|
|
| Pagina 2 van 2 |
[ 17 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 39 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
ELA. Em ist wel tpaaskieken e :boos: Ik wer de paashaas :coolen:
_________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 13 Apr 2006, 16:28 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
Bartos schreef: Spees schreef: Oilsjt Vaneigest schreef: Spees schreef: Oilsjt Vaneigest schreef: placietjen schreef: ik weet nog van in den tijd dat Helga en Lee vaneigenst de bekendste forummers waren. Ben het forum beginnen volgen toen De Cock hier toegekomen is. Huh, Lee Vaneigest ??? Nooit van gehoord ! Zou ge nie beter uwe nick terug veranderen in iets anders? Awel, ik slaag er niet in want anders was het nu al Gijzegem Vaneigest geweest ![]() ne mens geraakt er op den duur niemeer wijs uit vaneigenst bart en consoorten kan da, ge moet hen da maar is PB-en ![]() Ik zal dan direct van u Spaashaas maken ook .
and i'm damn proud of it! |
| 13 Apr 2006, 16:36 |
|
| Pagina 2 van 2 |
[ 17 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 |