|
|
| Pagina 813 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 811 812 813 814 815 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Nooit Off-topic
Bram schreef: Kielse Rat schreef: Ik vind het vooral degoutant dat tegenwoordig alles vastgelegd wordt en dat george Orwell gewoonweg gelijk krijgt. Dat Obama in Europa nog altijd zo positief afgeschilderd wordt kan er bij mij ook niet echt in. Heeft op zijn één en beetje termijn verdorie al meer schandalen en blunders op zijn conto dan de in Europa oliedom afgeschilderde Bush. Voor die laatste had ik het trouwens ook niet, maar die kwam gewoon over zoals hij was. Obama's verpakking daarentegen dekt absoluut de lading niet, op het gevaarlijke af zelfs. ps: als je ziet over welke technologie Microsoft/Google/Apple reeds beschikken, en de technologie daarvan dat er op de "open markt" al voorhanden is. Dan kan je je wel voorstellen over welk arsenaal een dienst zoals de NSA effectief beschikt. Ik had het nu wel over dat gevovel van die plaatsvervangende burgemeester maar ik geef je wel gelijk in uw opmerking. Bijkomende opmerking is wel dat ik van Obama NOOIT iets heb moeten weten en dat ik mij altijd heb gestoord aan die Obamamania in Europa. Alsof hij iets gaat veranderen. |
| 09 Aug 2013, 12:57 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Bram schreef: Kielse Rat schreef: Ik vind het vooral degoutant dat tegenwoordig alles vastgelegd wordt en dat george Orwell gewoonweg gelijk krijgt. Dat Obama in Europa nog altijd zo positief afgeschilderd wordt kan er bij mij ook niet echt in. Heeft op zijn één en beetje termijn verdorie al meer schandalen en blunders op zijn conto dan de in Europa oliedom afgeschilderde Bush. Voor die laatste had ik het trouwens ook niet, maar die kwam gewoon over zoals hij was. Obama's verpakking daarentegen dekt absoluut de lading niet, op het gevaarlijke af zelfs. ps: als je ziet over welke technologie Microsoft/Google/Apple reeds beschikken, en de technologie daarvan dat er op de "open markt" al voorhanden is. Dan kan je je wel voorstellen over welk arsenaal een dienst zoals de NSA effectief beschikt. Als je de zondag niet opduikt op de voetbal weten we tenminste wat er met je gebeurd is e Bram ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 09 Aug 2013, 15:10 |
|
|
Nationale Ploeg
Bram schreef: Kielse Rat schreef: Ik vind het vooral degoutant dat tegenwoordig alles vastgelegd wordt en dat george Orwell gewoonweg gelijk krijgt. Dat Obama in Europa nog altijd zo positief afgeschilderd wordt kan er bij mij ook niet echt in. Heeft op zijn één en beetje termijn verdorie al meer schandalen en blunders op zijn conto dan de in Europa oliedom afgeschilderde Bush. Voor die laatste had ik het trouwens ook niet, maar die kwam gewoon over zoals hij was. Obama's verpakking daarentegen dekt absoluut de lading niet, op het gevaarlijke af zelfs. ps: als je ziet over welke technologie Microsoft/Google/Apple reeds beschikken, en de technologie daarvan dat er op de "open markt" al voorhanden is. Dan kan je je wel voorstellen over welk arsenaal een dienst zoals de NSA effectief beschikt. Kennissen in de VS hebben er geen goed woord voor over en zijn er van overtuigd dat hij het land helemaal in het verderf aan het storten is. Die mensen kunnen absoluut niet begrijpen dat de rest van de wereld er zo positief over is. Daarin zie je ook de gigantische rol en verantwoordelijkheid van de media. Uiteindelijk kleuren de kranten en nieuwsdiensten de manier waarop iedereen naar de wereld kijkt. Objectieve journalistiek is tegenwoordig heel ver zoek, vrees ik. |
| 13 Aug 2013, 7:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Fillou schreef: Bram schreef: Kielse Rat schreef: Ik vind het vooral degoutant dat tegenwoordig alles vastgelegd wordt en dat george Orwell gewoonweg gelijk krijgt. Dat Obama in Europa nog altijd zo positief afgeschilderd wordt kan er bij mij ook niet echt in. Heeft op zijn één en beetje termijn verdorie al meer schandalen en blunders op zijn conto dan de in Europa oliedom afgeschilderde Bush. Voor die laatste had ik het trouwens ook niet, maar die kwam gewoon over zoals hij was. Obama's verpakking daarentegen dekt absoluut de lading niet, op het gevaarlijke af zelfs. ps: als je ziet over welke technologie Microsoft/Google/Apple reeds beschikken, en de technologie daarvan dat er op de "open markt" al voorhanden is. Dan kan je je wel voorstellen over welk arsenaal een dienst zoals de NSA effectief beschikt. Kennissen in de VS hebben er geen goed woord voor over en zijn er van overtuigd dat hij het land helemaal in het verderf aan het storten is. Die mensen kunnen absoluut niet begrijpen dat de rest van de wereld er zo positief over is. Daarin zie je ook de gigantische rol en verantwoordelijkheid van de media. Uiteindelijk kleuren de kranten en nieuwsdiensten de manier waarop iedereen naar de wereld kijkt. Objectieve journalistiek is tegenwoordig heel ver zoek, vrees ik. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 13 Aug 2013, 9:20 |
|
|
Nationale Ploeg
Objectieve journalistiek bestaat niet meer. Alleen al door het moeten selecteren van nieuws in een constante stroom informatie worden er subjectieve keuzes gemaakt.
Ik heb een tijd geleden op school een week lang naar het nieuws moeten kijken op VRT en ook naar het nieuws op La Une. Zelfs als het toevallig over hetzelfde ging, was de berichtgeving soms gewoon compleet verschillend. Schrijnend. |
| 13 Aug 2013, 10:58 |
|
|
forumlegende
Bush heeft natuurlijk ook heel veel naar de kl...geholpen in Amerika, daarvoor kan je Obama nu ook niet verantwoordelijk stellen. Denk dat het heel moeilijk is om politiek iets ten gronde te veranderen in dat land. Amerika is niet langer dat land van belofte. Heel goed boek over de metamorfose van Amerika: Reizen zonder John, van Geert Mak.
|
| 13 Aug 2013, 15:08 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Beste Iendrachters,
Zoals jullie misschien weten heb ik na 'n Iendracht nog enkele andere "aparte hobby's" als daar zijnde bbq'en en Palmkes verzamelen/drinken. Nu is er een wedstrijd bezig van Palm waarin je een volledig georganiseerde bbq van Palm kan winnen. (tot 19/08) En daar zou ik uiteraard graag bij zijn. Willen jullie me een plezier doen en stemmen op mijn team via onderstaande link? Je liked de actie, gaat dan naar deelnemers en like "Schepper's Team" Mobiel stemmen gaat blijkbaar niet, het moet dus met een vaste computer!! Je mag er ook altijd reclame voor maken, de link delen op je Facebook en vragen of ook jouw vrienden op mij willen stemmen, alle hulp is welkom. Bedankt!! https://apps.facebook.com/palm_zomeract ... ts&fref=ts . _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 14 Aug 2013, 9:46 |
|
|
Freak
Het Egyptische leger heeft twee kampen van aanhangers van de afgezette Egyptische president Mohamed Mursi ontruimd. Een woordvoerder van de Moslimbroederschap heeft op Twitter laten weten dat daarbij 200 mensen zijn gedood, en 8.000 anderen raakten gewond. Nieuwszender CNN spreekt van 120 doden, het ministerie van Gezondheidszorg spreekt dan weer tegen dat er doden zijn gevallen.
|
| 14 Aug 2013, 10:19 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Schepper schreef: Beste Iendrachters, Zoals jullie misschien weten heb ik na 'n Iendracht nog enkele andere "aparte hobby's" als daar zijnde bbq'en en Palmkes verzamelen/drinken. Nu is er een wedstrijd bezig van Palm waarin je een volledig georganiseerde bbq van Palm kan winnen. (tot 19/08) En daar zou ik uiteraard graag bij zijn. Willen jullie me een plezier doen en stemmen op mijn team via onderstaande link? Je liked de actie, gaat dan naar deelnemers en like "Schepper's Team" Mobiel stemmen gaat blijkbaar niet, het moet dus met een vaste computer!! Je mag er ook altijd reclame voor maken, de link delen op je Facebook en vragen of ook jouw vrienden op mij willen stemmen, alle hulp is welkom. Bedankt!! https://apps.facebook.com/palm_zomeract ... ts&fref=ts . De Eendrachters zijn vlot bezig Schepper aan het helpen... maar er zijn nog 5 stemdagen dus zou het wijselijk wat extra stemmen te hebben .... de andere team plannen misschien ook nog eens slotoffensief.... dus wie FB heeft graag een LIKE ver de Schepper .... er zal later aan den natten tooig menig Palmken passeren terwijl er over deze wedstrijd nagekaart wordt Opgepast een Like geven aan Schepper's Team staat wel niet meer op deze plaats maar al op de 5e plaats ( VOORLOPIG) https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/v/1068913_10200540057728958_993427733_n.jpg?oh=688130d4c7b91bddf5391e1ddfbeb2d4&oe=520D8E8A&__gda__=1376650999_b7471a7fe69576457835e553dd260682 LINK om te Liken voor de FB gebruikers ... https://apps.facebook.com/palm_zomeractie/?fb_source=search&ref=ts&fref=ts _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 14 Aug 2013, 17:02 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Onderkroiper schreef: Schepper schreef: Beste Iendrachters, Zoals jullie misschien weten heb ik na 'n Iendracht nog enkele andere "aparte hobby's" als daar zijnde bbq'en en Palmkes verzamelen/drinken. Nu is er een wedstrijd bezig van Palm waarin je een volledig georganiseerde bbq van Palm kan winnen. (tot 19/08) En daar zou ik uiteraard graag bij zijn. Willen jullie me een plezier doen en stemmen op mijn team via onderstaande link? Je liked de actie, gaat dan naar deelnemers en like "Schepper's Team" Mobiel stemmen gaat blijkbaar niet, het moet dus met een vaste computer!! Je mag er ook altijd reclame voor maken, de link delen op je Facebook en vragen of ook jouw vrienden op mij willen stemmen, alle hulp is welkom. Bedankt!! https://apps.facebook.com/palm_zomeract ... ts&fref=ts . De Eendrachters zijn vlot bezig Schepper aan het helpen... maar er zijn nog 5 stemdagen dus zou het wijselijk wat extra stemmen te hebben .... de andere team plannen misschien ook nog eens slotoffensief.... dus wie FB heeft graag een LIKE ver de Schepper .... er zal later aan den natten tooig menig Palmken passeren terwijl er over deze wedstrijd nagekaart wordt Opgepast een Like geven aan Schepper's Team staat wel niet meer op deze plaats maar al op de 5e plaats ( VOORLOPIG) https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/v/1068913_10200540057728958_993427733_n.jpg?oh=688130d4c7b91bddf5391e1ddfbeb2d4&oe=520D8E8A&__gda__=1376650999_b7471a7fe69576457835e553dd260682 LINK om te Liken voor de FB gebruikers ... https://apps.facebook.com/palm_zomeractie/?fb_source=search&ref=ts&fref=ts ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 14 Aug 2013, 19:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Den Iendracht is gemakkelijk te vinden
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/1146970_495409423883423_1031266637_o.jpg _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Aug 2013, 21:25 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Ben ik de enige die de Belgische mannelijke hockeyploeg een bende pedante Brusselse blazen vindt?
|
| 23 Aug 2013, 8:32 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Zienaa schreef: Ben ik de enige die de Belgische mannelijke hockeyploeg een bende pedante Brusselse blazen vindt? Een benje fis-a-papakes. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 23 Aug 2013, 9:51 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Zienaa schreef: Ben ik de enige die de Belgische mannelijke hockeyploeg een bende pedante Brusselse blazen vindt? Een benje fis-a-papakes. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 23 Aug 2013, 9:52 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Jammer dat iemand zich zo moet verdedigen na gewoon de waarheid gezegd te hebben.
http://www.youtube.com/watch?v=QM2dQsNEKh8 |
| 23 Aug 2013, 16:34 |
|
| Pagina 813 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 811 812 813 814 815 … 885 Volgende |