|
|
| Pagina 2 van 2 |
[ 27 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
elfahem schreef: El Corredor schreef: Fillou schreef: ik vind 'm maar zwakjes. Maar ja, is die niet van de kanten van Mespelare? De humor van die mannen begrijpen wij niet zo goed, denk ik. Zwakjes, goh ja. Als ge al jaren supporter zijt van Club Brugge, kan ik er wel inkomen da het lachen u vergaat ![]() Coppens is van geboorte van Wies ... da wist ik wel zé! Woont nu in Sint-Gillis hé... |
| 22 Dec 2006, 10:00 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
El Corredor schreef: elfahem schreef: El Corredor schreef: Fillou schreef: ik vind 'm maar zwakjes. Maar ja, is die niet van de kanten van Mespelare? De humor van die mannen begrijpen wij niet zo goed, denk ik. Zwakjes, goh ja. Als ge al jaren supporter zijt van Club Brugge, kan ik er wel inkomen da het lachen u vergaat ![]() Coppens is van geboorte van Wies ... da wist ik wel zé! Woont nu in Sint-Gillis hé... Jout, jout, zejje in 't Gil'n'hois in wies naar den try out gon zien? |
| 22 Dec 2006, 10:09 |
|
|
Freak
elfahem schreef: El Corredor schreef: elfahem schreef: El Corredor schreef: Fillou schreef: ik vind 'm maar zwakjes. Maar ja, is die niet van de kanten van Mespelare? De humor van die mannen begrijpen wij niet zo goed, denk ik. Zwakjes, goh ja. Als ge al jaren supporter zijt van Club Brugge, kan ik er wel inkomen da het lachen u vergaat ![]() Coppens is van geboorte van Wies ... da wist ik wel zé! Woont nu in Sint-Gillis hé... Jout, jout, zejje in 't Gil'n'hois in wies naar den try out gon zien? yep, vriet goe. Imitatie van Agnew vond ik echt goe. |
| 22 Dec 2006, 10:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
De Raf Coppens is plat, maar da mag ook eens. Ik lig mij er toch altijd mee te rollen van 't lachen zenne. En 't es nen iendrachtsupporter
_________________ www.spionkoplede.com |
| 22 Dec 2006, 10:20 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Mariner schreef: De Raf Coppens is plat, maar da mag ook eens. Ik lig mij er toch altijd mee te rollen van 't lachen zenne. En 't es nen iendrachtsupporter Heb hem overtlest gesproken en gevraagd waarom hij niet meer komt zien. In derde heeft hij afgehaakt omdat hij d'er niet tegen kon dat ze altijd verliezen. Op mijne repliek dat ze nu altijd winnen antwoordde hij dat het vierde klas is en hij nie veel tijd meer heeft... |
| 22 Dec 2006, 10:24 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 29 Mei 2006, 13:02 Berichten: 172 Locatie: 400 m van de PC tempel |
El Corredor schreef: elfahem schreef: El Corredor schreef: elfahem schreef: El Corredor schreef: Fillou schreef: ik vind 'm maar zwakjes. Maar ja, is die niet van de kanten van Mespelare? De humor van die mannen begrijpen wij niet zo goed, denk ik. Zwakjes, goh ja. Als ge al jaren supporter zijt van Club Brugge, kan ik er wel inkomen da het lachen u vergaat ![]() Coppens is van geboorte van Wies ... da wist ik wel zé! Woont nu in Sint-Gillis hé... Jout, jout, zejje in 't Gil'n'hois in wies naar den try out gon zien? yep, vriet goe. Imitatie van Agnew vond ik echt goe. Mor Jelle Sproit was echt wel een dikke flop, tbeste van zijne show vond ik het moment dat hij afging (wat hij een ganse show gedaan heeft, afgaan) ps: ge weet toch waarom da helmut lotti al meer als 5 miljoen platen verkocht heeft.... omdat het publiek waarvoor hij zingt nog ni kan downloaden immitatie van Agnew was der echt wel boenk op en gewoon de max. |
| 22 Dec 2006, 13:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
kmoe van diejn agnew zoveel ni wete eigelijk, af en toe zitter wel iet goe tusse ma kvint ma wa plattekes
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 22 Dec 2006, 15:09 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Vorige zondag Wouter Deprez gezien. Echt super zitten lachen. Wel nog wat zat van na de match, misschien lag het daar aan, maar alleszins, het was subliem.
|
| 23 Dec 2006, 4:04 |
|
|
Junior
ik vind zowel raf coppens als geert hoste zeer goed! Er is een duidelijk verschil in niveau, maar daarom is het ene nog niet grappiger dan het andere! kijk al uit naar beide nieuwjaarsconferences
|
| 23 Dec 2006, 16:36 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
elfahem schreef: Mariner schreef: De Raf Coppens is plat, maar da mag ook eens. Ik lig mij er toch altijd mee te rollen van 't lachen zenne. En 't es nen iendrachtsupporter Heb hem overtlest gesproken en gevraagd waarom hij niet meer komt zien. In derde heeft hij afgehaakt omdat hij d'er niet tegen kon dat ze altijd verliezen. Op mijne repliek dat ze nu altijd winnen antwoordde hij dat het vierde klas is en hij nie veel tijd meer heeft... Dan is't gienen echten zelle ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 23 Dec 2006, 21:36 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
hansken schreef: kmoe van diejn agnew zoveel ni wete eigelijk, af en toe zitter wel iet goe tusse ma kvint ma wa plattekes Die vind ik echt goddelijk Agnew. Ik ga ook naar zijn laatste show gaan kijken ergens in april. Ik heb ook de show van Geert Hoste gezien dit jaar en die is ook niet slecht. |
| 23 Dec 2006, 21:49 |
|
|
forumlegende
Die mannen doen da allemol ni slecht! Allemol een andere stijl mor toch grappig, zo moet da zen!
|
| 24 Dec 2006, 1:13 |
|
| Pagina 2 van 2 |
[ 27 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 |