Nooit Off-topic - Pagina 873 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13266 berichten ]  Ga naar pagina 1 871 872 873 874 875 885
 Nooit Off-topic 
Auteur Bericht
Reserve

Leeftijd: 36
Bericht Re: Nooit Off-topic
Wat is er op dit moment gaande aan den haring/ parklaan?
Waren opstootjes tussen politie en een bus ( volgens mij voetbalsupps)
Al enkele gasten zien oppakken :boks:

20 Dec 2015, 21:24
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Pauter schreef:

Is daar geen lokaal van Club Brugge?

20 Dec 2015, 21:36
Nationale Ploeg

Pauter schreef:

http://www.hln.be/hln/nl/949/Belgisch-V ... ield.dhtml

21 Dec 2015, 0:49

Oi, da's nie mooi :cry:

21 Dec 2015, 19:03
Ancien

Leeftijd: 65
Zalig Kerstfeest aan iedereen.
En op deze kerstmis kunnen we als Eendracht-supporters misschien hopen op een nieuwe geboorte van Den Iendracht en een glorierijke toekomst... :angel:

24 Dec 2015, 18:35
Ancien

salvador schreef:
Zalig Kerstfeest aan iedereen.
En op deze kerstmis kunnen we als Eendracht-supporters misschien hopen op een nieuwe geboorte van Den Iendracht en een glorierijke toekomst... :angel:

Vèr a en de ganse Iendrachtfamille oeik, al emmek miejr de noigink om poosoiren te goon raupen in de plosj van kerstpakskes oit te dielen.

24 Dec 2015, 20:15
Ancien

Leeftijd: 47
Lap, alle jaren zit ik met carnaval schoon op den tribune aan het statieplein. Nu noppes, na 20 minuten uitverkocht. :stom:

Dus mocht er iemand kaarten hebben en binnen x aantal dagen toch beseffen dat hij niet kan gaan...stuur me pb!!!

05 Jan 2016, 13:34
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
witzwet schreef:
Lap, alle jaren zit ik met carnaval schoon op den tribune aan het statieplein. Nu noppes, na 20 minuten uitverkocht. :stom:

Dus mocht er iemand kaarten hebben en binnen x aantal dagen toch beseffen dat hij niet kan gaan...stuur me pb!!!

Ik was er voor 10.00 en om 10.05 al onmiddellijk uitverkocht ik stond ook in de wachtrij ... ik was om 10.20 weeral thuis :x

Blijkbaar alles on line verkocht .. tientallen oudjes voor mij zonder computer hadden het vlaggen :hmm:

Gelukkig kunnen de personen voor wie kaarten bestemd waren, nog rechtstaan gedurende de stoet ...

09 Jan 2016, 2:03
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
er is natuurlijk geen enkel groot licht aan de stad die het idee zou hebben om nog enkele tribunes te voorzien , er is verdekke nog plaats genoeg, en ze moeten niet afkomen dat het niet veilig zou zijn, elk jaar dezelfde zever, geen plaatsen genoeg. (n)

09 Jan 2016, 12:56
Freak

ik weit anders nog een schoeine partytent stoon ver isj te gebroiken. :D

09 Jan 2016, 13:50
forumlegende

Leeftijd: 69
waly 2 schreef:
ik weit anders nog een schoeine partytent stoon ver isj te gebroiken. :D

Jaan, woar é???? :D

09 Jan 2016, 15:48
forumlegende

Waarschijnlijk had de burgemeester al op een volledig verdwijnen van de club gerekend, om zo zijn fantastische tribune te kunnen gebruiken met Carnaval...

09 Jan 2016, 17:02
Freak

Marktrock komt dit jaar naar Aalst op zondag 14 en maandag 15 augustus. Twee dagen zal er gevierd, gezongen en gedanst worden op de muziek van verschillende Belgische topartiesten: Bandits, Bart Peeters, Urbanus & De Fanfaar, Natalia en Milk Inc. Marktrock Aalst wil zich met deze straffe line-up dopen tot het familiefestival van komende zomer. Naast gewone tickets, zullen ook tickets voor zitplaatsen beschikbaar zijn. Op maandag 15 augustus vindt Marktrock for Kids plaats waarbij jong en oud kan dansen en meezingen met de hits van K3, Mega Mindy en Piet Piraat.

Burgemeester D'Haese is alvast opgetogen: "We vinden het een hele eer dat LIVE Entertainment voor Aalst gekozen heeft als nieuwe uitvalsbasis van het sterke stadsfestival Marktrock. De organisatie is er meteen in geslaagd om een ijzersterke line-up in elkaar te boxen. We kijken nu al reikhalzend uit naar de zomer. Deze stad had nood aan dergelijk evenement. Wij zijn bijzonder verheugd om de gastvrijheid van Aalst aan te bieden aan de organisatoren. Ik krijg nu al, alleen maar heel positieve reaties." Ook Henk Vermeulen, organisator van LIVE Entertainment, kijkt er naar uit om Marktrock-geschiedenis te schrijven in de feeststad van het land: "Al van bij de eerste gesprekken voel je gewoon: dit zit juist. Ik wil iedereen van Aalst met in het bijzonder burgemeester D'Haese en schepen Verdoodt enorm bedanken voor de warme ontvangst en de gastvrijheid. Dit gaat knallen!"

19 Jan 2016, 19:26
Ancien

waly 2 schreef:
Marktrock komt dit jaar naar Aalst op zondag 14 en maandag 15 augustus. Twee dagen zal er gevierd, gezongen en gedanst worden op de muziek van verschillende Belgische topartiesten: Bandits, Bart Peeters, Urbanus & De Fanfaar, Natalia en Milk Inc. Marktrock Aalst wil zich met deze straffe line-up dopen tot het familiefestival van komende zomer. Naast gewone tickets, zullen ook tickets voor zitplaatsen beschikbaar zijn. Op maandag 15 augustus vindt Marktrock for Kids plaats waarbij jong en oud kan dansen en meezingen met de hits van K3, Mega Mindy en Piet Piraat.

Burgemeester D'Haese is alvast opgetogen: "We vinden het een hele eer dat LIVE Entertainment voor Aalst gekozen heeft als nieuwe uitvalsbasis van het sterke stadsfestival Marktrock. De organisatie is er meteen in geslaagd om een ijzersterke line-up in elkaar te boxen. We kijken nu al reikhalzend uit naar de zomer. Deze stad had nood aan dergelijk evenement. Wij zijn bijzonder verheugd om de gastvrijheid van Aalst aan te bieden aan de organisatoren. Ik krijg nu al, alleen maar heel positieve reaties." Ook Henk Vermeulen, organisator van LIVE Entertainment, kijkt er naar uit om Marktrock-geschiedenis te schrijven in de feeststad van het land: "Al van bij de eerste gesprekken voel je gewoon: dit zit juist. Ik wil iedereen van Aalst met in het bijzonder burgemeester D'Haese en schepen Verdoodt enorm bedanken voor de warme ontvangst en de gastvrijheid. Dit gaat knallen!"

Geld teveel precies in Aalst, hopelijk zijn er nog wat centen voor ons ploegsken. :hmm:

20 Jan 2016, 10:45
Ancien

Er is nog geld genoeg in kas, hopelijk ook voor den Iendracht.

Het College van Burgemeester en Schepenen van Aalst besliste om scouts Sint-Kristoffel een subsidie van 50.000 euro toe te kennen.

De scouts, die in 2014 “dakloos” werden, kregen met steun van Stad Aalst een tijdelijk onderkomen in de Pupillen. Een duurzame oplossing vonden de scouts met de aankoop van de voormalige directeurswoning op de site Schotte. Een gebouw waaraan echter nog heel wat werk is vooraleer er het zijn geplande Jeugdverblijfcentrum met faciliteiten voor 55 personen kan openen met onder meer slaapplaats, zalen en keuken.

“Normaal is de enveloppe per jeugdvereniging beperkt tot 20.000 euro", zegt schepen van Jeugd Iwein De Koninck, "maar we willen met de Stad Aalst een signaal geven dat we veel belang hechten aan jeugdverenigingen die dat tikkeltje méér verwezenlijken. VZW Kroffel neemt initiatief en denkt ook buiten de traditionele jeugdactiviteiten. Het gebouw zal uiteraard plaats bieden aan scouts Sint-Kristoffel, maar het zal ook open staan voor andere jeugd- en sportverenigingen. Maar ze zetten ook in op natuurbeleving. Met zijn locatie aan het nieuwe sportcomplex en tussen de natuur van het Osbroek, stadspark en de Gerstjens beschikt de directeurswoning over een mooie troef en die spelen ze ook uit door actief op natuureducatie in te zetten. Met de subsidie van 50.000 euro geeft de jeugdwerking van de Stad Aalst de scouts alvast een flinke duw in de rug voor de eerste kosten die er nu zitten aan te komen: het dak, de ramen en deuren.”

24 Jan 2016, 10:25
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13266 berichten ]  Ga naar pagina 1 871 872 873 874 875 885