|
|
| Pagina 693 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 691 692 693 694 695 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Nooit Off-topic
Ik heb zopas mijn nieuwe PC in gebruik genomen en blanco natuurlijk
Ik heb wel al mijn foto's nog maar ALLE mailadressen zijn foetsie Wie mij vroeger reeds mail stuurde en in mijn databestand stonden vraag ik mij een testmail te sturen dan kan ik uw maildres opnieuw opslaan in adressenboek zend je mail naar [email protected] of [email protected] Dan kan ik weer mailkes versturen ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 12 Dec 2011, 23:55 |
|
|
Nationale Ploeg
Onderkroiper schreef: Ik heb zopas mijn nieuwe PC in gebruik genomen en blanco natuurlijk Ik heb wel al mijn foto's nog maar ALLE mailadressen zijn foetsie Wie mij vroeger reeds mail stuurde en in mijn databestand stonden vraag ik mij een testmail te sturen dan kan ik uw maildres opnieuw opslaan in adressenboek Dan kan ik weer mailkes versturen ![]() Als ze jou allemaal in sneltreinvaart gaan mailen, dan gaat uwe PC wel rap vertraging oplopen. ![]() _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 13 Dec 2011, 0:12 |
|
|
Nationale Ploeg
Voor u gelezen:
Paus doet met tablet grootste kerstboom ter wereld oplichten . Is dat dan niet misdadig? _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 13 Dec 2011, 0:43 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Gruunwit schreef: Onderkroiper schreef: Ik heb zopas mijn nieuwe PC in gebruik genomen en blanco natuurlijk Ik heb wel al mijn foto's nog maar ALLE mailadressen zijn foetsie Wie mij vroeger reeds mail stuurde en in mijn databestand stonden vraag ik mij een testmail te sturen dan kan ik uw maildres opnieuw opslaan in adressenboek Dan kan ik weer mailkes versturen ![]() Als ze jou allemaal in sneltreinvaart gaan mailen, dan gaat uwe PC wel rap vertraging oplopen. ![]() Een super masjien 8 giga geheugen en 3 terrabyte harddisk Ik stel vast dat ik enorm veel foto's kwijt ben die op mijn desktop stonden Wordt vervolgt ... _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 13 Dec 2011, 0:58 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Bij de granaataanval van diene gek in Luik zouden al 6 doden gevallen zijn, waaronder een kind van 23 maanden
Hier kunt ge toch geen zinnig woord over zeggen? _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 13 Dec 2011, 20:39 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Verbechio schreef: Bij de granaataanval van diene gek in Luik zouden al 6 doden gevallen zijn, waaronder een kind van 23 maanden Hier kunt ge toch geen zinnig woord over zeggen? Ze vonden al eens Kalashnikovs bij hem en raketlanceerders, maar liep wel vrij rond...Belgie zeker? Maar pas op! Als ge uw flitsboete niet op tijd betaald hebt of op de voetbal uw middenvinger eens toont ze zullen u niet gerust laten, wees maar zeker. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 13 Dec 2011, 21:04 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Of nen poster omhoog hangt op uw werk
![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 13 Dec 2011, 23:06 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
DavidSeal schreef: Verbechio schreef: Bij de granaataanval van diene gek in Luik zouden al 6 doden gevallen zijn, waaronder een kind van 23 maanden Hier kunt ge toch geen zinnig woord over zeggen? Ze vonden al eens Kalashnikovs bij hem en raketlanceerders, maar liep wel vrij rond...Belgie zeker? Maar pas op! Als ge uw flitsboete niet op tijd betaald hebt of op de voetbal uw middenvinger eens toont ze zullen u niet gerust laten, wees maar zeker. De rechter besliste, tijdens een eerdere veroordeling, om hem geen wapenverbod op te leggen want, zo beweerde hij, hij had geen wapenvergunning en kon dus bijgevolg niet aan wapens geraken. Hoe naiëf kunt ge zijn. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 14 Dec 2011, 14:02 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 03 Feb 2011, 12:08 Berichten: 102 Locatie: Oiljst |
Bram schreef: Of nen poster omhoog hangt op uw werk ![]() Als dat ne poster van Dender was ..... _________________ Nur für diesen Verein woll' n wir kämpfen und schrei' n born 1969 support since 1969 |
| 14 Dec 2011, 14:27 |
|
|
Ancien
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/arti ... aken.dhtml
Maar voorts mogen de mannen wel in de hoerenbuurten rondhangen. Rare godsdienst zelle. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 16 Dec 2011, 17:06 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
jammen schreef: http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1363939/2011/12/16/Moslima-s-mogen-geen-wortel-of-banaan-meer-aanraken.dhtml Maar voorts mogen de mannen wel in de hoerenbuurten rondhangen. Rare godsdienst zelle. Ja, hallo, dat heeft één iemand gezegd hé. Als de katholieke kerk afgerekend wordt op de domste uitspraak van een pastoor, dan is 't ook heel erg, hé. Of om dichter bij huis te blijven: als je de Eendracht-supporters gaat afrekenen op de domste uitspraak hier op het forum, tja... Als mensen iets idioots zeggen zoals die (onbekende) moslim, best niet op reageren, en al zeker niet een hele groep op afrekenen. De moslima die bij ons op het werk de soep maakt heeft vanmiddag heerlijke soep gemaakt, maar 't was deze keer geen wortelsoep. Volgende maandag misschien weer wel, hé. En 't is nochtans een gelovige madame hoor, ook al heeft ze geen hoofddoek op. |
| 16 Dec 2011, 23:07 |
|
|
Ancien
Laten we vooral onze ogen sluiten voor de oprukkende islam en allemaal verdraagzaam zijn en toelaten dat onze Westerse cultuur verdrongen wordt.
Misschien kom ik je binnen een jaar of 20 tegen in één of andere moskee. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 16 Dec 2011, 23:34 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
jammen schreef: Laten we vooral onze ogen sluiten voor de oprukkende islam en allemaal verdraagzaam zijn en toelaten dat onze Westerse cultuur verdrongen wordt. Misschien kom ik je binnen een jaar of 20 tegen in één of andere moskee. Daar gaat hij nu al ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 17 Dec 2011, 9:34 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Getj mensjen die et nog altoid nie beseffen, aaft nog een betjen miejr eir and boeven eere kop en we kennen elke week zoe een veerval as in Loik meemoaken.
Da ze ginder in eire zandbak van eiren nees moaken zoeveel da ze willen, mor wie dat em ier nie kan oanpassen oan onze cultuur en gewoeintes, de vlieger op. Lotj ze dor in Egypte eiren toerisme mor nor de knoppen moaken, ze zellen ginder nog een betjen miejr eiremoei emmen, dus zellen der nog een pak miejr nor ier kommen. en zoelank da ons poletiekers, mé de sossen op kop, de deer ier oepenzetten zal et nie verbeteren. We zellen weir wel gon weirken tot ons 65ste. _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 17 Dec 2011, 10:26 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
salvador schreef: jammen schreef: http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1363939/2011/12/16/Moslima-s-mogen-geen-wortel-of-banaan-meer-aanraken.dhtml Maar voorts mogen de mannen wel in de hoerenbuurten rondhangen. Rare godsdienst zelle. Ja, hallo, dat heeft één iemand gezegd hé. Als de katholieke kerk afgerekend wordt op de domste uitspraak van een pastoor, dan is 't ook heel erg, hé. Of om dichter bij huis te blijven: als je de Eendracht-supporters gaat afrekenen op de domste uitspraak hier op het forum, tja... Als mensen iets idioots zeggen zoals die (onbekende) moslim, best niet op reageren, en al zeker niet een hele groep op afrekenen. De moslima die bij ons op het werk de soep maakt heeft vanmiddag heerlijke soep gemaakt, maar 't was deze keer geen wortelsoep. Volgende maandag misschien weer wel, hé. En 't is nochtans een gelovige madame hoor, ook al heeft ze geen hoofddoek op. Heb jij geen bijverdienste bij CGKR ? Laar er u eens mee trekken met uw moslima._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 17 Dec 2011, 10:28 |
|
| Pagina 693 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 691 692 693 694 695 … 885 Volgende |