|
|
| Pagina 92 van 113 |
[ 1694 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 90 91 92 93 94 … 113 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Wielrennen
Och ja, doping...In het wielrennen is, net als in het voetbal, veel te veel geld gemoeid. De moderne gladiatoren die hun vege lijf laten kapot maken voor het geld, de eer en het publiek.
|
| 11 Okt 2012, 15:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Stijn schreef: Bram schreef: ps: Bruyneel komt er ook wel een paar nadrukkelijk in voor. Wie ook daar nog aan twijfelt Ik ben eens benieuwd wat er van die gaat worden. Ik kan me toch moeilijk voorstellen dat die in het milieu kan blijven? Dat is geen bedrieger meer, dat is gewoon een crimineel. Hij kan toch nog de eetzakjes aangeven,maar ik denk niet da de Johan nog achter een jobke hoeft te zoeken,hij zal wel al binnen zijn zeker,ik hoorde onlangs dat hij imker ging worden,samen met den andere Johan. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 11 Okt 2012, 15:41 |
|
|
Freak
de zaak Festina tijdens de tour van 1998 heeft één ding duidelijk gemaakt. Ze zijn nadien op grote schaal blijven slikken, spuiten,...
dus al die moraalridders over het cleane wielrennen lijden wel heel erg gezichtsverlies. Ook eens benieuwd naar een uitleg van Mart Smeets, en onze Wuyts... Bruyneel reed bij ONCE, daar heeft hij alvast het één en ander geleerd... |
| 11 Okt 2012, 15:52 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
El Corredor schreef: de zaak Festina tijdens de tour van 1998 heeft één ding duidelijk gemaakt. Ze zijn nadien op grote schaal blijven slikken, spuiten,... dus al die moraalridders over het cleane wielrennen lijden wel heel erg gezichtsverlies. Ook eens benieuwd naar een uitleg van Mart Smeets, en onze Wuyts... Bruyneel reed bij ONCE, daar heeft hij alvast het één en ander geleerd... De Wuyts zijn reactie is wel altijd grappig, das precies dat ze zonet één van zijn eigen kinderen betrapt hebben . |
| 11 Okt 2012, 16:00 |
|
|
Freak
Bartos schreef: El Corredor schreef: de zaak Festina tijdens de tour van 1998 heeft één ding duidelijk gemaakt. Ze zijn nadien op grote schaal blijven slikken, spuiten,... dus al die moraalridders over het cleane wielrennen lijden wel heel erg gezichtsverlies. Ook eens benieuwd naar een uitleg van Mart Smeets, en onze Wuyts... Bruyneel reed bij ONCE, daar heeft hij alvast het één en ander geleerd... De Wuyts zijn reactie is wel altijd grappig, das precies dat ze zonet één van zijn eigen kinderen betrapt hebben .ook lachen geblazen, als ge naar die tourritten terugkijkt, en de Wuyts zijnen commentaar hoort. ![]() |
| 11 Okt 2012, 16:14 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bakkie schreef: Stijn schreef: Bram schreef: ps: Bruyneel komt er ook wel een paar nadrukkelijk in voor. Wie ook daar nog aan twijfelt Ik ben eens benieuwd wat er van die gaat worden. Ik kan me toch moeilijk voorstellen dat die in het milieu kan blijven? Dat is geen bedrieger meer, dat is gewoon een crimineel. Hij kan toch nog de eetzakjes aangeven,maar ik denk niet da de Johan nog achter een jobke hoeft te zoeken,hij zal wel al binnen zijn zeker,ik hoorde onlangs dat hij imker ging worden,samen met den andere Johan. ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 11 Okt 2012, 16:16 |
|
|
Freak
de reacties van Andy Schleck en Marc Wauters zijn anders ook om van te
![]() |
| 11 Okt 2012, 16:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
El Corredor schreef: de zaak Festina tijdens de tour van 1998 heeft één ding duidelijk gemaakt. Ze zijn nadien op grote schaal blijven slikken, spuiten,... dus al die moraalridders over het cleane wielrennen lijden wel heel erg gezichtsverlies. Ook eens benieuwd naar een uitleg van Mart Smeets, en onze Wuyts... Bruyneel reed bij ONCE, daar heeft hij alvast het één en ander geleerd... klopt, en doet inderdaad absoluut niet het beste vermoeden voor de toekomst. nuja ik ben zeker dat als ze inderdaad eens deftig onderzoek doen in het voetbal (maar dan wel op internationaal niveau) dat ze ook serieus ogen zouden trekken. Als ge zelfs ziet dat er in de lagere reeksen zijn die tegen de lamp lopen (en ook voor resultaatbevorderende zaken) _________________ If you never try, you'll never know |
| 11 Okt 2012, 16:18 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bram schreef: Bakkie schreef: Stijn schreef: Ik ben eens benieuwd wat er van die gaat worden. Ik kan me toch moeilijk voorstellen dat die in het milieu kan blijven? Dat is geen bedrieger meer, dat is gewoon een crimineel. Hij kan toch nog de eetzakjes aangeven,maar ik denk niet da de Johan nog achter een jobke hoeft te zoeken,hij zal wel al binnen zijn zeker,ik hoorde onlangs dat hij imker ging worden,samen met den andere Johan. ![]() Alle begin is moeilijk e. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 11 Okt 2012, 16:23 |
|
|
Freak
Bram schreef: El Corredor schreef: de zaak Festina tijdens de tour van 1998 heeft één ding duidelijk gemaakt. Ze zijn nadien op grote schaal blijven slikken, spuiten,... dus al die moraalridders over het cleane wielrennen lijden wel heel erg gezichtsverlies. Ook eens benieuwd naar een uitleg van Mart Smeets, en onze Wuyts... Bruyneel reed bij ONCE, daar heeft hij alvast het één en ander geleerd... klopt, en doet inderdaad absoluut niet het beste vermoeden voor de toekomst. nuja ik ben zeker dat als ze inderdaad eens deftig onderzoek doen in het voetbal (maar dan wel op internationaal niveau) dat ze ook serieus ogen zouden trekken. Als ge zelfs ziet dat er in de lagere reeksen zijn die tegen de lamp lopen (en ook voor resultaatbevorderende zaken) ik ben ervan overtuigd dat ze in de Jupiler League ook slikken, valium meer bepaald... ![]() |
| 11 Okt 2012, 16:23 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bram schreef: El Corredor schreef: de zaak Festina tijdens de tour van 1998 heeft één ding duidelijk gemaakt. Ze zijn nadien op grote schaal blijven slikken, spuiten,... dus al die moraalridders over het cleane wielrennen lijden wel heel erg gezichtsverlies. Ook eens benieuwd naar een uitleg van Mart Smeets, en onze Wuyts... Bruyneel reed bij ONCE, daar heeft hij alvast het één en ander geleerd... klopt, en doet inderdaad absoluut niet het beste vermoeden voor de toekomst. nuja ik ben zeker dat als ze inderdaad eens deftig onderzoek doen in het voetbal (maar dan wel op internationaal niveau) dat ze ook serieus ogen zouden trekken. Als ge zelfs ziet dat er in de lagere reeksen zijn die tegen de lamp lopen (en ook voor resultaatbevorderende zaken) Ye = Chinees resultaatbevorderend za(a)kje. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 11 Okt 2012, 16:24 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
El Corredor schreef: Bartos schreef: El Corredor schreef: de zaak Festina tijdens de tour van 1998 heeft één ding duidelijk gemaakt. Ze zijn nadien op grote schaal blijven slikken, spuiten,... dus al die moraalridders over het cleane wielrennen lijden wel heel erg gezichtsverlies. Ook eens benieuwd naar een uitleg van Mart Smeets, en onze Wuyts... Bruyneel reed bij ONCE, daar heeft hij alvast het één en ander geleerd... De Wuyts zijn reactie is wel altijd grappig, das precies dat ze zonet één van zijn eigen kinderen betrapt hebben .ook lachen geblazen, als ge naar die tourritten terugkijkt, en de Wuyts zijnen commentaar hoort. ![]() WAt moet hij dan doen, alle keren waarschuwen voor de grote boze wolf? Die vent becommentarieert ook maar zijn grote passie met volle overgave. tis niet wuyts die de pikuurkes opsteekt hé. _________________ www.spionkoplede.com Laatst gewijzigd door Mariner op 11 Okt 2012, 16:34, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 11 Okt 2012, 16:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
El Corredor schreef: de zaak Festina tijdens de tour van 1998 heeft één ding duidelijk gemaakt. Ze zijn nadien op grote schaal blijven slikken, spuiten,... dus al die moraalridders over het cleane wielrennen lijden wel heel erg gezichtsverlies. Ook eens benieuwd naar een uitleg van Mart Smeets, en onze Wuyts... Bruyneel reed bij ONCE, daar heeft hij alvast het één en ander geleerd... ik lees net op Twitter. Vanavond in DWDD: Smeets over Armstrong _________________ www.spionkoplede.com |
| 11 Okt 2012, 16:29 |
|
|
Freak
Mariner schreef: El Corredor schreef: Bartos schreef: De Wuyts zijn reactie is wel altijd grappig, das precies dat ze zonet één van zijn eigen kinderen betrapt hebben .ook lachen geblazen, als ge naar die tourritten terugkijkt, en de Wuyts zijnen commentaar hoort. ![]() WAt moet hij dan doen, alle keren waarschuwen voor de grote boze wolf. Die vent becommentarieert ook maar zijn grote passie met volle overgave. tis niet wuyts die de pikuurkes opsteekt hé uiteraard doet diene mens zijn werk, daar gaat het mij niet om. Het gaat mij om dienen cinema die hij er rond verkoopt . als ge de reacties van ploegleiders en renners hoort, moogt ge er gif op innemen dat er niets gaat veranderen. Die omerta blijft bestaan. |
| 11 Okt 2012, 16:35 |
|
|
El Corredor schreef: Mariner schreef: El Corredor schreef: ook lachen geblazen, als ge naar die tourritten terugkijkt, en de Wuyts zijnen commentaar hoort. ![]() WAt moet hij dan doen, alle keren waarschuwen voor de grote boze wolf. Die vent becommentarieert ook maar zijn grote passie met volle overgave. tis niet wuyts die de pikuurkes opsteekt hé uiteraard doet diene mens zijn werk, daar gaat het mij niet om. Het gaat mij om dienen cinema die hij er rond verkoopt . als ge de reacties van ploegleiders en renners hoort, moogt ge er gif op innemen dat er niets gaat veranderen. Die omerta blijft bestaan. ja kijk, die is verliefd op 't véloken hé, gelijk gij zot zijt van 't lopen en wij allemaal van de voetbal. En nie vergeten dat we in een compleet wielergek land zitten, dus mensen willen en smullen diene cinema (en ondertussen keken we allemaal met oogkleppen op naar de koers). Maar ge hebt gelijk, ze dekken allemaal mekaar potje toe en Omerta was er altijd en zal blijven. _________________ www.spionkoplede.com |
| 11 Okt 2012, 16:39 |
|
| Pagina 92 van 113 |
[ 1694 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 90 91 92 93 94 … 113 Volgende |