|
|
| Pagina 730 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 728 729 730 731 732 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Nooit Off-topic
malder schreef: "Supporters van Eendracht Aalst" zou ik die idioten liever niet zien genoemd worden... Zei den idioot. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 12 Sep 2012, 16:38 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Bakkie schreef: malder schreef: "Supporters van Eendracht Aalst" zou ik die idioten liever niet zien genoemd worden... Zei den idioot. ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 12 Sep 2012, 16:42 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Bakkie schreef: malder schreef: "Supporters van Eendracht Aalst" zou ik die idioten liever niet zien genoemd worden... Zei den idioot. Correctie: Zei de linksen idioot. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 12 Sep 2012, 17:32 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Liever een linkse idioot dan iemand die buitensporig geweld van een groepje rapaille tot in den treure blijft verdedigen. Vertel me nog eens, wie zijn de echte schuldigen achter de feiten in Wezet? De Waalse politie, de negers of allebei tegelijk? Moet toch wel heerlijk zijn om in een wereld te wonen waar je je verschuilt achter belachelijke dogma's dan voor een keer, voor een keer maar, te durven toegeven dat heel misschien de fout wél ligt bij die gasten die de zwart-witte kleuren nooit ofte nimmer meer zouden mogen dragen.
|
| 12 Sep 2012, 18:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
malder schreef: Liever een linkse idioot dan iemand die buitensporig geweld van een groepje rapaille tot in den treure blijft verdedigen. Vertel me nog eens, wie zijn de echte schuldigen achter de feiten in Wezet? De Waalse politie, de negers of allebei tegelijk? Moet toch wel heerlijk zijn om in een wereld te wonen waar je je verschuilt achter belachelijke dogma's dan voor een keer, voor een keer maar, te durven toegeven dat heel misschien de fout wél ligt bij die gasten die de zwart-witte kleuren nooit ofte nimmer meer zouden mogen dragen. ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 12 Sep 2012, 18:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
malder schreef: Liever een linkse idioot dan iemand die buitensporig geweld van een groepje rapaille tot in den treure blijft verdedigen. Vertel me nog eens, wie zijn de echte schuldigen achter de feiten in Wezet? De Waalse politie, de negers of allebei tegelijk? Moet toch wel heerlijk zijn om in een wereld te wonen waar je je verschuilt achter belachelijke dogma's dan voor een keer, voor een keer maar, te durven toegeven dat heel misschien de fout wél ligt bij die gasten die de zwart-witte kleuren nooit ofte nimmer meer zouden mogen dragen. Allez zelle,waarom zeg je niet persoonlijk tegen die mensen dat het idioten zijn,maar zover durf je niet te komen zeker,als je daar aanwezig was in Wezet zal je ook wel moeten toegeven dat de Waalse politie daar zwaar in de fout is gegaan,anders moet je eens met een van onze spotters praten,die dat ze daar ook hebben moeten afvoeren,of aan Kamiel Sergant. Zware straffen hebben ze wel niet gekregen,dat zal ook wel zijn reden hebben zeker. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 12 Sep 2012, 18:42 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Uiteraard is de politie daar ook in de fout gegaan, ik stond letterlijk tussen de politie en die dwazen toen alles ontaardde. De politie heeft daar de fout begaan dat ze een wolk van peperspray loste in plaats van een veel effectievere en meer doelgerichte straal. Maar als je gezien hebt hoe de bende op hen afstormde (en dat heb ik in tegenstelling tot velen heel goed gezien), moet men achteraf niet komen zeveren dat het weeral eens de stoute politsie is die die arme, arme iets te uitgelaten jongens veel te hard heeft aangepakt.
Zo mogen van heel veel geluk spreken dat ze zo een milde straf hebben gekregen. En mocht ik die gasten kennen zou ik er geen enkel probleem mee hebben om hen te zeggen hoe ik over hen denk. Maar dat is spreken als tegen een muur, vrees ik. |
| 12 Sep 2012, 18:56 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Als gij betaalt
![]() |
| 12 Sep 2012, 19:17 |
|
|
malder schreef: Als gij betaalt ![]() Da zal geen probleem zijn,je zal daar bier genoeg krijgen,maar wel niet in een bekertje ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 12 Sep 2012, 19:20 |
|
|
Vaste Waarde |
we gaan al genoeg mogen betalen, idioot
| 12 Sep 2012, 19:21 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
Krijgt het forum nu ook al te maken met spamreclames? Tiffany en wat weet ik nog allemaal.
En dan nog in bijna elk submenu...Of is iemand zijn computer gehacket? |
| 14 Sep 2012, 9:14 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
zotvawies schreef: Krijgt het forum nu ook al te maken met spamreclames? Tiffany en wat weet ik nog allemaal. En dan nog in bijna elk submenu...Of is iemand zijn computer gehacket? Is een spamrobot Heb zopas een mail naar het webteam gestuurd die lossen dat wel op ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 14 Sep 2012, 9:56 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Onderkroiper schreef: zotvawies schreef: Krijgt het forum nu ook al te maken met spamreclames? Tiffany en wat weet ik nog allemaal. En dan nog in bijna elk submenu...Of is iemand zijn computer gehacket? Is een spamrobot Heb zopas een mail naar het webteam gestuurd die lossen dat wel op ![]() Is dat echt vandoen om daar elke keer de mensen voor te ambeteren? Voor zover ik weet, zijn de mensen van het webteam niet blind en zien ze dat ook wel zonder dat ge ze daarvoor moet mailen. |
| 14 Sep 2012, 10:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bartos schreef: Onderkroiper schreef: zotvawies schreef: Krijgt het forum nu ook al te maken met spamreclames? Tiffany en wat weet ik nog allemaal. En dan nog in bijna elk submenu...Of is iemand zijn computer gehacket? Is een spamrobot Heb zopas een mail naar het webteam gestuurd die lossen dat wel op ![]() Is dat echt vandoen om daar elke keer de mensen voor te ambeteren? Voor zover ik weet, zijn de mensen van het webteam niet blind en zien ze dat ook wel zonder dat ge ze daarvoor moet mailen. Als je iemand informeren ambeteren noemt ..... Mijn broek zakt af Bartos van je reactie en ik had wel een andere reactie verwacht want ondertussen is het hier al een mooi soep aan het worden op het forum.... Stel je voor dat je niet on-line komt, hoe ging je het dan weten ? Vorige keren kreeg ik steeds positief antwoord via mail van Jeroen bij melding van spamrobot en zie nu plots het probleem niet van mijn melding. Ik heb de indruk dat er meer en meer mensen rondlopen met lange tenen .... _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 14 Sep 2012, 10:06 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Onderkroiper schreef: Is dat echt vandoen om daar elke keer de mensen voor te ambeteren? Voor zover ik weet, zijn de mensen van het webteam niet blind en zien ze dat ook wel zonder dat ge ze daarvoor moet mailen. Als je iemand informeren ambeteren noemt ..... Mijn broek zakt af Bartos van je reactie en ik had wel een andere reactie verwacht want ondertussen is het hier al een mooi soep aan het worden op het forum.... Stel je voor dat je niet on-line komt, hoe ging je het dan weten ? Vorige keren kreeg ik steeds positief antwoord via mail van Jeroen bij melding van spamrobot en zie nu plots het probleem niet van mijn melding. Ik heb de indruk dat er meer en meer mensen rondlopen met lange tenen ....[/quote] Ik vond gewoon dat spam beantwoorden met spam niet de oplossing was .Een kwartier geleden waren de betreffende topics trouwens ook meteen verwijderd. |
| 14 Sep 2012, 10:09 |
|
| Pagina 730 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 728 729 730 731 732 … 885 Volgende |