|
|
| Pagina 2 van 2 |
[ 18 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
lot schreef: placietjen schreef: Jan schreef: wheel's armée schreef: Ik dacht dat ik als "fysiek uitgedaagd persoon (toch ook een mooie)" alles had meegemaakt, maar sinds ik Jan ken, moet ik mijn mening herzien. Ik kijk elke week met meer ontzetting naar die jongens' houding. Vroeg of laat loopt dat echt verkeerd af ![]() ![]() het ergste vond ek eigelijk vaneigest zijne commentaar ![]() Ben ook niet mee... |
| 08 Jan 2007, 19:48 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Wel, ik doe ffkes een poging
Als ik de frituuruitbater vermoord voor een pak friet, maar er blijft nog wat bloed aan kleven en de hond doet uit schrik ook nog eens zijn behoefte over de frietjes, als je dat probeert te visualiseren, dan krijg je ongeveer het beeld van jouw pakje friet Eet smakelijk allemaal (Dieter zei ook zoiets) _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 08 Jan 2007, 20:14 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Ge hebt het uitzicht van de inhoud van de gemiddelde menselijk maag mooi verwoord.
Wat een gezeik om een pak frieten zeg ![]() |
| 08 Jan 2007, 20:25 |
|
| Pagina 2 van 2 |
[ 18 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 |