|
|
| Pagina 9 van 35 |
[ 512 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 35 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Ingangtickets Eendracht Aalst
Het jaar eindigd nog met een record want ik kreeg van verzamelaar De Clecq Paul een scan van
ticket periode +- 1960 met de waarde van 10 Fr ! Dit is het kleinste bedrag dat ik tot nu reeds gezien heb . Hij bezorgde mij ook scan van ticket van 40 Fr _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 29 Dec 2008, 15:26 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bomber schreef: Kzal morgen ook mijn map met tickets eens bovenhalen ![]() Prachtig nieuws Bomber ! Zie PB ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Jan 2009, 17:49 |
|
|
Onderkroiper schreef: Het jaar eindigd nog met een record want ik kreeg van verzamelaar De Clecq Paul een scan van ticket periode +- 1960 met de waarde van 10 Fr ! Dit is het kleinste bedrag dat ik tot nu reeds gezien heb . Hij bezorgde mij ook scan van ticket van 40 Fr Ik kreeg net mail van Paul De Clercq uit Grembergen dat hij mij de twee tickets schenkt voor de aanvulling van de verzameling . Deze tickets dateren van begin de jaren 60 en tot nu toe is 10 Fr het kleinste inkombedrag gekend op ticket ! Het zal nog goedkoper geweest zijn in de jaren ervoor ! Goed nieuws Den Bomber gaat zijn tickets ook eens onder handen nemen . Eerst moet hij de bierbonnetjes die er nog tussen zitten uithalen Ik schat tegen het einde van de maand eens een lijst te posten van de wedstrijden waarvan ik nog géén ticket heb . _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Jan 2009, 21:33 |
|
|
Bomber schreef: Bierbongskes zitten der nimmer tussen zelle, die zen ated op toid op ![]() Een chanche dat ik géén bierbonnetjes tentoon ga stellen . Het zou e fla bistjen zen ![]() Kem toch al ien exemploar ver een verzoameling te beginnen Zen der hier die schenkingen willen doen ? ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Jan 2009, 21:53 |
|
|
Goed nieuws ! ! !
Den Bomber heeft mij een meer dan 150 tickets bezorgd om de nuttige tickets in te scannen. zeker 50 exemplaren waren nog niet in de fotodatabase opgenomen . Een 10 tal dubbele exemplaren werden mij geschonken. Zo zie je dat er nog Eendrachters zijn die hun tickets goed hebben bijgehouden ! Ik heb een paar PB gestuurd naar meerdere Denderfans en ook naar Gruunwit, om te vragen mij enkele tickets te bezorgen van de aanstaande Bekerwedstrijden. Ik kreeg reeds positieve respons om mij te helpen . Zo zie ja dat die mannen ook het hart op de goede plaats dragen. Deze tickets kan ik dan ruilen met verzamelaars die er mij oudere Iendrachttickets voor in de plaats zullen geven . ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 13 Jan 2009, 2:22 |
|
|
Knaap ![]() Lid geworden op: 01 Sep 2008, 2:30 Berichten: 70 |
Onderkroiper schreef: Goed nieuws ! ! ! Den Bomber heeft mij een meer dan 150 tickets bezorgd om de nuttige tickets in te scannen. zeker 50 exemplaren waren nog niet in de fotodatabase opgenomen . Een 10 tal dubbele exemplaren werden mij geschonken. Zo zie je dat er nog Eendrachters zijn die hun tickets goed hebben bijgehouden ! Ik heb een paar PB gestuurd naar meerdere Denderfans en ook naar Gruunwit, om te vragen mij enkele tickets te bezorgen van de aanstaande Bekerwedstrijden. Ik kreeg reeds positieve respons om mij te helpen . Zo zie ja dat die mannen ook het hart op de goede plaats dragen. Deze tickets kan ik dan ruilen met verzamelaars die er mij oudere Iendrachttickets voor in de plaats zullen geven . ![]() als het zo doorgaat zal den expo een succes zijn ale ![]() |
| 13 Jan 2009, 2:28 |
|
|
Lord19 schreef: Onderkroiper schreef: Goed nieuws ! ! ! Den Bomber heeft mij een meer dan 150 tickets bezorgd om de nuttige tickets in te scannen. zeker 50 exemplaren waren nog niet in de fotodatabase opgenomen . Een 10 tal dubbele exemplaren werden mij geschonken. Zo zie je dat er nog Eendrachters zijn die hun tickets goed hebben bijgehouden ! Ik heb een paar PB gestuurd naar meerdere Denderfans en ook naar Gruunwit, om te vragen mij enkele tickets te bezorgen van de aanstaande Bekerwedstrijden. Ik kreeg reeds positieve respons om mij te helpen . Zo zie ja dat die mannen ook het hart op de goede plaats dragen. Deze tickets kan ik dan ruilen met verzamelaars die er mij oudere Iendrachttickets voor in de plaats zullen geven . ![]() als het zo doorgaat zal den expo een succes zijn ale ![]() Ja, ik hoop het voor alle Iendrachtsupporters . Gestart einde juli met een 60-tal tickets die gelukkig niet verloren waren gegaan. Nu bijna 6 maand later mag ik zeggen dat er reeds zo een 750 verschillende tentoongesteld kunnen worden . Vanaf seizoen 1991-1992 tot nu heb je tickets waarop beide ploegenstaan . Uitgezonderd natuurlijk de laatste jaren 3de & 4de klasse . Per seizoen heb je minstens 34 matchen in 1ste en 30 matchen in 2de klasse vermenigvuldig dat met de verschillende soorten plaatsen ( Tribunes A - E - F - H - I - J - K & Business Seats ook uitnodigingen en abonnementen ook tickets voor Kids ) dan bekom je al vlug aan een hele hoop per seizoen . Voeg daarbij nog de Beker van België en vriendschappelijke wedstrijden . Ook belangrijk zijn de tickets van het Europese avontuur !!!! Ik hoop eerstdaags eens een lijst op te stellen van wedstrijden per seizoen waar ik nog NIETS van gevonden heb . ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 13 Jan 2009, 8:34 |
|
|
Knaap ![]() Lid geworden op: 01 Sep 2008, 2:30 Berichten: 70 |
Onderkroiper schreef: Lord19 schreef: Onderkroiper schreef: Goed nieuws ! ! ! Den Bomber heeft mij een meer dan 150 tickets bezorgd om de nuttige tickets in te scannen. zeker 50 exemplaren waren nog niet in de fotodatabase opgenomen . Een 10 tal dubbele exemplaren werden mij geschonken. Zo zie je dat er nog Eendrachters zijn die hun tickets goed hebben bijgehouden ! Ik heb een paar PB gestuurd naar meerdere Denderfans en ook naar Gruunwit, om te vragen mij enkele tickets te bezorgen van de aanstaande Bekerwedstrijden. Ik kreeg reeds positieve respons om mij te helpen . Zo zie ja dat die mannen ook het hart op de goede plaats dragen. Deze tickets kan ik dan ruilen met verzamelaars die er mij oudere Iendrachttickets voor in de plaats zullen geven . ![]() als het zo doorgaat zal den expo een succes zijn ale ![]() Ja, ik hoop het voor alle Iendrachtsupporters . Gestart einde juli met een 60-tal tickets die gelukkig niet verloren waren gegaan. Nu bijna 6 maand later mag ik zeggen dat er reeds zo een 750 verschillende tentoongesteld kunnen worden . Vanaf seizoen 1991-1992 tot nu heb je tickets waarop beide ploegenstaan . Uitgezonderd natuurlijk de laatste jaren 3de & 4de klasse . Per seizoen heb je minstens 34 matchen in 1ste en 30 matchen in 2de klasse vermenigvuldig dat met de verschillende soorten plaatsen ( Tribunes A - E - F - H - I - J - K & Business Seats ook uitnodigingen en abonnementen ook tickets voor Kids ) dan bekom je al vlug aan een hele hoop per seizoen . Voeg daarbij nog de Beker van België en vriendschappelijke wedstrijden . Ook belangrijk zijn de tickets van het Europese avontuur !!!! Ik hoop eerstdaags eens een lijst op te stellen van wedstrijden per seizoen waar ik nog NIETS van gevonden heb . ![]() kheb er vertrouwen in ![]() |
| 14 Jan 2009, 23:01 |
|
|
Ik heb een eerste probleem met de tickets ! ! !
Twee brieven door mijzelf gepost vorige week maandag zijn nu een week later nog niet aangekomen bij twee verschillende verzamelaars . Ik kreeg wel hun brief met tickets . In het slechtste geval kan ik hun tickets nog terug geven, maar mijn exemplaren zijn voorlopig foetsie Ik kreeg op maandag 12 januari een brief gepost op 30 december . De facteurs zijn waarschijnlijk nog nieuwjaar aan het vieren ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 14 Jan 2009, 23:45 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Onderkroiper schreef: In het slechtste geval kan ik hun tickets nog terug geven, maar mijn exemplaren zijn voorlopig foetsie Als je ze moet teruggeven, kan je ze in elk geval eerst inscannen. Wel stom natuurlijk. |
| 15 Jan 2009, 0:42 |
|
|
Iendracht.be - beheer
aangetekend verzenden hé zo'n dingen ...
|
| 15 Jan 2009, 0:52 |
|
|
Jeroen schreef: aangetekend verzenden hé zo'n dingen ... Ja dan was ik al falliet Twee brieven tergelijkertijd dan nog , dus is het in het vertrek dat het probleem ligt ! De verzamelaars hebben nog geduld en begrip, maar niet plezierig voor mij . Hopelijk komen ze eerstdaags dan toch nog aan . ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 15 Jan 2009, 1:23 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Onderkroiper, ik heb voor u een ticket van Racing Mechelen - Zulte Waregem van daarjuist, Dender - Anderlecht van net voor de winterstop en van Manchester United - Fulham van 2003.
Ook heb ik een kennis aangesproken die vroeger tickets verzamelde. Hij ging, als hij tijd had, is alles bekijken... Dan gaat hij mij laten weten welke je mag hebben... _________________
|
| 15 Jan 2009, 1:56 |
|
|
Sven KSK Opwijk schreef: Onderkroiper, ik heb voor u een ticket van Racing Mechelen - Zulte Waregem van daarjuist, Dender - Anderlecht van net voor de winterstop en van Manchester United - Fulham van 2003. Ook heb ik een kennis aangesproken die vroeger tickets verzamelde. Hij ging, als hij tijd had, is alles bekijken... Dan gaat hij mij laten weten welke je mag hebben... Dat is prachtig Sven, bedankt voor de hulp , Ik ken een verzamelaar die gelukkig zal zijn met het ticket van deze wedstrijd. Ik zal hiervoor verschillende exemplaren van Den Iendracht in de plaats krijgen . Een spannende penaltyreeks gezien Sven ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 15 Jan 2009, 2:43 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Onderkroiper schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Onderkroiper, ik heb voor u een ticket van Racing Mechelen - Zulte Waregem van daarjuist, Dender - Anderlecht van net voor de winterstop en van Manchester United - Fulham van 2003. Ook heb ik een kennis aangesproken die vroeger tickets verzamelde. Hij ging, als hij tijd had, is alles bekijken... Dan gaat hij mij laten weten welke je mag hebben... Dat is prachtig Sven, bedankt voor de hulp , Ik ken een verzamelaar die gelukkig zal zijn met het ticket van deze wedstrijd. Ik zal hiervoor verschillende exemplaren van Den Iendracht in de plaats krijgen . Een spannende penaltyreeks gezien Sven ![]() Ja, en dan nog voor een expo waar ik zelf niets aan heb Amai, heb toch wel met zenuwen gezeten. Binnenkort de thuis- en uitmatch tegen Lierse. Ik zal er bij zijn... _________________
|
| 15 Jan 2009, 2:46 |
|
| Pagina 9 van 35 |
[ 512 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 35 Volgende |