|
|
| Pagina 119 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 117 118 119 120 121 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Bartos schreef: BVW schreef: Had ik dat geweten, dat een reunie gedaan werd, dan had ik mijn laatste avondles wel laten schieten, maar wie nie weet... Voor alle duidelijkheid, ik heb wel een uitnodiging gekregen voor de nieuwjaarsreceptie, waarvoor mijn dank. Anderzijds toch een zware teleurstelling omdat ik van niks wist ivm reunie. Spijtig Ik versta dat wel, maar we wouden het zowat als verrassing aanbieden, iedereen was ook wel op de hoogte dat er voor een verrassing ging gezorgd worden. We hadden misschien inderdaad wel geen rekening gehouden met mensen die dan eventueel een extra inspanning zouden gedaan hebben om erbij te zijn. En wat betreft enkel voor leden, tja, deze receptie was een geschenk aan onze leden voor hun vertrouwen in onze supportersclub, ik denk dat de andere supportersclubs op eventuele nieuwjaarsrecepties ook wel enkel hun leden zullen uitnodigen. Alleszins spijtig en sorry voor iedereen die er niet bij was, maar het was wel een onvergetelijke avond .Dan ervaar ik dit als "mijn vertrouwen" in de club niet groot genoeg. Mischien beetje overreactie na nieuws op Kan3, maar zo ervaar ik het momenteel. Achja, er staan belangrijker dingen te doen nu. Anders is dat vertrouwen misschien helemaal niet meer nodig :huh: _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 11 Jan 2006, 20:20 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
BVW schreef: Dan ervaar ik dit als "mijn vertrouwen" in de club niet groot genoeg. Mischien beetje overreactie na nieuws op Kan3, maar zo ervaar ik het momenteel. Achja, er staan belangrijker dingen te doen nu. Anders is dat vertrouwen misschien helemaal niet meer nodig ![]() Ik zou in jouw plaats zeer zeker ook teleurgesteld zijn, Bjorn, echt waar, maar je was ook uitgenodigd en als je toevallig een dag later avondles had, was je heel waarschijnlijk aanwezig geweest en was je zeer zeker in de wolken geweest met een prachtige avond. We zijn er misschien iets te zeer vanuit gegaan dat iedereen die er wou aanwezig zijn ook ging aanwezig zijn en dat we de mensen hiermee een leuke verrassing konden aanbieden, ik denk dat je ook wel weet dat het allerminst onze bedoeling was om bewust goeie leden er niet bij te hebben, integendeel hoor. Ik heb je trouwens zelf nog gezegd hoe spijtig ik het vond dat je er niet kon bij zijn en had ik geweten dat je deze avondles eventueel voor 1 keer zo kon laten, had ik je zeker gezegd wat er ging gebeuren, echt waar. |
| 11 Jan 2006, 20:31 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Ik lees een en ander ivm 'beeldencompilatie'. Zou B&W deze ooit uitbrengen of iets ?? Of zou ik er op een of andere manier aangeraken ?? Ben uiteraard bereid te betalen, lijkt me super zo enkele gloriemomenten samen.
_________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 11 Jan 2006, 20:51 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Casual1919 schreef: Ik lees een en ander ivm 'beeldencompilatie'. Zou B&W deze ooit uitbrengen of iets ?? Of zou ik er op een of andere manier aangeraken ?? Ben uiteraard bereid te betalen, lijkt me super zo enkele gloriemomenten samen. Als ik het juist heb, werd de compilatie gemaakt door placietjen, misschien best aan hem eens vragen. Beeldencompilatie bestond uit een korte samenvatting van onze Europese matchen met vooral heel wat beelden van de sfeer achteraf (o.a. thuis tegen Levski het legendarische interview met Ceulemans op de moment dat gans het stadion 'de zwette maan' begint te zingen) en ook nog aansluitend de hilarische aflevering van 'Kan dit?' met de ploeg van Eendracht Aalst die een reclamespot voor melk moest opnemen. |
| 11 Jan 2006, 20:57 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 770 Locatie: Stad van mijn dromen |
Beste vind ik dat iendracht.be dit ging organiseren voor ALLE sups en na overleg met B&W is dat nu daar blijkbaar door gegaan...
Zeer spijtig voor de andere sups idd... |
| 11 Jan 2006, 21:34 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Ace schreef: Beste vind ik dat iendracht.be dit ging organiseren voor ALLE sups en na overleg met B&W is dat nu daar blijkbaar door gegaan... Zeer spijtig voor de andere sups idd... Ik vermoed dat er weer één iemand met de eer wou gaan lopen... :fluit: |
| 11 Jan 2006, 21:36 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
nu geen ambras mannekes, turnhout is onze eerste zorg!
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 11 Jan 2006, 21:37 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Oilsjt Vaneigest schreef: Ace schreef: Beste vind ik dat iendracht.be dit ging organiseren voor ALLE sups en na overleg met B&W is dat nu daar blijkbaar door gegaan... Zeer spijtig voor de andere sups idd... Ik vermoed dat er weer één iemand met de eer wou gaan lopen... ![]() Het was inderdaad een fantastische eer voor onze supportersclub. Iedere aanwezige is met een heel goed gevoel naar huis gegaan denk ik. En als ge persoonlijke vetes hebt los die dan buiten een forum op. 95% heeft daar namelijk geen boodschap aan. |
| 11 Jan 2006, 22:18 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
rivelinho schreef: Oilsjt Vaneigest schreef: Ace schreef: Beste vind ik dat iendracht.be dit ging organiseren voor ALLE sups en na overleg met B&W is dat nu daar blijkbaar door gegaan... Zeer spijtig voor de andere sups idd... Ik vermoed dat er weer één iemand met de eer wou gaan lopen... ![]() Het was inderdaad een fantastische eer voor onze supportersclub. Iedere aanwezige is met een heel goed gevoel naar huis gegaan denk ik. En als ge persoonlijke vetes hebt los die dan buiten een forum op. 95% heeft daar namelijk geen boodschap aan. Het had een eer kunnen zijn voor ALLE supporters van E.A. in deze moeilijke tijden, dat is het enige wat ik wou zeggen, jammer...(want zeker een mooi initiatief) |
| 11 Jan 2006, 22:28 |
|
|
Iendracht.be - beheer
jaja tis weer een bewogen dagsken opt forum geweest :grijns:
|
| 11 Jan 2006, 23:36 |
|
|
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 12 Jan 2006, 20:27 |
|
|
http://media1.break.com/dnet/media/cont ... muchcs.wmv
te veel gamen kan rare dingen doen me mense!! :lachen: :lachen: :lachen: _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 15 Jan 2006, 21:26 |
|
|
| 23 Jan 2006, 18:39 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
Easy spelleke...maar 2keer dood geweest :cheer:
|
| 23 Jan 2006, 19:21 |
|
|
|
Deze knapperd, gekend en berucht in Haaltert en omstreken, wordt jullie nieuwe voorzitter:
Het vriendje van Stijn Opgepast: niet geschikt voor gevoelige kijkers. :grijns: |
| 25 Jan 2006, 15:25 |
|
| Pagina 119 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 117 118 119 120 121 … 885 Volgende |