Verkiezingen '06 - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 172 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12
 Verkiezingen '06 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 47
AN schreef:
En toch vraag ik me af waarom wij, brave burgers, verplicht worden om te gaan stemmen,als de grote verliezers dan NOG mee mogen besturen, erg vind ik dat,democratie, men voeten :dom:

Ik vind da ook erg. Ik zeg altijd, neem het VB mee in het bad en... verdrink ze...Het Haider scenario (Oostenrijk) zie ik wel zitten.

Anders, verdraagzaam zijn ze wel, die gasten. Mijn vrouw werd laatst aangevallen door de lijstduwer van het VB in Haaltert. Ze reed namelijk met reclame van een andere partij op de wagen. Ze werd uitgescholden voor 'dommerik' en werd bedreigd dat hij 'haren auto hier nimmer mocht zien staan', en zeggen dat die hier van 1 naar 3 zetels gaan. :zot:

Bij deze wens ik ook alle mensen te feliciteren die nog steeds democratisch stemmen.

12 Okt 2006, 18:27
Freak

Met deze post heb je het niveau van het forum meteen gehalveerd. Mag ik dan ook u feliciteren

:roll:

12 Okt 2006, 18:37
Ancien

Leeftijd: 47
Casual1919 schreef:
Met deze post heb je het niveau van het forum meteen gehalveerd. Mag ik dan ook u feliciteren

:roll:

graag gedaan. Niveau VB dan.

12 Okt 2006, 18:49
forumlegende

Ik wist niet dat WDW lijstduwer - als gepensioneerde
60-ig plusser, vrouwen schrik kon aandoen .
Maar 't zou niet mogen en 't gebeurd overal.
Wij hebben hier thuis 3 jaar geleden nen dreigbrief ontvangen dat ikke vroeg of laat :boks: in mijn gezicht zou krijgen.
Overal zit er eens nen verkeerde . Gewoon kalm blijven :mrgreen:

12 Okt 2006, 21:09
Nationale Ploeg

jowwan schreef:
Ik wist niet dat WDW lijstduwer - als gepensioneerde
60-ig plusser, vrouwen schrik kon aandoen .
Maar 't zou niet mogen en 't gebeurd overal.
Wij hebben hier thuis 3 jaar geleden nen dreigbrief ontvangen dat ikke vroeg of laat :boks: in mijn gezicht zou krijgen.
Overal zit er eens nen verkeerde . Gewoon kalm blijven :mrgreen:

ik heb wel eens moeten lachen toen zondag de getuige van VB met een stuk in zijn gilet het stembureau binnenkwam. Lang haar, een pet op, een versleten jeansfrakske aan "ikg ben hetoige vant floms plok *hips*" We hebben hem dan laten buiten zetten.

Geen kwaad woord over VB hoor en geen kritiek voor de kritiek, maar 't zijn toch die dingen die heel hard doen twijfelen aan jullie geloofwaardigheid. Allez, bij mij toch.

13 Okt 2006, 7:37
forumlegende

Och ja, Michel Daerden gezien op TV?? :grijns:

13 Okt 2006, 9:55
Reserve

tympanum2 schreef:

Ge moet zover ni lopen, wie was ook alweer die Aalsterse politicus die twee keer betrapt werd dronken, eerst me de auto, nadien met de moto? :zat: :zat:

13 Okt 2006, 11:56
Nationale Ploeg

AN schreef:
tympanum2 schreef:

Ge moet zover ni lopen, wie was ook alweer die Aalsterse politicus die twee keer betrapt werd dronken, eerst me de auto, nadien met de moto? :zat: :zat:

olé santé, de schepen op zén lappen!

13 Okt 2006, 12:33
forumlegende

Hehe, da was wel een goei ja :mrgreen:
Hier in Aalst lopen er blijkbaar weinig capabele politiekers rond (behalve de Jowwan natuurlek! :grijns: :grijns: ) die 'hun ambt waardig' zijn...

13 Okt 2006, 12:41
Freak

Leeftijd: 45
d'er zou in eddersem nogal problemen geweest zen me de boizitters...

13 Okt 2006, 12:42
Nationale Ploeg

filipeveraert schreef:

Besteken, in kantoor 69 (aha!) eit op giejn iejnen moment een roi wachtenden gestoon. Et langste dat iemand moeten wachten eit es welgeteldj iejne meniet en vier sekonnen.

Organesausje vrindj!

13 Okt 2006, 13:01
forumlegende

Af en toe een rij en wachttijd kinde toch ni vermijden, als ter e paur bekan 5 minuten over doen ver alle bollekes te kleuren en ter stot just ewa volk buiten...
En eventuele problemen heb je ook niet zelf in de hand, ik zou dor in Wezembeek-Oppem bvb ni geren voorzitter geweest zen...

13 Okt 2006, 13:12
Freak

Fillou schreef:
filipeveraert schreef:

Besteken, in kantoor 69 (aha!) eit op giejn iejnen moment een roi wachtenden gestoon. Et langste dat iemand moeten wachten eit es welgeteldj iejne meniet en vier sekonnen.

Organesausje vrindj!
:fluit: :fluit: :fluit:

13 Okt 2006, 13:12
Vaste Waarde

witzwet schreef:
AN schreef:
En toch vraag ik me af waarom wij, brave burgers, verplicht worden om te gaan stemmen,als de grote verliezers dan NOG mee mogen besturen, erg vind ik dat,democratie, men voeten :dom:

Ik vind da ook erg. Ik zeg altijd, neem het VB mee in het bad en... verdrink ze...Het Haider scenario (Oostenrijk) zie ik wel zitten.

Anders, verdraagzaam zijn ze wel, die gasten. Mijn vrouw werd laatst aangevallen door de lijstduwer van het VB in Haaltert. Ze reed namelijk met reclame van een andere partij op de wagen. Ze werd uitgescholden voor 'dommerik' en werd bedreigd dat hij 'haren auto hier nimmer mocht zien staan', en zeggen dat die hier van 1 naar 3 zetels gaan. :zot:

Bij deze wens ik ook alle mensen te feliciteren die nog steeds democratisch stemmen.

Ik heb DEMOCRATISCH gestemd !!! Dankzij de DEMOCRATISCHE stem van 23,8% van de Aalstenaars heeft onze partij zich DEMOCRATISCH kunnen verdubbelen van aantal zetels ...

Ben benieuwd wat het programma van het nieuwe gemeentebestuur gaat inhouden ... Maar ik vrees dat dat een allegaartje gaat worden waar niemand zich nog mee kan identificeren ... ==> Nog meer ruzie en chaos ==> Over 6 maand nog meer stemmen voor VB (hopelijk)

En nog even over Antwerpen ... Bij de SP.A maken ze zich nu al op voor de grootste nederlaag in de geschiedenis !!! Ik voorspel een daling van 20% als de "overlopers van CD&V - VLD - Groen! volgend jaar terug op hun eigen partij gaan stemmen ... Maar dan zal het plots zijn "ja maar, je kan de gemeenteraadsverkiezingen niet vergelijken met Federale verkiezingen" ... :dom: :dom: :dom:

Met Vlaamse groeten :grijns:

13 Okt 2006, 16:00
Freak

Ajuin schreef:
witzwet schreef:
AN schreef:

Ik heb DEMOCRATISCH gestemd !!! Dankzij de DEMOCRATISCHE stem van 23,8% van de Aalstenaars heeft onze partij zich DEMOCRATISCH kunnen verdubbelen van aantal zetels ...

Ben benieuwd wat het programma van het nieuwe gemeentebestuur gaat inhouden ... Maar ik vrees dat dat een allegaartje gaat worden waar niemand zich nog mee kan identificeren ... ==> Nog meer ruzie en chaos ==> Over 6 maand nog meer stemmen voor VB (hopelijk)

En nog even over Antwerpen ... Bij de SP.A maken ze zich nu al op voor de grootste nederlaag in de geschiedenis !!! Ik voorspel een daling van 20% als de "overlopers van CD&V - VLD - Groen! volgend jaar terug op hun eigen partij gaan stemmen ... Maar dan zal het plots zijn "ja maar, je kan de gemeenteraadsverkiezingen niet vergelijken met Federale verkiezingen" ... :dom: :dom: :dom:

Met Vlaamse groeten :grijns:

een ne sportieve "verliezer" (lees grootste partij) zijt ge toch nie. geen nood, als t beleid nie goe is werkt da enkel maar in Uw voordeel...

13 Okt 2006, 16:02
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 172 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12