|
|
| Pagina 722 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 720 721 722 723 724 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Bericht Re: Nooit Off-topic
Merci ! Ik gon da zeker en vast doen.
_________________ Proud member " den natten toeig" |
| 27 Jun 2012, 11:09 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Lid geworden op: 04 Dec 2005, 18:17 Berichten: 691 Leeftijd: 44 Locatie: Aalst |
Ik heb zo eens maandenlang op geld moeten wachten van Scarlet. Uiteindelijk dan ook de ombudsdienst van telecom ingeschakeld, en na 2 weken had ik mijn geld terug.
|
| 27 Jun 2012, 11:13 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Da's toch normoal da ze ier in 't arabisch oproepen om te goan stemmen?
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/v ... iet-Belgen _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 27 Jun 2012, 12:17 |
|
|
Nationale Ploeg
Die doen blijkbaar alles om stemmen te halen. |
| 27 Jun 2012, 13:06 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
De Jean schreef: :hmm: Die doen blijkbaar alles om stemmen te halen. Vwalla, van Groen en SPa moogde zoiets zeker verwachten _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 27 Jun 2012, 18:22 |
|
|
Nationale Ploeg
Gisteren en vandaag ook weer een leuk avontuur beleefd met Telenet.
Morgen verhuis ik. Ik moest een maand op voorhand bellen om gisteren een afspraak vast te kunnen leggen om mijn toegangen over te zetten. Voor een kleine kost van 50 euro. En een dag verlof, natuurlijk. Gisteren komt die technieker 'ah maar dat gaat ni lukken mijnheer, ge moet eerst ne nieuwe kabel steken en daarna kan kik komen aansluiten'. Kost van zo'n kabel: 35 euro in de brico. Gisterenavond bel ik dan naar Telenet om te zeggen dat ik ne kabel heb, en dat ze dus mogen langskomen. 'Ok mijnheer. De technieker kan ten vroegste op 6 juli langskomen om de kabel aan te sluiten. Dan moet er een tweede technieker langskomen om uw internet aan te zetten. Maar die kan pas op 20 juli.' Ik vraag of ik dan ondertussen gewoon mijn internet kan behouden voor de komende twee dagen? 'Ja, dat kan, maar dat duurt twee werkdagen. Dus vanaf maandag hebt ge terug internet bij u'. Maar ik verhuis zaterdag? 'ahja. Ja dan ni he.' Ik heb vandaag mijn contract opgezegd. Donderdag wordt mijn lijn vanop afstand geactiveerd door Belgacom, en zal ik internet en digitale televisie van Belgacom hebben voor 1 euro meer per maand. Zonder activeringskosten, zonder nen dag congé te moeten pakken. Voor nieuwe klanten kunnen ze wel altijd iets meer, lijkt mij. |
| 29 Jun 2012, 9:50 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
De Jean schreef: Gisteren en vandaag ook weer een leuk avontuur beleefd met Telenet. Morgen verhuis ik. Ik moest een maand op voorhand bellen om gisteren een afspraak vast te kunnen leggen om mijn toegangen over te zetten. Voor een kleine kost van 50 euro. En een dag verlof, natuurlijk. Gisteren komt die technieker 'ah maar dat gaat ni lukken mijnheer, ge moet eerst ne nieuwe kabel steken en daarna kan kik komen aansluiten'. Kost van zo'n kabel: 35 euro in de brico. Gisterenavond bel ik dan naar Telenet om te zeggen dat ik ne kabel heb, en dat ze dus mogen langskomen. 'Ok mijnheer. De technieker kan ten vroegste op 6 juli langskomen om de kabel aan te sluiten. Dan moet er een tweede technieker langskomen om uw internet aan te zetten. Maar die kan pas op 20 juli.' Ik vraag of ik dan ondertussen gewoon mijn internet kan behouden voor de komende twee dagen? 'Ja, dat kan, maar dat duurt twee werkdagen. Dus vanaf maandag hebt ge terug internet bij u'. Maar ik verhuis zaterdag? 'ahja. Ja dan ni he.' Ik heb vandaag mijn contract opgezegd. Donderdag wordt mijn lijn vanop afstand geactiveerd door Belgacom, en zal ik internet en digitale televisie van Belgacom hebben voor 1 euro meer per maand. Zonder activeringskosten, zonder nen dag congé te moeten pakken. Voor nieuwe klanten kunnen ze wel altijd iets meer, lijkt mij. Hoe dat ge het draait of keert, zowel bij Belgacom als bij Telenet zitter er grote lichten, maar ze weten het zelf ni ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 29 Jun 2012, 10:13 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Ik denk eerder dat er WEINIG grote lichten zitten die het zelf niet weten.
![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 29 Jun 2012, 13:54 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
jammen schreef: Ik denk eerder dat er WEINIG grote lichten zitten die het zelf niet weten. ![]() da es ét zelfde jong _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 29 Jun 2012, 15:48 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
den apocalyps is hier ingezet jong
hier in Aalst centrum op een kwartier tijd de straten blank en de riooldeksels drijven hier gewoon ergens rond int straat ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 05 Jul 2012, 17:33 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Bram schreef: den apocalyps is hier ingezet jong hier in Aalst centrum op een kwartier tijd de straten blank en de riooldeksels drijven hier gewoon ergens rond int straat ![]() in Erembodegem was het een korte maar stevige vlaag, Aalst centrum heeft blijkbaar de volle laag gekregen. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 05 Jul 2012, 18:25 |
|
|
Freak
Gentsesteenweg compleet onder water, beneden de viaduct nen halve meter water.
ja hallo zeg, nog nooit gezien |
| 05 Jul 2012, 18:37 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
davy1919 schreef: Bram schreef: den apocalyps is hier ingezet jong hier in Aalst centrum op een kwartier tijd de straten blank en de riooldeksels drijven hier gewoon ergens rond int straat ![]() in Erembodegem was het een korte maar stevige vlaag, Aalst centrum heeft blijkbaar de volle laag gekregen. 3 kwartier over gedaan om een iet of wat treffelijke baan te vinden waarmee ik buiten geraakte opt werk. Nog nooit gezien dat het op zo een korte tijd zo neig blank staat. Van in mijn bureau in de Burchstraat zag je zelfs de Sint-Martinuskerk niet meer staan, zo hard aant gieten ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 05 Jul 2012, 18:39 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Bram schreef: davy1919 schreef: Bram schreef: den apocalyps is hier ingezet jong hier in Aalst centrum op een kwartier tijd de straten blank en de riooldeksels drijven hier gewoon ergens rond int straat ![]() in Erembodegem was het een korte maar stevige vlaag, Aalst centrum heeft blijkbaar de volle laag gekregen. 3 kwartier over gedaan om een iet of wat treffelijke baan te vinden waarmee ik buiten geraakte opt werk. Nog nooit gezien dat het op zo een korte tijd zo neig blank staat. Van in mijn bureau in de Burchstraat zag je zelfs de Sint-Martinuskerk niet meer staan, zo hard aant gieten ![]() jawatte , 45 min. geleden stond ik nog brochetjes te kiejren op mennen bbq. ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 05 Jul 2012, 18:44 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Ier in Oiljtert eevet oek a goe vlaagsken gedaan, maar zware overlast ister pijzek nie...
Kan het natuurlijk nie goe inschatten want kwoon op één van de hoogste punten van oos gemeente ![]() |
| 05 Jul 2012, 19:17 |
|
| Pagina 722 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 720 721 722 723 724 … 885 Volgende |