|
|
| Pagina 161 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 159 160 161 162 163 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
boris clitoris schreef: Vicky schreef: En dat we terwijl klesjnat geworden zijn kan ons allemaal ni schelen! ik peis dant bij een robbie williams concert nog nie moe regenen voor al die vrouwen nat te krijgen ![]() Daar heb je ook een punt! Al moet ik zeggen dat er ook veel mannen waren ze. Het publiek bestond eigenlijk trouwens vooral uit koppels. Behalve wij natuurlijk, wij waren met 4 meisjes Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 15 Jun 2006, 14:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Vicky schreef: tympanum2 schreef: Bekende spotting : Vicky uit Blokken! ![]() Awel he, ge lacht daar mee, ma toen we naar buiten stapten was ik aant babbelen me een vriendin en diene gast da naast haar liep was constant naar mij aant zien... Da werd echt ambetant op den duur! En dan ineens komt diene zo bij mij "mag ik u es iet vragen?" Hij vroeg of ik da was van Blokken overlaatst. Ikke zo 'euhm, ja....' en toen zei hij dak slim en grappig was... Cool he ![]() Vicky Cool? Den diene dacht hem daar gewoon een lief aan den haak te slaan ja . Da staat waarschijnlijk in het grote boek der "pick up lines" . |
| 15 Jun 2006, 14:45 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
boris clitoris schreef: Vicky schreef: En dat we terwijl klesjnat geworden zijn kan ons allemaal ni schelen! ik peis dant bij een robbie williams concert nog nie moe regenen voor al die vrouwen nat te krijgen ![]() is da da pedo-kantje da erdoor komt waar get gisteren over had? ![]() |
| 15 Jun 2006, 14:48 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Vicky schreef: tympanum2 schreef: Bekende spotting : Vicky uit Blokken! ![]() Awel he, ge lacht daar mee, ma toen we naar buiten stapten was ik aant babbelen me een vriendin en diene gast da naast haar liep was constant naar mij aant zien... Da werd echt ambetant op den duur! En dan ineens komt diene zo bij mij "mag ik u es iet vragen?" Hij vroeg of ik da was van Blokken overlaatst. Ikke zo 'euhm, ja....' en toen zei hij dak slim en grappig was... Cool he ![]() Vicky tympanum, dacht ge efkes ne 'move' te doen? _________________ es da ier e fistjen... |
| 15 Jun 2006, 14:48 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Vicky schreef: tympanum2 schreef: Bekende spotting : Vicky uit Blokken! ![]() Awel he, ge lacht daar mee, ma toen we naar buiten stapten was ik aant babbelen me een vriendin en diene gast da naast haar liep was constant naar mij aant zien... Da werd echt ambetant op den duur! En dan ineens komt diene zo bij mij "mag ik u es iet vragen?" Hij vroeg of ik da was van Blokken overlaatst. Ikke zo 'euhm, ja....' en toen zei hij dak slim en grappig was... Cool he ![]() Vicky Cool? Den diene dacht hem daar gewoon een lief aan den haak te slaan ja . Da staat waarschijnlijk in het grote boek der "pick up lines" .Tis hem dan toch ni gelukt want nadien zijn we gewoon verder gestapt. En ik denk dat hij zich nadien ook rap zal bedacht hebben want passeerden we aan die cabine van Donna en daar speelden ze nog Robbie en dus zijn we weer beginnen meezingen...
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 15 Jun 2006, 14:49 |
|
|
s@té schreef: boris clitoris schreef: Vicky schreef: En dat we terwijl klesjnat geworden zijn kan ons allemaal ni schelen! ik peis dant bij een robbie williams concert nog nie moe regenen voor al die vrouwen nat te krijgen ![]() is da da pedo-kantje da erdoor komt waar get gisteren over had? ![]() Verjaren is toch ni goed ze voor den Boris... Pedo-kantjes die bovenkomen en daar dan nog dat geheugenverlies bovenop!!! Volgens mij he heeft Boris van da water gedronken da ne gansen dag in de zon gestaan heeft en is het daar allemaal misgelopen!
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 15 Jun 2006, 14:51 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Vicky schreef: Volgens mij he heeft Boris van da water gedronken da ne gansen dag in de zon gestaan heeft en is het daar allemaal misgelopen! Boris die water drinkt |
| 15 Jun 2006, 14:54 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Bartos schreef: Vicky schreef: Volgens mij he heeft Boris van da water gedronken da ne gansen dag in de zon gestaan heeft en is het daar allemaal misgelopen! Boris die water drinkt bij ons wordt da enkel en alleen gebruikt om eventueel dichtwaaiende vensters te blokkeren en VOOR NIETS ANDERS!!!! LAAT DAT DUIDELIJK ZIJN!!!! ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 15 Jun 2006, 14:56 |
|
|
Bartos schreef: Vicky schreef: Volgens mij he heeft Boris van da water gedronken da ne gansen dag in de zon gestaan heeft en is het daar allemaal misgelopen! Boris die water drinkt Ik bent ni zeker he, maar dat lijkt me de enige mogelijke verklaring... _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 15 Jun 2006, 14:57 |
|
|
boris clitoris schreef: Bartos schreef: Vicky schreef: Volgens mij he heeft Boris van da water gedronken da ne gansen dag in de zon gestaan heeft en is het daar allemaal misgelopen! Boris die water drinkt bij ons wordt da enkel en alleen gebruikt om eventueel dichtwaaiende vensters te blokkeren en VOOR NIETS ANDERS!!!! LAAT DAT DUIDELIJK ZIJN!!!! ![]() Jaja, en diene kriek ook zeker... Bah, kriek Hihi, kheb zelfs ne speler van Kesken afgeleerd om da te drinken. Komaan, zeg nu zelf, als ge al 2 jaar bij kesken speelt moogde toch ondertussen al iet kunnen drinken he... Nu drinkt hij dus alleen nog bier!
|
| 15 Jun 2006, 15:05 |
|
|
Btw.... Placiet.... Heb je een beter smileyke gevonden voor mij? Aangezien je da pandake toch maar ne mislukte mickey mouse vindt...
|
| 15 Jun 2006, 15:07 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
nu vraagde wel veel e vicky en vral ni opjage... hoelang vraagt ge er nu al ni achter???
sebiet komt nog af mee een ou tante als smiley voor al da "gezaag" van de vrouwe... |
| 15 Jun 2006, 15:11 |
|
|
tingel schreef: nu vraagde wel veel e vicky en vral ni opjage... hoelang vraagt ge er nu al ni achter??? sebiet komt nog af mee een ou tante als smiley voor al da "gezaag" van de vrouwe... Seg seg seg, tis zijn fout he! Ik was/ben content me da pandake ze, tis meneer da vindt dat ni goed genoeg is he! Trouwens, volgens mij is hij nog altijd wa jaloers door die kusjes voor Stijn en laat hij me daarom zo lang wachten. En blijkbaar mocht ik ook ni zeggen dat de Robbie beter is dan hem.... Oops... Kwas een beetje te enthousiast gisteren na het concert denk ik... Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 15 Jun 2006, 15:14 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
' kan je geloven dat ik dienen Robbie zelfs niet ken.
Zo weinig volg ik dat alles op tv/radio. is da ne zanger /toneelspeler of zoiets ? |
| 15 Jun 2006, 15:18 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
oh vicky, nu verwacht ik een reactie
trouwes ik kon er ook naartoe gaan want er ware nog kaarte bij een vriendin en ik kon er ni op tijd gerake ![]() |
| 15 Jun 2006, 15:22 |
|
| Pagina 161 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 159 160 161 162 163 … 885 Volgende |