|
|
| Pagina 709 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 707 708 709 710 711 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Bericht Re: Nooit Off-topic
salvador schreef: Iendrachter90 schreef: Iendrachtzot schreef: Laat het ons houden op Belgen... (Van die 'nieuwe Belgen' gelijk ze zeggen...) Ja aant tempo dat ze hier regulariseren zult idd belgen zijn ![]() De dader is een Belg. Het parket zal zijn aanhouding vorderen op verdenking van slagen en verwondingen met de dood tot gevolg. De busbegeleider, die het leven liet, was van Albanese afkomst. Hij was 56 en werkte al 29 jaar voor de MIVB. Volgend jaar zou hij met pensioen gaan. De man heeft vijf kinderen; twee onder hen werken ook voor de MIVB. Bron: deredactie.be der zoin veel Belgen da Mohammed, Ibrahim en dergeloike noemen. Tja kweet oit ervoerink da ge mé ne sos nie kenjt klappen. Droeimt nog een betjen verder oever a multi-culturele soamenlevink.......... _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 08 Apr 2012, 21:09 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Bomber schreef: De nationaliteit van de dader is nog steeds niet bekend gemaakt. In het geval van het slachtoffer en zijn familie maakt dat niets uit of het al dan niet een belg was. Wat ik wel vind is dat de media eens mag stoppen met die schijnheilige berichtgeving. En idd, de sossen met hun waanvoorstellingen dat een multiculturele samenleving ooit kan werken zijn de ondergang van Vlaanderen. Ik verdenk vele van die sossen er zelfs van dat ze zelf ook wel weten waar de multicul toe leidt maar dat het hen gewoon om de stemmen te doen is. Landverraders en collaborateurs is een woord dat op hen wel van toepassing is. ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 09 Apr 2012, 9:40 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
wat wel zeker is, is dat de oorzaak mag gevonden worden in een mix van alcohol en drugs, zoals bij zoveel gevallen, ook in aalst bvb, zijn drugs de oorzaak van veel misdrijven
_________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 09 Apr 2012, 10:02 |
|
|
Junior Lid geworden op: 29 Jun 2007, 19:22 Berichten: 260 Locatie: Bambrugge (Erpe-Mere) |
Citeer: ERPE-MERE - De 55-jarige Aicha M. is door de Dendermondse strafrechter veroordeeld tot zes jaar gevangenisstraf en 5.500 euro boete. Ze is ook voor tien jaar ontzet uit haar burgerrechten. De vrouw verdiende 2,5 miljoen euro als uitbaatster van een seksclub, door minderjarige en illegale meisjes uit haar geboortedorp in Marokko te dwingen zich te prostitueren. Dat gebeurde in Bar Tropical aan de Gentsesteenweg in Erpe-Mere. Negen illegale meisjes werkten er van 2006 tot eind 2008 de klok rond om klanten te ontvangen. Het gebouw bleek een echte 'zwijnenstal' te zijn, met lakens die amper gewassen werden, geen stromend water en erbarmelijke hygiënische omstandigheden. De vrouwen werden verplicht om in een zetel en tussen het ongedierte te slapen. Condooms werden haast niet gebruikt. De vrouw lokte de meisjes uit haar geboortedorp naar België, om er zogezegd in haar restaurant te werken. Bij aankomst werden ze echter meteen in de seksclub ingeschakeld. Met het geld dat de vrouw verdiende, liet ze in haar geboortedorp villa's bouwen voor haar en haar familie. In Bar Tropical werden ook cocaïne en cannabis verkocht. De zaak werd opgedoekt na langdurig telefonieonderzoek en observatie van de politie. En dat allemaal in ons kleine Erpe-Mere . Matroesjkatoestanden, amai, amai, amai ....Denk dat dit zelfs in Aalst niet voorvalt of toch? |
| 09 Apr 2012, 17:54 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Denkt dat dit overal wel voorvalt! Zowel in steden als in kleinere "gehuchten"...
Lang leve de multiculturaliteit! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 09 Apr 2012, 18:57 |
|
|
forumlegende |
hansken schreef: Denkt dat dit overal wel voorvalt! Zowel in steden als in kleinere "gehuchten"... Lang leve de multiculturaliteit! ![]() niets tegen mijn gehucht e ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 09 Apr 2012, 19:49 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Dries schreef: hansken schreef: Denkt dat dit overal wel voorvalt! Zowel in steden als in kleinere "gehuchten"... Lang leve de multiculturaliteit! ![]() niets tegen mijn gehucht e ![]() kent ge de betreffende dames misschien? ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 09 Apr 2012, 20:11 |
|
|
forumlegende |
davy1919 schreef: Dries schreef: hansken schreef: Denkt dat dit overal wel voorvalt! Zowel in steden als in kleinere "gehuchten"... Lang leve de multiculturaliteit! ![]() niets tegen mijn gehucht e ![]() kent ge de betreffende dames misschien? ![]() daar ging het mij niet om he davy, ik ken die uiteraard niet, da verwacht ik eerder van u ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 09 Apr 2012, 21:19 |
|
|
Nationale Ploeg
Voor de liefhebbers, bron hln:
Iliaz Tahiraj, de MIVB-controleur die zaterdag om het leven kwam, kreeg van zijn aanvaller slechts één slag. Dat heeft de autopsie aangetoond, zo meldt het Brusselse parket. Het ging om een slag op het hoofd, ter hoogte van de ogen. Het 56-jarige slachtoffer raakte door de slag zwaargewond en overleed in het ziekenhuis. Zijn aanvaller, de 28-jarige Alexandre V.E., verschijnt waarschijnlijk vrijdag voor de raadkamer. Die zal oordelen over zijn verdere aanhouding En voor ge mij hier afschiet, ik impliceer hiermee niks. Wil gewoon melden dat ze blijkbaar eindelijk die voornaam hebben vrijgegeven. Ge doet ermee wat ge wilt. |
| 10 Apr 2012, 15:46 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Ik wacht tot ze zijn familienaam geven,om te reageren
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 10 Apr 2012, 15:52 |
|
|
Freak
Bakkie schreef: Ik wacht tot ze zijn familienaam geven,om te reageren ![]() V.E., da goat ne Van Eetveltj zoin peisek... |
| 10 Apr 2012, 19:47 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
El Corredor schreef: Bakkie schreef: Ik wacht tot ze zijn familienaam geven,om te reageren ![]() V.E., da goat ne Van Eetveltj zoin peisek...[/quote Dieje simmen !! |
| 10 Apr 2012, 20:03 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
El Corredor schreef: Bakkie schreef: Ik wacht tot ze zijn familienaam geven,om te reageren ![]() V.E., da goat ne Van Eetveltj zoin peisek... Of alexandre v morozov _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 10 Apr 2012, 20:06 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
Bakkie schreef: El Corredor schreef: Bakkie schreef: Ik wacht tot ze zijn familienaam geven,om te reageren ![]() V.E., da goat ne Van Eetveltj zoin peisek... Of alexandre v morozov En de advocaten van de dader gaan een milde straf vragen want "hun client had niet de intensie om te doden en heeft veel spijt van zijn daden" |
| 10 Apr 2012, 21:14 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Per toeval iets terug gevonden uit de oude doos
Het begin van mijn filmopnames !!! http://www.youtube.com/watch?v=pFotvpgkY0E&feature=plcp&context=C4340dfeVPvjVQa1PpcFMwy_Nlb5084EcFTblINPJGHhbOAiIVNfY%3D _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 11 Apr 2012, 0:15 |
|
| Pagina 709 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 707 708 709 710 711 … 885 Volgende |