Okapi Aalstar - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 415 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 28
 Okapi Aalstar 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Nja hij zat helemaal vanboven langs de andere kant, dusja .. en is vooral gebruikt als het publiek klapte

Ik heb er in ieder geval nie op geslaan, dat doe ik alleen op EA .

Donderdag in Wevelgem zal hij ook meegaan, en dan zondag voor de pas echt belangrijke match tegen Willebroek  :grijns:

19 Apr 2006, 8:48
Ancien

Leeftijd: 45
zie mor da ge em donderdag in al de euforie nie kapotslaat :grijns:

19 Apr 2006, 11:01
Iendracht.be - beheer

Ik sla er zelf niet op, maar kheb al gezegd dat wanneer ze hem kapotkrijgen de rekening zal volgen  :grijns:

19 Apr 2006, 13:21
Freak

Deze morgen om 9.40 stond ik met nog 2personen reeds aan het forum te wachten tot de kaartenverkoop begon. Gezien ik de voetbal gewoon ben, en weet wat er kan gebeuren als de ploeg het goed doet was ik extravroeg naar het forum gegaan. Uiteindelijk waren we daar met 3 ...

Om 10.00 kwam nen ouwe mens opendoen met de vraag 'Waarvoor ist?' niet meteen de beleefdste maar dat terzijde. Nadat ik zei dat het voor kaarten voor den okapi was had hij nog niet door dat ik het over de match van morgen had, daarmee dat ik stilaan al begon te twijfelen of die ontsnapt was uit het rusthuis. Na een tijdje drong het dan toch door.

Eerst waren er gaan kaarten, die zouden pas om 15.00 binnenkomen. Lijsten voor de bussen waren er ook niet en kaarten op kant leggen was onmogelijk.We zijn daar even blijven staan en na ons kwamen er een 5tal mensen toe , gingen binnen en kwamen buiten met kaarten !!!

Ondertussen waren wij al met 7man, nog steeds zonder kaarten. Als wij naar binnen wouden om ons beklag te doen waren de deuren weer gesloten. Dan hebben we gebeld naar het secretariaat en dezen ze weer open (geweldige organisatie daar). Terwijl ik gisteren niet kon inschrijven beweerden ze daar dat er al enkele mensen op een lijst stonden (vanwaar wisten ze niet maar wij konden er niet meer bij want er waren geen kaarten), ze wisten wel al te zeggen dat er maar een 100tal kaarten zouden afkomen, maar wanneer wisten ze niet. Erg rare manier van zaken doen ginder.

Ik weet niet of er om 15.00 nu effectief kaarten waren, maar als er hier mensen nog kaarten wensen. 1 goede raad ; Bel naar Wevelgem en laat ze daar op kant leggen. Daar is de organisatie wel ok.

Ik ben blij dat ik meekan (niet met de bus welliswaar) maar toch ... en dan hopen dat ze de prestatie van gisteren overdoen.

19 Apr 2006, 15:23
Freak

rivelinho schreef:
Enorme sfeer ook in dat quarter. De zaal daverde op zijn grondvesten.

Inderdaad, mooie sfeer. Maar toch nog net geen gevoel zoals op den Iendracht tijdens topavonden.
:fluit:  :ea:

19 Apr 2006, 15:25
Knaap

Ik was al ingeschreven voor den bus en op de site van wevelgem stond dat de supporters die met de bus meegaan de kaarten konden halen in aalst , dus wij gaan gisterenavond vragen naar die kaarten en er waren er geen zeiden ze , een halfuur nadien zit er de rij achter ons een paar die wel kaarten konden halen , dus wij na de match weer naar het secretariaat om het te vragen , ja zegt em donderdag op den bus , ik heb er geen nu  :zot:

19 Apr 2006, 15:50
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 11
Website: http://www.redbox.be/superajoin
WLM: [email protected]
ik zen vandaag ook men kaarte vor den bus af te halen en de mensen die met den bus meerijden kunne op de bus hun kaarten kopen !! en diejen ouwen das carlos , diejen mens wordt een dagje ouder en ik weet dat hij niet de beleefste is maar , hij heft me duidelijk vertelt dat morgen op den bus de kaarten verkocht worden on de mensjen op den bus !!

19 Apr 2006, 18:33
Freak

Ik hoop het voor jouw. Mij vertelde hij ook dat kaarten te koop waren vandaag om 10.00u (terwijl er hij schijnt gisteren zelf nog heeft verkocht).

Nuja het is mijn probleem niet meer , ik heb mn kaarten.

19 Apr 2006, 18:42
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 11
Website: http://www.redbox.be/superajoin
WLM: [email protected]
as dieje smeerlap loog e ten peizek da men petjen levend vilt  :grijns:  diejen komt ten nimmr levend boite  :boks:

19 Apr 2006, 20:22
Knaap

nog een paar uurkes en we vertrekken met een massa volk richting wevelgem , dat ze hun ginder maar al klaarhouden voor een aalsterse invasie  :zat:

20 Apr 2006, 10:12
Vaste Waarde

Casual1919 schreef:
Deze morgen om 9.40 stond ik met nog 2personen reeds aan het forum te wachten tot de kaartenverkoop begon. Gezien ik de voetbal gewoon ben, en weet wat er kan gebeuren als de ploeg het goed doet was ik extravroeg naar het forum gegaan. Uiteindelijk waren we daar met 3 ...

Om 10.00 kwam nen ouwe mens opendoen met de vraag 'Waarvoor ist?' niet meteen de beleefdste maar dat terzijde. Nadat ik zei dat het voor kaarten voor den okapi was had hij nog niet door dat ik het over de match van morgen had, daarmee dat ik stilaan al begon te twijfelen of die ontsnapt was uit het rusthuis. Na een tijdje drong het dan toch door.

Eerst waren er gaan kaarten, die zouden pas om 15.00 binnenkomen. Lijsten voor de bussen waren er ook niet en kaarten op kant leggen was onmogelijk.We zijn daar even blijven staan en na ons kwamen er een 5tal mensen toe , gingen binnen en kwamen buiten met kaarten !!!

Ondertussen waren wij al met 7man, nog steeds zonder kaarten. Als wij naar binnen wouden om ons beklag te doen waren de deuren weer gesloten. Dan hebben we gebeld naar het secretariaat en dezen ze weer open (geweldige organisatie daar). Terwijl ik gisteren niet kon inschrijven beweerden ze daar dat er al enkele mensen op een lijst stonden (vanwaar wisten ze niet maar wij konden er niet meer bij want er waren geen kaarten), ze wisten wel al te zeggen dat er maar een 100tal kaarten zouden afkomen, maar wanneer wisten ze niet. Erg rare manier van zaken doen ginder.

Ik weet niet of er om 15.00 nu effectief kaarten waren, maar als er hier mensen nog kaarten wensen. 1 goede raad ; Bel naar Wevelgem en laat ze daar op kant leggen. Daar is de organisatie wel ok.

Ik ben blij dat ik meekan (niet met de bus welliswaar) maar toch ... en dan hopen dat ze de prestatie van gisteren overdoen.

Ik moet lachen.Ik ken diene ouwen, das de Carlos.Das inderdaad gene vriendelijken.Al de die die nog geen kaart hebben, vertrek vroeg genoeg met den auto naar wevelgem en ge zult daar wel aan kaarten geraken, want de zaal is serieus groot.Als ge nog ne keer moet kaarten hebben, zijt ge beter dat ge eerst ne keer mailt naar [email protected], da is ne zeer vriendelijke mens, die al het mogelijke doet om u te helpen.

Laatst gewijzigd door de langen op 20 Apr 2006, 23:36, 2 keer totaal gewijzigd.

20 Apr 2006, 10:40
forumlegende

Ge ziet dat de service van Freddy Vlaeminck op den
Iendracht vééééél beter, socialer en  menselijker is.
Meer nog , als ge de EA pronostiek wint krijgt ge zelfs een ticket gratis :dans:

20 Apr 2006, 10:55
forumlegende

Tja, typisch Oilsjt zeker, da geklungel...

20 Apr 2006, 12:58
Iendracht.be - beheer

Vanavond naar Wevelgem, de Iendracht trommel zal ook weer van dienst zijn  :dans:

20 Apr 2006, 16:30
Freak

Jeroen schreef:
Vanavond naar Wevelgem, de Iendracht trommel zal ook weer van dienst zijn :dans:

Ik vind dat we beter moeten onderhandelen.Zij mogen onze trommel lenen, maar wat krijgen wij? Niks!

Ik vind dat we volgend seizoen de Groovies moeten vragen bij topmatchen als wederdienst  :grijns:  :coolen:

20 Apr 2006, 16:31
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 415 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 28