|
|
| Pagina 2 van 12 |
[ 172 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 12 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
jaja de jowwan zal content zen
_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 30 Sep 2006, 19:10 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
K ben daarnet serieus verschoten.
Ik passeerde aan ons stadion en zag er affiches van de afgrijselijke, ondemocratische en racistische partij van Jowwan ophangen. Ik hoop dat dit buiten de wil van het bestuur is. K heb ze in elk geval een mail gestuurd om te vragen of het bestuur dit steunt. Wat mij betreft, mag iedereen zijn politieke voorkeur hebben. Maar ik vind het ongepast dat een club zich politiek uit. Deze affiches zijn een grote belediging voor sommige van onze spelers (in eerste instantie onze zwarte parels Arnold en Patrick) en supporters (waaronder ikzelf) die helemaal niet met deze partij geassocieerd willen worden. Ik hoop dat iemand ze er buiten de wil van het bestuur gehangen heeft en dat ze zo snel mogelijk verwijderd worden. |
| 30 Sep 2006, 19:11 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
tis al gelijk welke partij, da hoort daar gewoon ni!
_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 30 Sep 2006, 19:12 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Verbechio schreef: tis al gelijk welke partij, da hoort daar gewoon ni! Klopt. Een voetbalclub mag politiek geen kleur bekennen. |
| 30 Sep 2006, 19:13 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:34 Berichten: 342 Locatie: erembodegem-aalst Website: http://groups.msn.com/katrien-de-clerck WLM: [email protected] |
neen dat is geen plaats om dat te hange
_________________ IENDRACHT 4 EVER!!!! We worde kampioen
|
| 30 Sep 2006, 19:13 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 21:23 Berichten: 534 Leeftijd: 38 Locatie: denderleeuw WLM: [email protected] |
jullie hebben gelijk dat een club geen partij mag kiezen voor een politieke partij, maar ze hadden dan ook de zaal verhuurd aan het vlaams belang, het was hun jaarlijks eetfestijn. dus ja, en dan kunnen ze het ook niet tegen houden dat er affiches worden opgehangen. ben trouwens wisten eten, en twas dik in orde
|
| 30 Sep 2006, 22:42 |
|
|
Nationale Ploeg
Smetje schreef: K ben daarnet serieus verschoten. Ik passeerde aan ons stadion en zag er affiches van de afgrijselijke, ondemocratische en racistische partij van Jowwan ophangen. Ik hoop dat dit buiten de wil van het bestuur is. K heb ze in elk geval een mail gestuurd om te vragen of het bestuur dit steunt. Wat mij betreft, mag iedereen zijn politieke voorkeur hebben. Maar ik vind het ongepast dat een club zich politiek uit. Deze affiches zijn een grote belediging voor sommige van onze spelers (in eerste instantie onze zwarte parels Arnold en Patrick) en supporters (waaronder ikzelf) die helemaal niet met deze partij geassocieerd willen worden. Ik hoop dat iemand ze er buiten de wil van het bestuur gehangen heeft en dat ze zo snel mogelijk verwijderd worden. Ik stel mij soms toch de vraag wie er onverdraagzaam is hoor . Het klopt dat het niet past aan een stadion van een voetbalclub van gelijk welke partij, maar als het idd zo is dat de zaal verhuurd was aan het VB, ja dan kan je er wel inkomen e. Plus we spelen toch niet thuis dit weekend dusja. Nuanceren i.p.v verwijten te maken.
Ik blijf het nog steeds straf vinden dat er geen enkele partij is die een standpunt heeft over de sport in Aalst (ik denk nu aan den okapi en den iendracht). Tzijn verkiezingen en de hypocrieten zijn daar op den iendracht ze en na acht oktober zieje ze nimmer, de schepen van sport op kop. |
| 01 Okt 2006, 0:17 |
|
|
K heb al heel snel een mailtje terug gekregen van de secretaris van den Iendracht:
Beste Supporter Uw e-mail-bericht heb ik in goede orde ontvangen. Het verontwaardigt mij in zeer grote mate dat er politieke (vlaams belang) - affiches aan het Pierre Cornelisstadion van V.C. Eendracht Aalst zijn opgehangen. (Ikzelf heb het nog niet kunnen vaststellen...) Dit is, wat mij betreft absoluut en totaal onaanvaardbaar. Ik heb Uw mail doorgezonden aan Manager Geert De Ridder met verzoek ook onze Voorzitter Marc Schots op de hoogte te brengen. Neem maar gerust aan dat V.C. Eendracht Aalst met deze zaak absoluut NIETS te maken heeft en er in de kortste tijd zal voor gezorgd worden de desbetreffende affiches onmiddellijk te verwijderen. V.C.Eendracht Aalst en haar Bestuur is immers formeel a-politiek en zal dat ook blijven. Met dank voor Uw info een genegen sportieve groeten. Namens V.C. Eendracht Aalst André De Smet Secretaris - Gerechtigde Correspondent. K dacht wel dat ons bestuur er niks mee te maken had. Ons bestuur is daarvoor veel te slim |
| 01 Okt 2006, 0:28 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Smetje schreef: K ben daarnet serieus verschoten. Ik passeerde aan ons stadion en zag er affiches van de afgrijselijke, ondemocratische en racistische partij van Jowwan ophangen. Ik hoop dat dit buiten de wil van het bestuur is. K heb ze in elk geval een mail gestuurd om te vragen of het bestuur dit steunt. Wat mij betreft, mag iedereen zijn politieke voorkeur hebben. Maar ik vind het ongepast dat een club zich politiek uit. Deze affiches zijn een grote belediging voor sommige van onze spelers (in eerste instantie onze zwarte parels Arnold en Patrick) en supporters (waaronder ikzelf) die helemaal niet met deze partij geassocieerd willen worden. Ik hoop dat iemand ze er buiten de wil van het bestuur gehangen heeft en dat ze zo snel mogelijk verwijderd worden. |
| 01 Okt 2006, 12:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Dat die dwaze 6-jaarlijkse klotterij maar rap achter de rug is,
dan kunnen ze hun rotte praktijken weer verder zetten. _________________ If you never try, you'll never know |
| 01 Okt 2006, 12:08 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:34 Berichten: 342 Locatie: erembodegem-aalst Website: http://groups.msn.com/katrien-de-clerck WLM: [email protected] |
idd en al die affiches int straatbeeld alle ja
dikke zever vin ik da, maja das mijn persoonlijke mening e _________________ IENDRACHT 4 EVER!!!! We worde kampioen ![]()
|
| 01 Okt 2006, 12:09 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
placietjen schreef: Dat die dwaze 6-jaarlijkse klotterij maar rap achter de rug is, dan kunnen ze hun rotte praktijken weer verder zetten. ik peis der just t zelfste van al dieje fucking reclam in mijn bus, IK MOET DA NIE EMMEN!!!! ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 01 Okt 2006, 12:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
boris clitoris schreef: placietjen schreef: Dat die dwaze 6-jaarlijkse klotterij maar rap achter de rug is, dan kunnen ze hun rotte praktijken weer verder zetten. ik peis der just t zelfste van al dieje fucking reclam in mijn bus, IK MOET DA NIE EMMEN!!!! ![]() Volgende week zijn we er vanaf mensen. Tenzij ze dan met hun bedankbriefjes gaan afkomen.... Ne bedankt.. voorwa... kzal er nie eens op gestemd hebben ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 01 Okt 2006, 12:14 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
gisteren morgend wakker gemaakt door nen bus van de VLD met veel lawijt,toen ik terug in slaap geraakte door nen bus vna den SP-A
die hebben dus geen respect voor mensen die ne zware nacht achter de rug hadden |
| 01 Okt 2006, 12:29 |
|
|
chunga schreef: Smetje schreef: K ben daarnet serieus verschoten. Ik passeerde aan ons stadion en zag er affiches van de afgrijselijke, ondemocratische en racistische partij van Jowwan ophangen. Ik hoop dat dit buiten de wil van het bestuur is. K heb ze in elk geval een mail gestuurd om te vragen of het bestuur dit steunt. Wat mij betreft, mag iedereen zijn politieke voorkeur hebben. Maar ik vind het ongepast dat een club zich politiek uit. Deze affiches zijn een grote belediging voor sommige van onze spelers (in eerste instantie onze zwarte parels Arnold en Patrick) en supporters (waaronder ikzelf) die helemaal niet met deze partij geassocieerd willen worden. Ik hoop dat iemand ze er buiten de wil van het bestuur gehangen heeft en dat ze zo snel mogelijk verwijderd worden. Ik ben verdraagzaam hoor. Daarom ook dat ik in mijn post gezet had dat iedereen recht heeft op zijn eigen politieke voorkeur. Alleen met een sportclub a-politiek blijven. En dat doen ze gelukkig ook. De zaal was gewoon verhuurd. K heb onmiddelijk een mail terug gekregen van de secretaris en de manager wat nogmaals aantoont dat het nieuwe bestuur open staat voor de supporters en heel goed bezig is. |
| 01 Okt 2006, 13:34 |
|
| Pagina 2 van 12 |
[ 172 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 12 Volgende |