Nooit Off-topic - Pagina 689 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13266 berichten ]  Ga naar pagina 1 687 688 689 690 691 885
 Nooit Off-topic 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Nooit Off-topic
jammen schreef:
Vandaag staat in HLN dat die 2 agenten zo aangedaan zijn van de feiten dat één van hen zijn dienstwapen heeft moeten inleveren, uit vrees dat hij zelfmoord zou plegen.
Wat ik niet begrijp is dat die agenten, op het moment zelf, niet de reflex hadden om in dit geval het meest logische te doen en dat is om dat kind uit die regenton te halen.
Een mensenleven redden komt altijd op de eerste plaats of leren ze dat in de PIVO niet?

Da zou pas een goei zaak geweest zijn. :)

18 Nov 2011, 17:47

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Hugo,hebben ze u weer gefilmd na uw werk?? http://www.youtube.com/watch?v=ocAuDwL9Mvw

19 Nov 2011, 18:21
Ancien

Bakkie schreef:
Hugo,hebben ze u weer gefilmd na uw werk?? http://www.youtube.com/watch?v=ocAuDwL9Mvw

Ten eerste werk ik niet meer en is er bij mijn ex-werkgever een nultolerantie wat alcohol betreft, de oorzaak moet ergens anders te zoeken zijn, meer dan waarschijnlijk ligt deze bij de huidige bestuurs en financiële problemen, bij de club van mijn hart. :D
Verder kan ik u gerust stellen dat ik zeker geen alcoholprobleem heb, ik zou het begot niet meer weten hoe een pilsje smaakt, 't al van mijn pensioneringsfeestje geleden dat ik nog een pintje gedronken heb.
Als we onze licentie halen wil ik er gerust een ferme lap op geven. ;)

Duizeligheid en evenwichtsstoornissen

Duizeligheid is een griezelig symptoom. Soms wordt met duizeligheid een zweverig, licht gevoel in het hoofd bedoeld, een gevoel bijna flauw te vallen. Deze vorm ontstaat door bijv. hartritmestoornissen, lage bloeddruk, stress en sterke emoties. :cry: :EA:
Draaiduizeligheid is nog veel angstaanjagender: De wereld wordt een tollende draaimolen en je kunt er niet af. Uw evenwichtsorgaan is de kluts kwijt!

19 Nov 2011, 21:39
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Hugo schreef:
Bakkie schreef:

Ten eerste werk ik niet meer en is er bij mijn ex-werkgever een nultolerantie wat alcohol betreft, de oorzaak moet ergens anders te zoeken zijn, meer dan waarschijnlijk ligt deze bij de huidige bestuurs en financiële problemen, bij de club van mijn hart. :D
Verder kan ik u gerust stellen dat ik zeker geen alcoholprobleem heb, ik zou het begot niet meer weten hoe een pilsje smaakt, 't al van mijn pensioneringsfeestje geleden dat ik nog een pintje gedronken heb.
Als we onze licentie halen wil ik er gerust een ferme lap op geven. ;)

Duizeligheid en evenwichtsstoornissen

Duizeligheid is een griezelig symptoom. Soms wordt met duizeligheid een zweverig, licht gevoel in het hoofd bedoeld, een gevoel bijna flauw te vallen. Deze vorm ontstaat door bijv. hartritmestoornissen, lage bloeddruk, stress en sterke emoties. :cry: :EA:
Draaiduizeligheid is nog veel angstaanjagender: De wereld wordt een tollende draaimolen en je kunt er niet af. Uw evenwichtsorgaan is de kluts kwijt!

Dat was wel de moeite toen ... ;-) :D

20 Nov 2011, 0:17
Ancien

Leeftijd: 38
Di Rupo is weer naar de koning om zijn ontslag aan te bieden als formateur. :wave:

21 Nov 2011, 17:32
Ancien

Bomber schreef:
Gilles schreef:
Di Rupo is weer naar de koning om zijn ontslag aan te bieden als formateur. :wave:

Dattem direkt zijn ontslag maar geeft als politicus ook...

Al van in het begin was het duidelijk dat hij niet als formateur aan tafel zat maar als voorzitter van de PS.
Hij zal nu nog ne keer gaan janken bij den Albert en die zal zeggen, Eliooken, probeer nog ne keer opnieuw.
Mark my words.

21 Nov 2011, 17:39
Ancien

Leeftijd: 38
Bomber schreef:
UIteraard zal den Albert da doen.
Anders krijgen we nieuwe verkiezingen (wat ik wel zie zitten)

Natuurlijk, den Albert zal weer een toneelken opvoeren en hem nog is kwaad maken en Elio nog is aanmanen om het nog een 'laatste' keer te proberen en zo zijn we weer vertrokken voor een tijdje... :zzz:

21 Nov 2011, 17:49
Ancien

Leeftijd: 56
Gilles schreef:
Bomber schreef:

Natuurlijk, den Albert zal weer een toneelken opvoeren en hem nog is kwaad maken en Elio nog is aanmanen om het nog een 'laatste' keer te proberen en zo zijn we weer vertrokken voor een tijdje... :zzz:

Dag 5...en hoeveel?

21 Nov 2011, 18:20
Ancien

Leeftijd: 47
Bomber schreef:

Goh, uiteindelijk. Die uitslag weet je toch al? Vlaanderen: NVA nog sterker en Wallonië: juist ja...dus kom je weer bij De Wever en Di Rupo. T is niet dat hier plotseling nen Pim Fortuyn loopt met een nieuwe partij die het allemaal eens kan opkuisen hé.

21 Nov 2011, 18:30

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Toen ik van de morgen de krant las die begon met De Wever en zijn voorstel tot noodregering wist ik al genoeg.
Aan dubbele agenda's geen gebrek de laatste dagen in ieder geval.

21 Nov 2011, 18:56
forumlegende

Leeftijd: 69
En de gewone burger maar besparen!!!!!!
Afgelopen week bezocht een Aalsterse delegatie de Zuid-Afrikaanse stad Worcester (uit te spreken als Woester) Dit bezoek kadert in het beleid van de stad op vlak van Internationale Samenwerking. De Vlaamse overheid moedigt Vlaamse steden en gemeenten immers aan om enerzijds op lokaal niveau aan Internationale Samenwerking te doen, en anderzijds zeer specifiek om dit ook als lokale overheid in praktijk te brengen door middel van een stedenband.

Uit een onderzoek gevoerd door het in 2008 opgerichte stedenbandcomité kwam Worcester naar voor als de stad waarmee verder contacten zullen worden aangeknoopt. Worcester is een Zuid-Afrikaanse stad van 80.000 inwoners op een uurtje rijden van Kaapstad.

Leuk weetje is dat tijdens het werkbezoek alle communicatie ter plaatse in het Nederlands/Afrikaans kon worden gevoerd. Zelfs het Aalsters dialect bleek er verstaanbaar, wat de band tussen Aalst en Worcester enkel maar ten goede kan komen.

23 Nov 2011, 14:27
Ancien

Eliooken zit momenteel bij Albèèr op schoot, hij heeft juist zijn papflesken gehad en het is nu wachten op zijn boerken.

23 Nov 2011, 17:57
Ancien

Leeftijd: 56
jammen schreef:
Eliooken zit momenteel bij Albèèr op schoot, hij heeft juist zijn papflesken gehad en het is nu wachten op zijn boerken.

:plat: (y)

23 Nov 2011, 18:04
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Wat moet er eigenlijk gebeuren vooraleer onzen Albeejr eigenlijk terugkomt naar Laken / Brussel in plaats van ginder in een kasteel te zitten in het hol van Pluto? Precies of uwe neus geneest daar zoveel rapper van :-)

23 Nov 2011, 22:34
Ancien

Leeftijd: 47
Stijn schreef:
Wat moet er eigenlijk gebeuren vooraleer onzen Albeejr eigenlijk terugkomt naar Laken / Brussel in plaats van ginder in een kasteel te zitten in het hol van Pluto? Precies of uwe neus geneest daar zoveel rapper van :-)

Laat hem nog wa profiteren...hij voelt het heet worden onder zijn gat...

24 Nov 2011, 13:24
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13266 berichten ]  Ga naar pagina 1 687 688 689 690 691 885