filipeveraert schreef:
@Koen Ajuin
Wat uw standpunten op t forum betreft, vind ik da toch nie echt slim. Ge wilt u zou profileren als dé man van de supportsclubs en het aanspreekpunt van de supporters van E.Aalst,maar ik vind het echter niet verstandig (lees nogal dom) om uw politieke voorkeur hier op t forum te smijten. Wat gedacht van Patrick en Arnold? Die jongens gaan hun goed voelen als ze weten da de "grote" man van de supportersclubs ne VB is.
Pas op, iedereen mag/moet zijn voorkeur hebben, maar in uw geval zou ik mijn woorden toch ewa meer wikken en wegen, want slim is het niet. Sorry!
ps: een democratie houd in dat de meerderheid een schepencollege vormt en niet enkel maar de grootste partij!. Er stemt 23,8% op jullie, dwz dat er 76,2% niet op jullie stemmen!! En dat er nie met jullie gepraat word ligt aan jullie standpunten.
Vooreerst ben ik niet de "grote" man van de supportersclubs ! Ten tweede is er nooit een probleem als der iemand zegt dat em stemt op VLD of SP.A of welke partij ook. Maar als der iemand durft "bekennen" dat em VB stemt, mag of kan dat niet.
Het is omwille van de onwaarheden en leugens en minachting in enkele post aan het adres van VB dat ik heb gereageerd, wat mijn goed recht is.
Ik wil gewoon duidelijk maken dat er wel degelijk verstandige mensen zijn, die na goed wikken en wegen, op VB stemmen !!!
En wat Patrick en Arnold betreft. Ik heb geen enkel probleem met niet-belgen die zich aanpassen, werken en inspanning leveren om zich te integreren.
Genoeg politiek nu zekers. Zoals Johan zegt ... morgen onze ploeg naar nieuwe zege schreeuwen en over 6 maand onze partij
Koen