|
|
| Pagina 103 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 101 102 103 104 105 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14 Berichten: 1736 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst Website: http://www.iendracht.be WLM: [email protected] |
Stijn schreef: Spees schreef: ma voor ambetanterikken gelijk gelle zou ik nu ook wel geen moeite doen om lessen leuk te maken ze. Excuseert u mij...ik ben 1 van de braafste jongetjes die in mijn school rondlopen,vraag dat maar aan Lot haar nicht (kdenk toch dat het haar nicht is) ![]() Ge moet miss braaf zijn voor haar nicht, is stijn onderdaning aan de vrouwen :fluit: _________________ IENDRACHT 4-EVER |
| 28 Nov 2005, 21:55 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
lot schreef: Stijn schreef: Spees schreef: ma voor ambetanterikken gelijk gelle zou ik nu ook wel geen moeite doen om lessen leuk te maken ze. Excuseert u mij...ik ben 1 van de braafste jongetjes die in mijn school rondlopen,vraag dat maar aan Lot haar nicht (kdenk toch dat het haar nicht is) ![]() die kennen der hier enkele wel hoor (mijn nicht die mee was naar wetteren, werkt op het atheneum) Jaja da wetek wel,ma kwist ni juist wat voor familie het voor u was,voor tzelfde geld ist een achternicht of een tante e... ![]() _________________
|
| 28 Nov 2005, 21:56 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
lot schreef: hansken schreef: Spees schreef: hansken schreef: oeioei, de ploegleider en zijn renner komme ni overeen? mss een transfer in de maak van spees? ![]() k snap em niet? Ik blijf bij schitterende lot ze jullie verbeteringen verschilden van mekaar, dusja jullie zijn het duidelijk niet me mekaar eens ![]() wij blijven altijd samen ze we zijn zo een schitterend team, we zouden moeten zot zijn om da op te geven ![]() AALST - In de persconferentie na de betwiste forumkoers zege van Stijn, kondigde het succesvolle team Lot-to Spees-o (dit jaar al 16 overwinningen)aan, dat zij een levenslange verbintenis aangaan. Zo gaan zij de Vlaamsche wegen nog heel lang onveilig maken. |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Stijn schreef: Gaskonijn schreef: lot schreef: wij blijven altijd samen ze we zijn zo een schitterend team, we zouden moeten zot zijn om da op te geven ![]() OOoooh please get a room ![]() Hoelang gaat da eigelijk nog duren eer Spees u schoonbroer is? ![]() aangezien ik volgens mijn leerlingen binnenkort met mijn collega van wiskunde trouw zal da wel nog een tijke duren :grijns: |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
Engeland schreef: Stijn schreef: Spees schreef: ma voor ambetanterikken gelijk gelle zou ik nu ook wel geen moeite doen om lessen leuk te maken ze. Excuseert u mij...ik ben 1 van de braafste jongetjes die in mijn school rondlopen,vraag dat maar aan Lot haar nicht (kdenk toch dat het haar nicht is) ![]() Ge moet miss braaf zijn voor haar nicht, is stijn onderdaning aan de vrouwen ![]() :engel: :engel:
![]() _________________
|
|
|
Miss Forum 2009-2010
Stijn schreef: Jaja da wetek wel,ma kwist ni juist wat voor familie het voor u was,voor tzelfde geld ist een achternicht of een tante e... ![]() da laatste ga ze nie graag horen ze |
| 28 Nov 2005, 21:57 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
hansken schreef: welke leerkracht zen verbetering was dan eigenlijk de juiste? eentje kent zen les blijkbaar niet? ![]() verbeteringen zijn t zelfde? op hoofdletters na |
| 28 Nov 2005, 21:58 |
|
|
lot schreef: Stijn schreef: Jaja da wetek wel,ma kwist ni juist wat voor familie het voor u was,voor tzelfde geld ist een achternicht of een tante e... ![]() da laatste ga ze nie graag horen ze Ik zeg daarmee toch ni dat het een ouwe taart is? Da kan toch dat u tante maar enkele jaren ouder is als u :fluit: _________________
|
| 28 Nov 2005, 21:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
lot schreef: Stijn schreef: Spees schreef: ma voor ambetanterikken gelijk gelle zou ik nu ook wel geen moeite doen om lessen leuk te maken ze. Excuseert u mij...ik ben 1 van de braafste jongetjes die in mijn school rondlopen,vraag dat maar aan Lot haar nicht (kdenk toch dat het haar nicht is) ![]() die kennen der hier enkele wel hoor (mijn nicht die mee was naar wetteren, werkt op het atheneum) ![]() |
| 28 Nov 2005, 21:59 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Placietjen schreef: die kennen der hier enkele wel hoor (mijn nicht die mee was naar wetteren, werkt op het atheneum) [/quote]
alleen bartos maar????????? |
| 28 Nov 2005, 22:01 |
|
|
Placietjen schreef: lot schreef: Stijn schreef: Spees schreef: ma voor ambetanterikken gelijk gelle zou ik nu ook wel geen moeite doen om lessen leuk te maken ze. Excuseert u mij...ik ben 1 van de braafste jongetjes die in mijn school rondlopen,vraag dat maar aan Lot haar nicht (kdenk toch dat het haar nicht is) ![]() die kennen der hier enkele wel hoor (mijn nicht die mee was naar wetteren, werkt op het atheneum) ![]() Hij kan hem aan ons secretariaat zetten :lachen: da zounek wel zien zitten... _________________
|
| 28 Nov 2005, 22:01 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14 Berichten: 1736 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst Website: http://www.iendracht.be WLM: [email protected] |
lot schreef: Placietjen schreef: die kennen der hier enkele wel hoor (mijn nicht die mee was naar wetteren, werkt op het atheneum) ![]() alleen bartos maar?????????[/quote] Ja alleen Bartos maar, ge zult wel merken als hij hier niet meer opt forum komt :lachen: Hij ist er nog altijd nie goed af dat ze naar schockaert toe ging ochire diene jongen ... _________________ IENDRACHT 4-EVER |
| 28 Nov 2005, 22:02 |
|
|
Spees schreef: hansken schreef: welke leerkracht zen verbetering was dan eigenlijk de juiste? eentje kent zen les blijkbaar niet? ![]() verbeteringen zijn t zelfde? op hoofdletters na bij ons op school zijn hoofdletters oek foute ze, nuja sdan ook wel een eeeel goei school waar enkel TOP-leerkrachten les mogen geven :grijns: :grijns:_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 28 Nov 2005, 22:03 |
|
|
hansken schreef: Spees schreef: hansken schreef: welke leerkracht zen verbetering was dan eigenlijk de juiste? eentje kent zen les blijkbaar niet? ![]() verbeteringen zijn t zelfde? op hoofdletters na bij ons op school zijn hoofdletters oek foute ze, nuja sdan ook wel een eeeel goei school waar enkel TOP-leerkrachten les mogen geven ![]() Dikke nekken, dikke nekken :lachen: :lachen: :grijns: _________________ IENDRACHT 4-EVER |
| 28 Nov 2005, 22:03 |
|
|
Engeland schreef: hansken schreef: Spees schreef: hansken schreef: welke leerkracht zen verbetering was dan eigenlijk de juiste? eentje kent zen les blijkbaar niet? ![]() verbeteringen zijn t zelfde? op hoofdletters na bij ons op school zijn hoofdletters oek foute ze, nuja sdan ook wel een eeeel goei school waar enkel TOP-leerkrachten les mogen geven ![]() Dikke nekken, dikke nekken ![]() you only sing when your'e losing! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 28 Nov 2005, 22:04 |
|
| Pagina 103 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 101 102 103 104 105 … 885 Volgende |