|
|
| Pagina 91 van 113 |
[ 1694 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 89 90 91 92 93 … 113 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: Wielrennen
_________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 10 Okt 2012, 20:53 |
|
|
Freak
|
| 10 Okt 2012, 21:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
maar ze hebben hem nooit betrapt ^^
denk niet dat dit de believers plots zal gaan doen keren, ik kan mij niet voorstellen dat believers van Armstrong aan rationeel denken doen... bij uitbreiding alle believers van dopingvrij (wieler)sport. _________________ If you never try, you'll never know |
| 10 Okt 2012, 21:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bram schreef: maar ze hebben hem nooit betrapt ^^ denk niet dat dit de believers plots zal gaan doen keren, ik kan mij niet voorstellen dat believers van Armstrong aan rationeel denken doen... bij uitbreiding alle believers van dopingvrij (wieler)sport. En dat snap ik niet, de meest gecontroleerde rennen vd peleton, dan moet daar toch een hele doofpotoperatie achter gezeten hebben (binnen de UCI)? _________________ www.spionkoplede.com |
| 11 Okt 2012, 8:28 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Ik ben absoluut genen believer (natuurlijk zal Armstrong zoals iedereen toen ferm gepakt hebben), maar gaan ze dan bijvoorbeeld nu een identiek onderzoek doen naar Pevenage en Ullrich? Of is er een reden waarom dergelijk onderzoek enkel naar Armstrong gevoerd wordt? Ik ben er nochtans vrij zeker van dat ze dergelijke praktijken wel bij meer ploegen van die tijd zouden terugvinden.
Het is alleszins belachelijk om zijn Tourzeges te geven aan iemand die toen evenveel gepakt had. Laat dan desnoods die 7 Tours gewoon zonder winnaar staan. De imagoschade aan de wielersport is zo al groot genoeg, dat ze zich niet nog eens nodeloos belachelijk moeten maken ook door op de erelijst de ene dopingzondaar gewoon te vervangen door een andere. |
| 11 Okt 2012, 9:10 |
|
|
Freak
Bartos schreef: Ik ben absoluut genen believer (natuurlijk zal Armstrong zoals iedereen toen ferm gepakt hebben), maar gaan ze dan bijvoorbeeld nu een identiek onderzoek doen naar Pevenage en Ullrich? Of is er een reden waarom dergelijk onderzoek enkel naar Armstrong gevoerd wordt? Ik ben er nochtans vrij zeker van dat ze dergelijke praktijken wel bij meer ploegen van die tijd zouden terugvinden. Het is alleszins belachelijk om zijn Tourzeges te geven aan iemand die toen evenveel gepakt had. Laat dan desnoods die 7 Tours gewoon zonder winnaar staan. De imagoschade aan de wielersport is zo al groot genoeg, dat ze zich niet nog eens nodeloos belachelijk moeten maken ook door op de erelijst de ene dopingzondaar gewoon te vervangen door een andere. ge moet op die lijsten eens zien wie na Armstrong komt... Ullrich, Pantani, Beloki, Zulle,... niet echt ne "clean sheet" |
| 11 Okt 2012, 9:13 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
El Corredor schreef: Bartos schreef: Ik ben absoluut genen believer (natuurlijk zal Armstrong zoals iedereen toen ferm gepakt hebben), maar gaan ze dan bijvoorbeeld nu een identiek onderzoek doen naar Pevenage en Ullrich? Of is er een reden waarom dergelijk onderzoek enkel naar Armstrong gevoerd wordt? Ik ben er nochtans vrij zeker van dat ze dergelijke praktijken wel bij meer ploegen van die tijd zouden terugvinden. Het is alleszins belachelijk om zijn Tourzeges te geven aan iemand die toen evenveel gepakt had. Laat dan desnoods die 7 Tours gewoon zonder winnaar staan. De imagoschade aan de wielersport is zo al groot genoeg, dat ze zich niet nog eens nodeloos belachelijk moeten maken ook door op de erelijst de ene dopingzondaar gewoon te vervangen door een andere. ge moet op die lijsten eens zien wie na Armstrong komt... Ullrich, Pantani, Beloki, Zulle,... niet echt ne "clean sheet" Inderdaad, als ge die mannen nu plots op de erelijst van de Tour gaat zetten, kunt ge niet bepaald van een overwinning voor de wielersport spreken hé. Als ze dit doen, moeten ze consequent zijn en naar die mannen hetzelfde onderzoek voeren dat ze naar Armstrong gedaan hebben. Al is dat misschien geeneens nodig omdat er bij de meeste van die mannen zowaar nog duidelijkere bewijzen waren van dopinggebruik. Dat ze dan die zeven Tours blanco laten op de erelijst, want anders lijkt het er sterk op dat ze de wielersport gewoon opofferen voor een persoonlijke vendetta tegen Armstrong. |
| 11 Okt 2012, 9:23 |
|
|
Freak
goh ja, die andere mannen hadden toch min of meer toegegeven dat ze hadden gepakt. Armstrong blijft natuurlijk bij hoog en laag beweren dat hij niks heeft gepakt. een "tikje" zielig
|
| 11 Okt 2012, 9:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
El Corredor schreef: Bartos schreef: Ik ben absoluut genen believer (natuurlijk zal Armstrong zoals iedereen toen ferm gepakt hebben), maar gaan ze dan bijvoorbeeld nu een identiek onderzoek doen naar Pevenage en Ullrich? Of is er een reden waarom dergelijk onderzoek enkel naar Armstrong gevoerd wordt? Ik ben er nochtans vrij zeker van dat ze dergelijke praktijken wel bij meer ploegen van die tijd zouden terugvinden. Het is alleszins belachelijk om zijn Tourzeges te geven aan iemand die toen evenveel gepakt had. Laat dan desnoods die 7 Tours gewoon zonder winnaar staan. De imagoschade aan de wielersport is zo al groot genoeg, dat ze zich niet nog eens nodeloos belachelijk moeten maken ook door op de erelijst de ene dopingzondaar gewoon te vervangen door een andere. ge moet op die lijsten eens zien wie na Armstrong komt... Ullrich, Pantani, Beloki, Zulle,... niet echt ne "clean sheet" Was er niet zo 1 van zijn 7 tours, dat al de rest van de top 10 ook niet clean was? ik dacht dat de eerste niet gedopeerde Kurt Van De Wouwer was op de 11e plek. Toch nog Belgische tourwinst? _________________ www.spionkoplede.com |
| 11 Okt 2012, 10:25 |
|
|
forumlegende
Mariner schreef: El Corredor schreef: Bartos schreef: Ik ben absoluut genen believer (natuurlijk zal Armstrong zoals iedereen toen ferm gepakt hebben), maar gaan ze dan bijvoorbeeld nu een identiek onderzoek doen naar Pevenage en Ullrich? Of is er een reden waarom dergelijk onderzoek enkel naar Armstrong gevoerd wordt? Ik ben er nochtans vrij zeker van dat ze dergelijke praktijken wel bij meer ploegen van die tijd zouden terugvinden. Het is alleszins belachelijk om zijn Tourzeges te geven aan iemand die toen evenveel gepakt had. Laat dan desnoods die 7 Tours gewoon zonder winnaar staan. De imagoschade aan de wielersport is zo al groot genoeg, dat ze zich niet nog eens nodeloos belachelijk moeten maken ook door op de erelijst de ene dopingzondaar gewoon te vervangen door een andere. ge moet op die lijsten eens zien wie na Armstrong komt... Ullrich, Pantani, Beloki, Zulle,... niet echt ne "clean sheet" Was er niet zo 1 van zijn 7 tours, dat al de rest van de top 10 ook niet clean was? ik dacht dat de eerste niet gedopeerde Kurt Van De Wouwer was op de 11e plek. Toch nog Belgische tourwinst? De dopingtour van 1998 was Axel Merckx zelfs 10de .. |
| 11 Okt 2012, 10:38 |
|
|
Dani schreef: Mariner schreef: El Corredor schreef: ge moet op die lijsten eens zien wie na Armstrong komt... Ullrich, Pantani, Beloki, Zulle,... niet echt ne "clean sheet" Was er niet zo 1 van zijn 7 tours, dat al de rest van de top 10 ook niet clean was? ik dacht dat de eerste niet gedopeerde Kurt Van De Wouwer was op de 11e plek. Toch nog Belgische tourwinst? De dopingtour van 1998 was Axel Merckx zelfs 10de .. Kan da ook geweest zijn dat ik eens gelezen heb _________________ www.spionkoplede.com |
| 11 Okt 2012, 10:44 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Mariner schreef: Bram schreef: maar ze hebben hem nooit betrapt ^^ denk niet dat dit de believers plots zal gaan doen keren, ik kan mij niet voorstellen dat believers van Armstrong aan rationeel denken doen... bij uitbreiding alle believers van dopingvrij (wieler)sport. En dat snap ik niet, de meest gecontroleerde rennen vd peleton, dan moet daar toch een hele doofpotoperatie achter gezeten hebben (binnen de UCI)? Mja, als ge het dossier wat leest (heb keer diagonaal doorgegaan) dan ziet ge toch wel dat ze op dat vlak zeer goed wisten waar, wanneer en hoe ze zich moesten doperen en hoe het vervolgens weg te steken. (p 131-135 van het rapport) Bovendien waren ze ook gigantisch goed begeleid in een tijdperk dat het WADA met zijn controles nog nergens stond En blijkbaar mocht ge in die tijd zelfs gewoon niet opdagen voor een controle zonder een straf te riskeren. Zeer goed gestoffeerd dossier in ieder geval, ooit gedacht dat ze zoveel facts & figures zouden bijeen kunnnen rapen. Uiteindelijk staken ze het zelfs niet zo gigantisch goed weg (acheraf gezien dan). Kan dus bijna niet anders dan dat hun door verschillende instanties een serieus hand boven het hoofd werd gehouden. Ik denk trouwens dat zijn straf door USADA nog niets zal zijn. Maar op basis van dit rapport gaan ze hem sowieso stekken voor "perjury". Niet direkt iets waar ze over de plas neig mee lachen. ps: Bruyneel komt er ook wel een paar nadrukkelijk in voor. Wie ook daar nog aan twijfelt _________________ If you never try, you'll never know |
| 11 Okt 2012, 12:25 |
|
|
Mariner schreef: Dani schreef: Mariner schreef: Was er niet zo 1 van zijn 7 tours, dat al de rest van de top 10 ook niet clean was? ik dacht dat de eerste niet gedopeerde Kurt Van De Wouwer was op de 11e plek. Toch nog Belgische tourwinst? De dopingtour van 1998 was Axel Merckx zelfs 10de .. Kan da ook geweest zijn dat ik eens gelezen heb 't ging hem effectief over Van De Wouwer, 11de ofzo dat jaar. Stond onlangs keer in HLN met een interview om hem te feliciteren ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 11 Okt 2012, 12:40 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bram schreef: ps: Bruyneel komt er ook wel een paar nadrukkelijk in voor. Wie ook daar nog aan twijfelt Ik ben eens benieuwd wat er van die gaat worden. Ik kan me toch moeilijk voorstellen dat die in het milieu kan blijven? Dat is geen bedrieger meer, dat is gewoon een crimineel. |
| 11 Okt 2012, 13:49 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Bram schreef: Mariner schreef: Dani schreef: De dopingtour van 1998 was Axel Merckx zelfs 10de .. Kan da ook geweest zijn dat ik eens gelezen heb 't ging hem effectief over Van De Wouwer, 11de ofzo dat jaar. Stond onlangs keer in HLN met een interview om hem te feliciteren ![]() Inderdaad de Tour in '98 en hij was 16de... De 15 voor hem hun naam waren allen gelinkt aan doping tijdens of na deze Tour Eigenlijk is de Van Impe zijnen titel als laatste Tourwinnaar dus kwijt ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 11 Okt 2012, 14:34 |
|
| Pagina 91 van 113 |
[ 1694 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 89 90 91 92 93 … 113 Volgende |