. blauw-blauw laten,die werken toch maar in één richting.

04 Okt 2011, 15:14
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13266 berichten ]  Ga naar pagina 1 673 674 675 676 677 885