|
|
| Pagina 809 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 807 808 809 810 811 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Bericht Re: Nooit Off-topic
![]() |
| 15 Jul 2013, 18:26 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Als dat een grote hond is gaat dieje van Borgerokko daar niet lang zitten, die "mannen" hebben daar schrik van...
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 15 Jul 2013, 18:35 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Toch opvallend hoe verknocht vele mensen aan dieren zijn. Ik zou nog geen varken kunnen slaan maar ik eet ze wel met veel smaak op.
|
| 15 Jul 2013, 18:48 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Jean schreef: Zienaa schreef: DavidSeal schreef: Check Dus omdat ik persoonlijk niet in staat ben om zelf een schaap te slachten of daar op toe te kijken zou ik nooit nog schapenvlees mogen eten? Zou jij dan zelf een koe kunnen slachten? Uw vraag doet er eigenlijk niet toe maar indien ik over de technische kwaliteiten zou beschikken zou dit geen probleem vormen. Zijn er nog vragen? Es aven diepvries tein groeit genoeg? _________________ MCMXIX |
| 15 Jul 2013, 21:20 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Wij kochten vroeger wel regelmatig zo is een (halve) koe ze.
Da waren dan weken zoniet maanden aan een stuk biefstuk ![]() |
| 15 Jul 2013, 21:25 |
|
|
forumlegende
Bomber schreef: Jean schreef: Iedereen doet wat hij wil en als daar dieren voor moeten sterven is dat maar zo! Dus als uw hobby het doodschoppen van honden is, dan is dat maar zo? En waar trekken we de lijn tussen dieren en mensen? Uiteindelijk zijn wij niet zoveel slimmer. Als mijn hobby dan het doodschoppen van Jeans is, dan is dat ook maar zo? (de wet buiten beschouwing gelaten, maar dieren moogt ge ook niet mishandelen) oei, ge gaat mij toch niet doodschoppen hé? |
| 16 Jul 2013, 7:22 |
|
|
forumlegende
Der zit nog iets anders aan een koe dan biefstukken eh.
En ik vind het ook schijnheilig dat vele mensen geen hond kunnen zien manken zonder overdreven te doen, maar wel met smaak hun varkenslapjes en biefstukken naar binnen happen. Ik ben ook een vleeseter, met mate want ons darmstelsel is daar eigenlijk helemaal niet voor gebouwd, maar ik probeer toch elk dier met respect te behandelen en het terwijl dier laten zijn. Want sommigen willen van hun huisdier een mens maken. |
| 16 Jul 2013, 12:17 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Wat een discussie seg
Ik ga mij straks ne paardenbiefstuk grillen en mijnen hond krijgt ook een stuksen... Nem! Smaukelijk! ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 16 Jul 2013, 13:54 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
om het eens over den andere kant te gooien , ne vegetarier mag hem ook wel even smakelijk schamen als hij of zij de volgende portie groenten met zijn zweetwortels uit de grond trekt , levend in stukken hakt of eerst zelfs nog zijn vel er afsnijdt en dan RAUW opeet! om maar te zeggen dat dat in principe ook levende wezens zijn....
om het kort te houden , ne mens moet eten om te overleven en bij gebrek aan andere eetbare dingen hier op de planeet aarde eten wij vlees , vis en groenten.... om om ook maar te vernoemen dat het ene dier ook een ander dood om zijn honger te stillen he....en dat ge daar geen enkel beest zo over hoort melken dan de mens zelf. voor mij word het vanavond vol au vent vers van de (vorige lading) zelf opgekweekte kippetjes uit mijn tuintje....ik geef ze mijn eten dat ik over heb, zij worden het mijne , betere recyclage bestaat er toch niet? njamnjam! ![]() |
| 16 Jul 2013, 15:20 |
|
|
Iendracht.be - beheer
supersossis schreef: om het eens over den andere kant te gooien , ne vegetarier mag hem ook wel even smakelijk schamen als hij of zij de volgende portie groenten met zijn zweetwortels uit de grond trekt , levend in stukken hakt of eerst zelfs nog zijn vel er afsnijdt en dan RAUW opeet! om maar te zeggen dat dat in principe ook levende wezens zijn.... om het kort te houden , ne mens moet eten om te overleven en bij gebrek aan andere eetbare dingen hier op de planeet aarde eten wij vlees , vis en groenten.... om om ook maar te vernoemen dat het ene dier ook een ander dood om zijn honger te stillen he....en dat ge daar geen enkel beest zo over hoort melken dan de mens zelf. voor mij word het vanavond vol au vent vers van de (vorige lading) zelf opgekweekte kippetjes uit mijn tuintje....ik geef ze mijn eten dat ik over heb, zij worden het mijne , betere recyclage bestaat er toch niet? njamnjam! ![]() Een wortel een levend wezen? Veel gebrost in de lessen biologie zeker... |
| 16 Jul 2013, 18:05 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Jeroen schreef: supersossis schreef: om het eens over den andere kant te gooien , ne vegetarier mag hem ook wel even smakelijk schamen als hij of zij de volgende portie groenten met zijn zweetwortels uit de grond trekt , levend in stukken hakt of eerst zelfs nog zijn vel er afsnijdt en dan RAUW opeet! om maar te zeggen dat dat in principe ook levende wezens zijn.... om het kort te houden , ne mens moet eten om te overleven en bij gebrek aan andere eetbare dingen hier op de planeet aarde eten wij vlees , vis en groenten.... om om ook maar te vernoemen dat het ene dier ook een ander dood om zijn honger te stillen he....en dat ge daar geen enkel beest zo over hoort melken dan de mens zelf. voor mij word het vanavond vol au vent vers van de (vorige lading) zelf opgekweekte kippetjes uit mijn tuintje....ik geef ze mijn eten dat ik over heb, zij worden het mijne , betere recyclage bestaat er toch niet? njamnjam! ![]() Een wortel een levend wezen? Veel gebrost in de lessen biologie zeker... Dat mor rap weer voebaal es, want teis sloat alles. ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 16 Jul 2013, 18:21 |
|
|
Jeroen schreef: supersossis schreef: om het eens over den andere kant te gooien , ne vegetarier mag hem ook wel even smakelijk schamen als hij of zij de volgende portie groenten met zijn zweetwortels uit de grond trekt , levend in stukken hakt of eerst zelfs nog zijn vel er afsnijdt en dan RAUW opeet! om maar te zeggen dat dat in principe ook levende wezens zijn.... om het kort te houden , ne mens moet eten om te overleven en bij gebrek aan andere eetbare dingen hier op de planeet aarde eten wij vlees , vis en groenten.... om om ook maar te vernoemen dat het ene dier ook een ander dood om zijn honger te stillen he....en dat ge daar geen enkel beest zo over hoort melken dan de mens zelf. voor mij word het vanavond vol au vent vers van de (vorige lading) zelf opgekweekte kippetjes uit mijn tuintje....ik geef ze mijn eten dat ik over heb, zij worden het mijne , betere recyclage bestaat er toch niet? njamnjam! ![]() Een wortel een levend wezen? Veel gebrost in de lessen biologie zeker... Ik ken pertank e pak wettels |
| 16 Jul 2013, 19:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
no shit, maar recente studies toonden aan dat verschillende planten een "bewustzijn" hebben.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 16 Jul 2013, 19:34 |
|
|
Freak
Zienaa schreef: Jeroen schreef: supersossis schreef: om het eens over den andere kant te gooien , ne vegetarier mag hem ook wel even smakelijk schamen als hij of zij de volgende portie groenten met zijn zweetwortels uit de grond trekt , levend in stukken hakt of eerst zelfs nog zijn vel er afsnijdt en dan RAUW opeet! om maar te zeggen dat dat in principe ook levende wezens zijn.... om het kort te houden , ne mens moet eten om te overleven en bij gebrek aan andere eetbare dingen hier op de planeet aarde eten wij vlees , vis en groenten.... om om ook maar te vernoemen dat het ene dier ook een ander dood om zijn honger te stillen he....en dat ge daar geen enkel beest zo over hoort melken dan de mens zelf. voor mij word het vanavond vol au vent vers van de (vorige lading) zelf opgekweekte kippetjes uit mijn tuintje....ik geef ze mijn eten dat ik over heb, zij worden het mijne , betere recyclage bestaat er toch niet? njamnjam! ![]() Een wortel een levend wezen? Veel gebrost in de lessen biologie zeker... Ik ken pertank e pak wettels ninof lupt er vol van. ![]() |
| 16 Jul 2013, 19:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
_________________ If you never try, you'll never know |
| 16 Jul 2013, 20:22 |
|
| Pagina 809 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 807 808 809 810 811 … 885 Volgende |