|
|
| Pagina 17 van 113 |
[ 1694 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 113 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bericht Re: Wielrennen
Boonen is door de UCI zelf niet gestraft.
Als alle organisatoren van wedstrijden zouden handelen zoals ASO, dan zou een renner als Boonen gewoonweg zijn beroep niet meer kunnen uitoefenen, en dat terwijl hij door de internationale wielerunie niet gestraft is. Ik ben zelf absoluut voorstander van renners die doping (epo, cera, ...) nemen zwaar te straffen, maar wat Boonen gedaan heeft, heeft daar werkelijk niets mee te maken. Als er volgende week een renner geflitst wordt aan 180 km/u in de bebouwde kom zal hij waarschijnlijk wel aan de start mogen komen. Zo iemand zijn imago zal dan waarschijnlijk wel overeenstemmen met dat van te tour ![]() |
| 19 Jun 2009, 18:53 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Die ASO denken dat ze God de vader zijn...
Nu, ze hebben ook ontzettend veel macht want de Tour is wereldwijd gezien méér dan de helft van de uitstraling van het wielrennen, hoor... En van macht komt vaak machtsmisbruik... |
| 19 Jun 2009, 22:17 |
|
|
Nationale Ploeg
Terwijl ze zich hier gisteren weer aan het druk maken waren over Tommeke Boonen, ben ik naar een tijdrit voor dames in Vlissingen geweest. > http://www.sterze.nl
Zee, strand en schoon wielrensters ... wat wilt ne mens nog meer. Jaja, ik weet het voor goed bier moet je daar niet zijn. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 19 Jun 2009, 23:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gruunwit schreef: Terwijl ze zich hier gisteren weer aan het druk maken waren over Tommeke Boonen, ben ik naar een tijdrit voor dames in Vlissingen geweest. > http://www.sterze.nl Zee, strand en schoon wielrensters ... wat wilt ne mens nog meer. Jaja, ik weet het voor goed bier moet je daar niet zijn. man gij zijt ni normaal ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 20 Jun 2009, 12:39 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Gruunwit schreef: Terwijl ze zich hier gisteren weer aan het druk maken waren over Tommeke Boonen, ben ik naar een tijdrit voor dames in Vlissingen geweest. > http://www.sterze.nl Zee, strand en schoon wielrensters ... wat wilt ne mens nog meer. Jaja, ik weet het voor goed bier moet je daar niet zijn. Heb ook nog efkes getwijfeld, maar 't was dan op tv een reportage over het verpotten van planten, en dan twijfel je natuurlijk niet meer. |
| 20 Jun 2009, 12:49 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Ik heb naar een reportage van het opsporen van euro-biljetten gekeken. 't Schijnt dat ze eindelijk de Fransen ook meegekregen hebben in deze fascinerende en verslavende bezigheid.
_________________ es da ier e fistjen... |
| 20 Jun 2009, 13:39 |
|
|
Nationale Ploeg
Boris schreef: Ik heb naar een reportage van het opsporen van euro-biljetten gekeken. 't Schijnt dat ze eindelijk de Fransen ook meegekregen hebben in deze fascinerende en verslavende bezigheid. Boris, je moet je stuur eens recht zetten, want je bent naar het verkeerde topic gefietst. ![]() _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 20 Jun 2009, 22:54 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
"Is het de moeite om hiervoor op een donderdagavond naar Vlissingen te rijden? Oordeelt u zelf!
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Jun 2009, 0:09 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Onderkroiper schreef: "Is het de moeite om hiervoor op een donderdagavond naar Vlissingen te rijden? Oordeelt u zelf! ![]() * en goe verslikt in zijn zjat café * _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 21 Jun 2009, 0:14 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Jawadde, die mogen mijn stuur anders wel ne keer rechtzetten!
![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 21 Jun 2009, 0:19 |
|
|
Nationale Ploeg
Yves, bedankt voor mijne foto te plaatsen.
Begrijpen jullie nu waarom ik niet snapte dat jullie je zo druk maakten over Tom Boonen. In het wielrennen zijn er altijd nog andere en betere alternatieven. ![]() _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 21 Jun 2009, 1:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Gruunwit schreef: Yves, bedankt voor mijne foto te plaatsen. Begrijpen jullie nu waarom ik niet snapte dat jullie je zo druk maakten over Tom Boonen. In het wielrennen zijn er altijd nog andere en betere alternatieven. ![]() Onderkroiperij daar ben ik het best in. Graag deze foto geplaatst en zo te zien zijn er al die volgende keer ook naar Vlissingen zullen gaan. ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Jun 2009, 1:03 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Onderkroiper schreef: Gruunwit schreef: Yves, bedankt voor mijne foto te plaatsen. Begrijpen jullie nu waarom ik niet snapte dat jullie je zo druk maakten over Tom Boonen. In het wielrennen zijn er altijd nog andere en betere alternatieven. ![]() Onderkroiperij daar ben ik het best in. Graag deze foto geplaatst en zo te zien zijn er al die volgende keer ook naar Vlissingen zullen gaan. ![]() Volgend jaar Expo Velo in het restaurant? ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 21 Jun 2009, 1:41 |
|
|
Gio schreef: Onderkroiper schreef: Gruunwit schreef: Yves, bedankt voor mijne foto te plaatsen. Begrijpen jullie nu waarom ik niet snapte dat jullie je zo druk maakten over Tom Boonen. In het wielrennen zijn er altijd nog andere en betere alternatieven. ![]() Onderkroiperij daar ben ik het best in. Graag deze foto geplaatst en zo te zien zijn er al die volgende keer ook naar Vlissingen zullen gaan. ![]() Volgend jaar Expo Velo in het restaurant? ![]() Nieje mé de velo noar Vlissingen ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Jun 2009, 1:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
hou ons hier is op de hoogte als er zo e koersken is ier in de geburen aub, spionkop lee maakt er ne groepsuitstap van men gedacht!
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 21 Jun 2009, 13:14 |
|
| Pagina 17 van 113 |
[ 1694 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 113 Volgende |