|
|
| Pagina 79 van 113 |
[ 1694 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 77 78 79 80 81 … 113 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Bericht Re: Wielrennen
DavidSeal schreef: De Jean schreef: De roger doet het weer 'Ik hoop dat Cancellara volgend jaar meedoet, dan gaan we nog eens koers zien', aldus 65-jarige Roger De Vlaeminck. 'Ik wist al vooraf dat hij naast mij zou komen. Tom kan er ook niets aan doen dat hij dit keer geen tegenstand had. Dat waren geen tweederangs-, maar derderangscoureurs. Neem nu Pozzato: als je zelf wilt winnen, dan wijk je de laatste honderd kilometer toch geen centimeter van het wiel van Boonen. De concurrentie legde hem geen strobreed in de weg. Het was een triestige bedoening. Toen hij twintig meter voorop was, kende ik de uitslag al. Tom is dé voorjaarscoureur van de jongste twintig jaar. Aan hem nu om te proberen Milaan-Sanremo, Lombardije, de Tirreno of de Ronde van Zwitserland te winnen. Ik zeg maar iets.' Wordt die seniel, of is hij gewoon echt zielig? Volgens mij gewoon gefrustreerd, omdat hij zijn (veel jongere) vrouw niet meer kan...bijbenen. ![]() Tes dorveer dat em die zwettekes loaten oeverkommen eet in den toid, ze zaten miejr op zoin vra as op eire velo. ![]() _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 10 Apr 2012, 11:42 |
|
|
Freak
commentaar
van de Roger over Boonen zijn prestatie... Volgens de ex-wielerkoning lag het deze keer niet alleen aan Boonen. “Tom is momenteel de beste renner ter wereld. Ik was op voorhand al voor 99% zeker dat Boonen mijn record zou evenaren. Toen hij ging, wist ik meteen: het is voorbij. Maar dat lag ook aan de tegenstand. Het zijn geen tweederangs-, maar derderangscoureurs. Maar daar kan Tom ook niets aan doen. In mijn tijd bestond dat niet. Als Merckx zijn kont nog maar lichtte, sprongen Moser, Godefroot, ik en nog tien anderen daar als gekken op. Maar zondag lieten de renners zich als makke lammetjes naar de slachtbank leiden. Triestig. Dat is toch geen topsport? Voor de Belgen was het een fantastische koers, maar voor de modale, buitenlandse fans was er geen bal te zien”, vertelt De Vlaeminck aan Sporza. Tegenstand of niet, al vier keer mocht hij als eerste over de eindmeet in Roubaix vliegen. Benieuwd of iemand volgend jaar kan voorkomen dat hij al zijn vingers mag opsteken. “Tom zal Roubaix nog winnen, maar kan het hem iets moeilijker gemaakt worden? Cancellara, kom terug! Want aan deze koers houd ik een slecht gevoel over”, klinkt het nog. In dat geval is de nieuwe Monsieur Paris-Roubaix geboren, toch? “Het is nu aan hem om te proberen ook eens Milaan-Sanremo, de Ronde van Lombardije, Tirreno-Adriatico of de Ronde van Zwitserland te winnen”, aldus De Vlaeminck over zijn gewonnen wedstrijden. |
| 10 Apr 2012, 20:02 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik was en blijf ne fan van de renner Roger! Ik liep ook steeds hoog op met een wedstrijd als Parijs-Roubaix, voor mij in het verleden altijd de klassieker der klassiekers geweest.
Alleen aan de editie van afgelopen zondag heb ik toch ook geen goed gevoel overgehouden en daar heeft de overwinning van Tom Boonen niks mee te maken. Hij was zondag duidelijk de beste en daarmee punt uit. Maar als je de berichtgevingen naar aanloop van P-R zowat gevolgd hebt, dan begint dat met de kasseien die heraangelegd moeten worden, dan worden de kasseistroken nog eens schoongeveegd. Is het de bedoeling dat ze over een biljartlaken gaan rijden? Dat is geen P-R meer hé en als het dan zoals zondag ook al niet meer wilt regenen. Waar is den tijd dat aanvaller Hennie Kuijper eindeloos lang moest wachten op een reservewiel, maar toch de wedstrijd nog won? Dat waren nog tijden! _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 10 Apr 2012, 22:42 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Gruunwit schreef: Ik was en blijf ne fan van de renner Roger! Ik liep ook steeds hoog op met een wedstrijd als Parijs-Roubaix, voor mij in het verleden altijd de klassieker der klassiekers geweest. Alleen aan de editie van afgelopen zondag heb ik toch ook geen goed gevoel overgehouden en daar heeft de overwinning van Tom Boonen niks mee te maken. Hij was zondag duidelijk de beste en daarmee punt uit. Maar als je de berichtgevingen naar aanloop van P-R zowat gevolgd hebt, dan begint dat met de kasseien die heraangelegd moeten worden, dan worden de kasseistroken nog eens schoongeveegd. Is het de bedoeling dat ze over een biljartlaken gaan rijden? Dat is geen P-R meer hé en als het dan zoals zondag ook al niet meer wilt regenen. Waar is den tijd dat aanvaller Hennie Kuijper eindeloos lang moest wachten op een reservewiel, maar toch de wedstrijd nog won? Dat waren nog tijden! Dat geldt dan allemaal evenzeer voor de concurentie é. In de tour rijden ze nu ook geen etappes meer van enkele honderden kilometers zoals lang geleden toen ze om 4u 's nachts vertrokken om 's avonds laat te arriveren. Met twee tubes rond de schouders zonder versnellingen langs onverharde wegen over de Tourmalet. Het echte heroïsche is er toch al enkele tientallen jaren af hoor. |
| 12 Apr 2012, 10:18 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Volgens mij is het gewoon zinloos om renners/voetballers/... uit verschillende generaties te vergelijken...
_________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 12 Apr 2012, 18:37 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
overwinning van Keisse in de ronde van Turkije :
Alleen op weg naar een vlotte winst, valt hij in de laatste kilometer, om toch weer snel op de fiets te kruipen en nipt te winnen. Vooral de commentaar maakt het geweldig. http://www.youtube.com/watch?v=8dPHTMaw ... e=youtu.be |
| 28 Apr 2012, 19:35 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Stijn schreef: overwinning van Keisse in de ronde van Turkije : Alleen op weg naar een vlotte winst, valt hij in de laatste kilometer, om toch weer snel op de fiets te kruipen en nipt te winnen. Vooral de commentaar maakt het geweldig. http://www.youtube.com/watch?v=8dPHTMaw ... e=youtu.be geweldige prestatie van onze landgenoot. Persoonlijk vind ik deze stijl van kommentator er echt over hoor. Iedereen zijn mening hé. ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 28 Apr 2012, 20:01 |
|
|
Freak
het is eens iets anders als Michel "olalalalala indrukwekkend" Wuyts qua commentaar...
![]() |
| 28 Apr 2012, 21:09 |
|
|
Nationale Ploeg
Ergens in Tsjechië wordt er momenteel ook een ronde gereden door de dames-elite.
Ik vind het leuk om de verhalen hierover te lezen, dat is nog wielrennen met een groter "frandrien"-gehalte. Geen luxe-hotels om in te verblijven, maar een waar sanatorium ! De leukste verhalen en foto's hiervan vind je op http://marijndevries.nl/ _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 28 Apr 2012, 21:52 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
hier in Buggenhout springt den deze nog ne keer op de koersvelo,lang geleden
'k hoop da de café"s al open zijn |
| 29 Apr 2012, 8:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
ajoin54 schreef: Stijn schreef: overwinning van Keisse in de ronde van Turkije : Alleen op weg naar een vlotte winst, valt hij in de laatste kilometer, om toch weer snel op de fiets te kruipen en nipt te winnen. Vooral de commentaar maakt het geweldig. http://www.youtube.com/watch?v=8dPHTMaw ... e=youtu.be geweldige prestatie van onze landgenoot. Persoonlijk vind ik deze stijl van kommentator er echt over hoor. Iedereen zijn mening hé. ![]() Wat ik in elk geval mooi vind is dat hij hoopt dat Keisse buiten schot blijft omdat hij het verdient, uit sprotivitiet... De toon is, tja, op zijn minst zeer enthousiast: Come on, Keisse, for goodness sake... You' ver got to pray for this... Screem him home... "JOY FOR CYCLING FANS GLOBALLY!" (hier in 't Gentse zijn er een aantal alvast een beetje content, als ik de man kan gerust stellen, maar nu niet dat er plots straatfeesten zijn losgebarsten...) |
| 29 Apr 2012, 11:37 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
salvador schreef: ajoin54 schreef: Stijn schreef: overwinning van Keisse in de ronde van Turkije : Alleen op weg naar een vlotte winst, valt hij in de laatste kilometer, om toch weer snel op de fiets te kruipen en nipt te winnen. Vooral de commentaar maakt het geweldig. http://www.youtube.com/watch?v=8dPHTMaw ... e=youtu.be geweldige prestatie van onze landgenoot. Persoonlijk vind ik deze stijl van kommentator er echt over hoor. Iedereen zijn mening hé. ![]() Wat ik in elk geval mooi vind is dat hij hoopt dat Keisse buiten schot blijft omdat hij het verdient, uit sprotivitiet... De toon is, tja, op zijn minst zeer enthousiast: Come on, Keisse, for goodness sake... You' ver got to pray for this... Screem him home... "JOY FOR CYCLING FANS GLOBALLY!" (hier in 't Gentse zijn er een aantal alvast een beetje content, als ik de man kan gerust stellen, maar nu niet dat er plots straatfeesten zijn losgebarsten...) ik denk dat die kommentator echt geen lang leven beschoren is, één dezer begeeft zijn tikker ! ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 29 Apr 2012, 12:40 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
ajoin54 schreef: salvador schreef: ajoin54 schreef: geweldige prestatie van onze landgenoot. Persoonlijk vind ik deze stijl van kommentator er echt over hoor. Iedereen zijn mening hé. ![]() Wat ik in elk geval mooi vind is dat hij hoopt dat Keisse buiten schot blijft omdat hij het verdient, uit sprotivitiet... De toon is, tja, op zijn minst zeer enthousiast: Come on, Keisse, for goodness sake... You' ver got to pray for this... Screem him home... "JOY FOR CYCLING FANS GLOBALLY!" (hier in 't Gentse zijn er een aantal alvast een beetje content, als ik de man kan gerust stellen, maar nu niet dat er plots straatfeesten zijn losgebarsten...) ik denk dat die kommentator echt geen lang leven beschoren is, één dezer begeeft zijn tikker ! ![]() Ja, stel u voor dat zich hetzelfe voordoet in een rit van de Tour of nog straffer op 't WK of de Spelen, die man sterft toch, of anders heeft hij echt geen zin voor proportie.... |
| 29 Apr 2012, 12:46 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Thomas De Gendt asjeblieft zeg!
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 26 Mei 2012, 21:31 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
hansken schreef: Thomas De Gendt asjeblieft zeg! ![]() azu ne zot zeg ![]() |
| 27 Mei 2012, 13:06 |
|
| Pagina 79 van 113 |
[ 1694 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 77 78 79 80 81 … 113 Volgende |