|
|
| Pagina 827 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 825 826 827 828 829 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Bericht Re: Nooit Off-topic
davy1919 schreef: Kielse Rat schreef: :D Ik kom misschien zondag. Maar zou wel om af te halen zijn. Wat vermoedelijk geen probleem is? Geen probleem, zorg wel voor enkele potjes dan. ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 10 Okt 2013, 15:49 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
|
| 10 Okt 2013, 16:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Awel ja, dat moeten ze vooral doen !
Het feit dat ze er nog maar denken en zo een signaal verspreiden is ronduit crimineel. Kwestie van een nieuwe bank-run te veroorzaken en de problemen nog dieper uit te holen Maar we zijn ver uit de crisis uit hoor, het ergste is gepasseerd ! Laat ons ook vooral ook de jonge generatie treffen die nu al voor de rest van zijn dagen mag afbetalen voor de fouten van de vorige generaties. Way to go _________________ If you never try, you'll never know |
| 10 Okt 2013, 17:24 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
als het zo ver komt: al je geld afhalen en een brandkast kopen en daar in stoppen, mij gaan ze niet liggen hebben
_________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 10 Okt 2013, 18:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Haja, want ze zullen het u eerst komen vertellen. In Cyprus loopt het vol met slimmerds die hetzelfde als gij dachten, ondertussen zijn ze tot op het bot gepluimd.
En of baar geld de oplossing is om op dat moment te bezitten is ook maar zeer de vraag. _________________ If you never try, you'll never know |
| 10 Okt 2013, 18:31 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bram schreef: Haja, want ze zullen het u eerst komen vertellen. In Cyprus loopt het vol met slimmerds die hetzelfde als gij dachten, ondertussen zijn ze tot op het bot gepluimd. En of baar geld de oplossing is om op dat moment te bezitten is ook maar zeer de vraag. Das waar, maar toch, zijn wij te braaf, jaknikkers geworden. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 10 Okt 2013, 18:37 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Ik vraag me eigenlijk af wat hier de bedoeling van is.
Als ze dat doen, storten de beurzen opnieuw zwaar in elkaar, ga je de braafste mensen woest krijgen, gaan ze overal op straat komen... Dan val je opnieuw in de diepste crisis. |
| 10 Okt 2013, 20:00 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Ik vrees ook dat we dit braaf gaan (moeten) laten gebeuren.
|
| 10 Okt 2013, 20:10 |
|
|
Nationale Ploeg
Stijn schreef: Ik vraag me eigenlijk af wat hier de bedoeling van is. Als ze dat doen, storten de beurzen opnieuw zwaar in elkaar, ga je de braafste mensen woest krijgen, gaan ze overal op straat komen... Dan val je opnieuw in de diepste crisis. Vooral, dat is vragen om een goeie ouwe 'bank run': iedereen gaat zijn spaarcenten schoon afhalen en terug onder zijn matras steken. Een ramp voor de bankenwereld en de beurs. |
| 10 Okt 2013, 20:16 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bomber schreef: Ik heb geen spaargeld, mijn ma gaat mij eindelijk moeten gelijk geven ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 10 Okt 2013, 20:31 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
ze halen weer het geld waar ze het niet moeten halen
misschien dat de heren politiekers in Europa zelf wat afdragen van hun spaargeld of vergoedingen van bestuursmandaten en noem maar op doorstorten om de crisis op te lossen,ze hebben hem zelf veroorzaakt mij een boete geven omdat de BTW te laat is gestort maar zelf hun factuur niet betalen ![]() |
| 10 Okt 2013, 22:43 |
|
|
acrid schreef: ze halen weer het geld waar ze het niet moeten halen misschien dat de heren politiekers in Europa zelf wat afdragen van hun spaargeld of vergoedingen van bestuursmandaten en noem maar op doorstorten om de crisis op te lossen,ze hebben hem zelf veroorzaakt mij een boete geven omdat de BTW te laat is gestort maar zelf hun factuur niet betalen ![]() Ook zelfstandige? Ik moet ondertussen al drie maand (lees tot het volgende kwartaal) wachten eer ik mijn geld van de btw teruggestort krijg. Aangezien ik bijna altijd renovaties doe en dus zelf factureer aan 6% zijn dit elk kwartaal duizenden euro's waar ze mij steeds langer doen op wachten. |
| 11 Okt 2013, 8:03 |
|
|
Nationale Ploeg
Stijn schreef: Ik vraag me eigenlijk af wat hier de bedoeling van is. Als ze dat doen, storten de beurzen opnieuw zwaar in elkaar, ga je de braafste mensen woest krijgen, gaan ze overal op straat komen... Dan val je opnieuw in de diepste crisis. het grote gevaar ligt volgens mij in de beslissing over de verhoging van het schuldenplafond in de VS volgende week. Als voor de tweede keer in korte tijd democraten en republikeinen niet overeenkomen, heeft gans de wereld het vlaggen. In principe is de USA dan failliet als staat, wat ze dus eigenlijk nu ook al zijn. Als grootste economie van de wereld, wil dat wel iets zeggen. |
| 11 Okt 2013, 8:45 |
|
|
forumlegende
Tja in het ene land is er te weinig solidariteit en in het andere te veel...
|
| 11 Okt 2013, 9:32 |
|
|
forumlegende
dat voorstel van die 10% van het IMF is toch te absurd voor woorden, gezinnen die wat gespaard hebben zijn al vlug duizenden euro's kwijt.
als dat effectief het geval zou worden in die 15 europese landen, dan stort volgens mij alles in. mensen zullen alle tegoeden afhalen, beurs stort in,... gevolgen zijn dan niet te overzien volgens mij. van die De Grauwe daar krijg ik ook het vliegend schijt van eerlijk gezegd. Over twee jaar ging de euro verdwijnen volgens hem. Zei gisteren dat er nog eens een crisis zal komen, tja dat kan ik ook voorspellen. Nogal gratuite. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 11 Okt 2013, 9:40 |
|
| Pagina 827 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 825 826 827 828 829 … 885 Volgende |