|
|
| Pagina 811 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 809 810 811 812 813 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Nooit Off-topic
Das toch de eerste keer niet dat het over te nemen staat?
|
| 06 Aug 2013, 7:43 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
1.030 EUR is niet weinig!
|
| 06 Aug 2013, 13:18 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Kielse Rat schreef: 1.030 EUR is niet weinig! als den iendracht wint is da rap verdient ze ![]() |
| 06 Aug 2013, 13:57 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15 Berichten: 286 Locatie: Lebbeke |
Onderkroiper schreef: Iemand goesting om Café Wembley over te nemen http://nl.kapaza.be/oost-vlaanderen/over-te-nemen-75974441.htm De Mariner was toch op zoek naar een café in het Oiljsterse enkele maanden geleden? Maar of dat nog steeds zo is... |
| 06 Aug 2013, 16:09 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Ik had gehoord dat de Windsor ook weer over te pakken staat.
|
| 06 Aug 2013, 16:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Kielse Rat schreef: Ik had gehoord dat de Windsor ook weer over te pakken staat. Das net zoals de Wembley,das ook al 1200 keer overgepakt. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 06 Aug 2013, 16:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Vissers in Boom achten het dancefestival Tomorrowland verantwoordelijk voor de dood van 3,5 ton vis in de visput van De Schorre, het domein waar het festival eind juli werd georganiseerd. Dat schrijft Gazet van Antwerpen.
Waarschijnlijk allemaal den overschot van de klodden,erin gegooid ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 06 Aug 2013, 16:38 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Kielse Rat schreef: Ik had gehoord dat de Windsor ook weer over te pakken staat. Oe da is toch nog maar pas heropend? Marcheert die Irish Pub daar een beetje? Ik had wel gehoopt dat de horeca daar terug wat zou boosten met de heraanleg van het plein, al blijft het daar toch wel iets te lang duren mijn gedacht. |
| 06 Aug 2013, 20:16 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Zienaa schreef: Kielse Rat schreef: Ik had gehoord dat de Windsor ook weer over te pakken staat. Oe da is toch nog maar pas heropend? Marcheert die Irish Pub daar een beetje? Ik had wel gehoopt dat de horeca daar terug wat zou boosten met de heraanleg van het plein, al blijft het daar toch wel iets te lang duren mijn gedacht. De pub, met 2 iendracht sjaals da omhoog hangen , draait gralijk goed, vorige zondag zat het alleszins stampvol met eters binnen, ge kunt daar voor ne schappelijke prijs uw maag goe volrammen. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 06 Aug 2013, 21:03 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Zienaa schreef: Kielse Rat schreef: Ik had gehoord dat de Windsor ook weer over te pakken staat. Oe da is toch nog maar pas heropend? Marcheert die Irish Pub daar een beetje? Ik had wel gehoopt dat de horeca daar terug wat zou boosten met de heraanleg van het plein, al blijft het daar toch wel iets te lang duren mijn gedacht. Ja, maar dat zou maar efkes open geweest zijn. Vroeger (ik spreek van 10-15 jaar geleden) vond ik de Windsor een deftige, rustige kroeg waar je een goeie pint kon drinken en de droge sosissen lekker waren. Daarna is het inderdaad al verschillende keren over gepakt. Wat den Irish Pub betreft kan ik je niet direct antwoorden. Een tijdje terug daar eens gepasseerd op de middag (ne vrijdag in juli) en er zat 0 man (maar dat is een momentopname natuurlijk). Den baas zat alleen buiten op zijn terras .Daarnaast in den Brussels City zit ook wel wa volk en is het wat deftiger geworden dan vroeger. Over de Kelly's gaan we zwijgen, wat daar op het terras zat deed mijn maag keren. Met de heraanleg zou het inderdaad wel mogen heropleven, maar een stationsbuurt blijft toch ... euhm speciaal volk aantrekken hé*. *Ook ik heb een groot deel van mijn "jonk leven" in de Aalsterse stationsbuurt gesleten ![]() |
| 07 Aug 2013, 9:47 |
|
|
Kielse Rat schreef: Over de Kelly's gaan we zwijgen, wat daar op het terras zat deed mijn maag keren. Das de moeite é, ik werk aan 't statieplein en de Kelly's das echt een reportage van Jambers waard. |
| 07 Aug 2013, 10:05 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Zienaa schreef: Kielse Rat schreef: Over de Kelly's gaan we zwijgen, wat daar op het terras zat deed mijn maag keren. Das de moeite é, ik werk aan 't statieplein en de Kelly's das echt een reportage van Jambers waard. Ik ben daar tijdens Carnaval eens buiten gestapt omda'k malheuren ging doen. Stond daar een stuk in de avond/nacht ne marginaal (niet verkleed natuurlijk) ladderzat met een BABY in zijn armen onnozelheid te verkopen in een stampvol café met luide carnavalmuziek die door de bosken schalde ... . ZIEK! |
| 07 Aug 2013, 12:26 |
|
|
forumlegende
Tja, Aalst is en blijft een arbeidersstad...met spijtig genoeg veel armoede, al dan niet verdoken.
|
| 07 Aug 2013, 13:49 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
tympanum2 schreef: Tja, Aalst is en blijft een arbeidersstad...met spijtig genoeg veel armoede, al dan niet verdoken. Klopt allemaal ... MAAR als je als arme nog niet op een normale manier met kinderen (eigen kinderen dan nog) kan omgaan, ben je geen mens. En als arme hoor je thuis in uw zetel Cara pils te drinken (als je jezelf van de wereld wil zuipen) en niet in een kroeg 2 EUR en meer voor een pint te betalen. Armen hebben al veel rechten gekregen, maar het recht om hun kinderen te mishandelen (want dat is het) hebben ze gelukkig nog niet. Dacht ik toch!! |
| 07 Aug 2013, 13:59 |
|
|
Stond deze week nog in Het Nieuwsblad, twee van de vijf armste wijken in Vlaanderen liggen in Aalst. De wijk Beekveld en de Rozendreef. Beekveld is zelfs dé armste wijk van Vlaanderen, dus nog armer dan bepaalde wijken in Antwerpen of Limburgse cité's.
Men baseert zich hiervoor op het netto inkomen per gezin per jaar. Ik ben hier echt van verschoten eerlijk gezegd. |
| 07 Aug 2013, 14:49 |
|
| Pagina 811 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 809 810 811 812 813 … 885 Volgende |