| Auteur |
Bericht |
|
Bartos
Iendracht.be - beheer
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
|
Titus schreef: VB krijgt een pille in Antwerpen - 4.9%
VB stijgt uiteindelijk 0,5% in Antwerpen  .
|
| 08 Okt 2006, 23:09 |
|
 |
|
Jeroen
Iendracht.be - beheer
|
Johan Van Nieuwenhove meer als 1000 stemmen, hij zal content zijn 
|
| 08 Okt 2006, 23:11 |
|
 |
|
Ajuin
Vaste Waarde
|
Jeroen schreef: Johan Van Nieuwenhove meer als 1000 stemmen, hij zal content zijn 
1047 om precies te zijn !!! In ALLE gemeenten zijn we gestegen behalve in Gent ...
Hopelijk beseffen ze hier in Aalst nu dat ze met ONS rekening moeten houden, zoniet gaan we blijven stijgen !!! Benieuwd of die Ilse Uyttersprot nu inderdaad bereid gaat zijn om met ONS te praten !!!
|
| 08 Okt 2006, 23:31 |
|
 |
|
Jeroen
Iendracht.be - beheer
|
Kdenk niet dat het cordon alleen in Aalst zal doorbroken worden hoor
Slecht resultaat hé, ge zit eigelijk met 4 partijen die ongeveer even groot zijn, waardoor ge al met drie partijen een coalitie zult moeten vormen om een meerderheid te krijgen.
Met als gevolg dat er weer veel ambras zal worden gemaakt en men zal er weer weinig van terechtbrengen
|
| 08 Okt 2006, 23:44 |
|
 |
|
Ajuin
Vaste Waarde
|
Jeroen schreef: Kdenk niet dat het cordon alleen in Aalst zal doorbroken worden hoor  Slecht resultaat hé, ge zit eigelijk met 4 partijen die ongeveer even groot zijn, waardoor ge al met drie partijen een coalitie zult moeten vormen om een meerderheid te krijgen. Met als gevolg dat er weer veel ambras zal worden gemaakt en men zal er weer weinig van terechtbrengen
In Affligem hebben ze serieus problemen ... Daar gaan ze bijna zeker cordon moeten doorbreken en in Hoboken moeten ze met ALLE partijen (inclusief PVDA) samengaan als ze VB van de macht willen houden !!!
En die cijfers in Antwerpen ... Meerderheid pakt stemmen af van elkaar en VB +0,5% en dan durft Patrick Janssens roepen dat em VB gestopt heeft ... Iedereen weet dat VB niet onbeperkt kan blijven stijgen hé ! Mor 1 op 3 sinjoren stemt er nu wel op !!!
|
| 09 Okt 2006, 1:34 |
|
 |
|
tympanum2
forumlegende
|
Waarom gaat een mens nog stemmen eigenlijk? In Antwerpen verliest VLD en Groen zwaar, maar toch gaan ze in het bestuur zitten. In Aalst is het VB de grootste partij en zal het ook noppes worden!
En dan zo een Johan Vandelanotte die komt beweren dat het voor het VB heel slechte verkiezingen waren omdat ze al 15 jaar niet mogen meedoen aan het bestuur...  Van zo een gasten worde gewoon mottig! Der zijn misschien 5 gemeenten in Vlaanderen waar ze iets achteruitgaan, en toch blijven beweren dat er een ommezwaai is, dat ze nu gaan beginnen zakken! De stalinistische VRT kon gewoon niet zwijgen over het 'stuiten van het VB'!!
Op de VTM ging ex-Vrt'er Stef Wauters ook als een bezetene door tegen Annemans, die het op den duur beu was en vroeg of Wauters er 'zich soms op afrukte'
Als reden van hun niet-deelname geven de andere partijen dan het 'laag niveau' van de verkozenen...laat ze dan meedoen eh als het toch allemaal domme kloten zijn!!
Of denken ze dat de Jowwan direct in zijnen tank gaat kruipen en Olland of Luxemburg gaat binnenvallen! 
|
| 09 Okt 2006, 9:40 |
|
 |
|
jowwan
forumlegende
|
Goede  morgen allemaal,
Wat +/- te voorspellen was is gebeurd. VB overtreft de verwachtingen met 10 zetels (we hadden gegokt op 9).
Ik vermoed dat het een coalitie zal worden met de 3
tradionele families. Maar het is nog koffiedik kijken.
Allen die voor mij gestemd hebben (1047 personen)
ook van harte bedankt !
Ook de vele sympatiebetuigingen van EA supporters
deden deugd.
Ik zal mijn uiterste best doen voor ons aller EA
en dit vooreerst via de commissie sport waar we
(alsook in de gemeenteraad natuurlijk) door dik en dun EA blijven steunen.
Als je naar het aantal supps ziet gisteren (waar ik ook was) dan heeft deze club alle troeven in handen om weer te keren waar ze hoort.
Oilsjt verdient het !
|
| 09 Okt 2006, 9:45 |
|
 |
|
Bartos
Iendracht.be - beheer
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
|
Ik vond het ook wel redelijk erg hoe ze gisteren gelijk gek bleven doordrammen over ergens ene percent dat het Vlaams Belang ergens verloren had om vervolgens weer een tiental steden of gemeenten de revue te zien passeren waar ze ne percent of 10 gewonnen hebben.
|
| 09 Okt 2006, 9:59 |
|
 |
|
AN
Reserve
|
[quote="Ajuin"]:cheer:
Vandaag een dubbele zege, zoals het ernnu naar uitziet !!! Na de moeizame maar oververdiende zege deze middag volgt nu de voorspelde maar toch zaligmakende nederlaag van "ONS" Annieken en uiteraard de fenomenale zege van het VB !!!
Kiezers, bedankt  [/quote
Ik zou nog ni direct victorie kraaien, ze heeft nog meer dan 4000 stemmen op haar naam, dus de meeste voorkeurstemmen.Hopelijk doorbreekt zij het cordon en gaat ze met blauw naar vlaams belang!
|
| 09 Okt 2006, 10:44 |
|
 |
|
Verbechio
Freak
|
Allee vandaag beginnen de gespreken tussen CD&V NVA - SPA - VLD. Blauw en VB worden geweerd ... tes weer bekanst beslist 
_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011
|
| 09 Okt 2006, 12:21 |
|
 |
|
Smetje
Iendracht.be - beheer
|
Ajuin schreef: In Affligem hebben ze serieus problemen ... Daar gaan ze bijna zeker cordon moeten doorbreken
Waarom? De bestaande coalitie VLD - CD&V kan gewoon doorgaan. Dat is 17 zetels ofzo. VB heeft er maar 4.
|
| 09 Okt 2006, 12:53 |
|
 |
|
Romario
nieuw in de eerste ploeg
|
Ajuin schreef: In Affligem hebben ze serieus problemen ... Daar gaan ze bijna zeker cordon moeten doorbreken
Niveau van het VB zeker??? 17 zetels tegen vier, je gaat het cordon breken jong ....
Besef nu toch is dat jullie nooit maar dan ook nooit aan de macht zullen komen. Zet eerst eens een deftig programma op poten, stop met roepen en tieren en kom dan nog eens terug.
|
| 09 Okt 2006, 13:07 |
|
 |
|
Ace
Vaste Waarde
|
AN schreef: Ik zou nog ni direct victorie kraaien, ze heeft nog meer dan 4000 stemmen op haar naam, dus de meeste voorkeurstemmen.Hopelijk doorbreekt zij het cordon en gaat ze met blauw naar vlaams belang!
Inderdaad ONS Annie haalt inderdaad nog het meeste aantal voorkeurstemmen van gans Aalst. Ik zie ze nog terug de burgemeestersjerp nemen...
|
| 09 Okt 2006, 13:24 |
|
 |
|
AlostanA
Nationale Ploeg
|
Ace schreef: AN schreef: Ik zou nog ni direct victorie kraaien, ze heeft nog meer dan 4000 stemmen op haar naam, dus de meeste voorkeurstemmen.Hopelijk doorbreekt zij het cordon en gaat ze met blauw naar vlaams belang! Inderdaad ONS Annie haalt inderdaad nog het meeste aantal voorkeurstemmen van gans Aalst. Ik zie ze nog terug de burgemeestersjerp nemen...
Dat zal niet gebeuren, geen enkele partij gunt haar die rol nog.
|
| 09 Okt 2006, 14:09 |
|
 |
|
tympanum2
forumlegende
|
Annie en BLAUW worden gewoon niet in de coalitiegesprekken gehoord, dus zal den nieven burgemeester waarschijnlijk opnieuw een meesteres zijn : Uyttersprot...
Opnieuw zijn trouwens meer dan 12.000 kiezers die de opportunisten van het huidige bestuur resoluut de rug toekeren voor niets gaan stemmen.
Democratie op z'n best!!
In Aalst een coalitie vormen zou aartsmoeilijk moeten zijn, in vele belangrijke dossiers staan de drie 'democratische partijen' lijnrecht tegenover elkaar. Als er evenwel postjes in zicht zijn kunnen die onenigheden wel eens vlug vergeten zijn...met als resultaat dat het VB richting 25% doorstoomt!
De Maght kraait nu victorie met haar voorkeursstemmen en zetels en zegt zelf dat voor die 5 zetels het VB jaren moest vechten en dat zij die na één jaar al binnenhaalt. Haar verantwoordelijkheid voor de 8,9 % winst van het VB erkent ze dus duidelijk niet (of moeten we Yves-Letermegewijs spreken van 'een gebrek aan intelligentie' om de eigen fouten te erkennen?
|
| 09 Okt 2006, 14:13 |
|
|