|
|
| Pagina 167 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 165 166 167 168 169 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
placietjen schreef: Vicky, statistiek krijgt ge werkelijk overal... zelfs in den accoutancy waar ge anders niets krijgt van wiskunde nadat ik gisteren naar Gent op opendeurdag ging, viel mij dat ineens weer op dat ik 3 jaar geen wiskunde gehad heb... en dan komen ze daar af met dat ge 3 uur OEFENINGEN wiskunde alleen al hebt volgend jaar.... pffft dat gaat schoon worden, maar de tips voor ferme café'kes zen welkom ![]() We zullen da zelf wel ontdekken ![]() Laatst gewijzigd door roeckie op 25 Jun 2006, 22:20, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 25 Jun 2006, 22:19 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
placietjen schreef: Vicky, statistiek krijgt ge werkelijk overal... zelfs in den accoutancy waar ge anders niets krijgt van wiskunde nadat ik gisteren naar Gent op opendeurdag ging, viel mij dat ineens weer op dat ik 3 jaar geen wiskunde gehad heb... en dan komen ze daar af met dat ge 3 uur OEFENINGEN wiskunde alleen al hebt volgend jaar.... pffft dat gaat schoon worden, maar de tips voor ferme café'kes zen welkom ![]() Pegasus: alles aan 1 euro, ten minste voor de vaste klanten... En hoe ik dat weet? Van horen zeggen he, want ik ga ni op café ze...
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 25 Jun 2006, 22:19 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
Vicky schreef: Pegasus: alles aan 1 euro, ten minste voor de vaste klanten... En hoe ik dat weet? Van horen zeggen he, want ik ga ni op café ze... Vicky Is da ver van het station? |
| 25 Jun 2006, 22:21 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
roeckie schreef: Vicky schreef: Pegasus: alles aan 1 euro, ten minste voor de vaste klanten... En hoe ik dat weet? Van horen zeggen he, want ik ga ni op café ze... Vicky Is da ver van het station? In het verlengde van de overpoort.... Op de zwijnaardsesteenweg dus... Das aan de Ledeganck... Ja duh, ik zit daar he... Das denk ik een 10 min te voet vant station... Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 25 Jun 2006, 22:23 |
|
|
Vicky schreef: In het verlengde van de overpoort.... Op de zwijnaardsesteenweg dus... Das aan de Ledeganck... Ja duh, ik zit daar he... Das denk ik een 10 min te voet vant station... Vicky is toch nog een eindje as ge een beke teveel hebt |
| 25 Jun 2006, 22:25 |
|
|
roeckie schreef: Vicky schreef: In het verlengde van de overpoort.... Op de zwijnaardsesteenweg dus... Das aan de Ledeganck... Ja duh, ik zit daar he... Das denk ik een 10 min te voet vant station... Vicky is toch nog een eindje as ge een beke teveel hebtDas wel alleen een cafeeke voor overdag ze... Daar is absoluut nix te doen, wij zitten daar gewoon altijd te kaarten. 's Avonds ist overpoort he, ma da blijft even ver vant station natuurlijk...
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 25 Jun 2006, 22:27 |
|
|
Vicky schreef: Das wel alleen een cafeeke voor overdag ze... Daar is absoluut nix te doen, wij zitten daar gewoon altijd te kaarten. 's Avonds ist overpoort he, ma da blijft even ver vant station natuurlijk... ![]() Vicky overdag moeten we ook e stamcaféke hebben e, we kunnen toch moeilijk naar de les gaan ![]() |
| 25 Jun 2006, 22:28 |
|
|
roeckie schreef: Vicky schreef: Das wel alleen een cafeeke voor overdag ze... Daar is absoluut nix te doen, wij zitten daar gewoon altijd te kaarten. 's Avonds ist overpoort he, ma da blijft even ver vant station natuurlijk... ![]() Vicky overdag moeten we ook e stamcaféke hebben e, we kunnen toch moeilijk naar de les gaan ![]() Das ook waar... Voor jullie zal het dan wel ff stappen zijn ma ja... Je kan door het citadelpark stappen he, das leuk alst goe weer is. En alst echt goe weer is kan je daar gaan zitten! Enneuh.... Als ik daar nog zit (wat spijtig genoeg wsl het geval zal zijn) zullen we er wel es ene gaan drinken he!
|
| 25 Jun 2006, 22:31 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Zijn er hier nog iendrachters die erover peizen om zaterdag nr Gelsenkirchen te gaan? Hansken? Red Cap?
![]() _________________ www.spionkoplede.com Laatst gewijzigd door Mariner op 26 Jun 2006, 11:08, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 26 Jun 2006, 10:32 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Mariner schreef: Zijn er hier nog iendrachters die erover peizen om zaterdag nr Gelsenkirchen te gaan? Hansken? ![]() Ik vertrek zaterdag voor een weekske naar de kust. Ik ben wel van zin daar ergens op café de match mee te pikken, het zou wel de max zijn dat er ginder nog wa Engelsen moesten op verlof zijn, al zal da wel moeten lukken, peis ek. Het had misschien wel toffer geweest als het tegen Holland zou zijn, de kans is groter dat er daar nen hoop Hollanders zouden zitten en zo kon ik wa tegengewicht geven als Engelandfan . |
| 26 Jun 2006, 10:40 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Twordt niet gemakkelijk tegen portugal
_________________ www.spionkoplede.com |
| 26 Jun 2006, 11:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Mariner schreef: Twordt niet gemakkelijk tegen portugal Mja, eigenlijk heeft geen van beide tot dusver een grote indruk gelaten. Uiteindelijk zit je wel in de kwartfinale van een WK en met een beetje meeval of met 1 of 2 goeie dagen kan je er plots heel dichtbij zitten hoor. Bij Portugal zullen ze het trouwens zeker zonder Deco en Costinha moeten doen en waarschijnlijk ook zonder Cristiano Ronaldo. |
| 26 Jun 2006, 11:12 |
|
|
Deco gaan ze zwaar missen, maar Owen zal ook zwaar gemist worden, dat zag je al tegen ecuador.
_________________ www.spionkoplede.com |
| 26 Jun 2006, 11:51 |
|
|
Mariner schreef: Deco gaan ze zwaar missen, maar Owen zal ook zwaar gemist worden, dat zag je al tegen ecuador. Mja, inderdaad, zeker dat ze geen alternatieven hebben. Ik vond Rooney tegen Ecuador wel een schitterende match spelen, maar tegen een sterkere tegenstander zal hij het toch moeilijk krijgen moederziel alleen voorin. Zeker als daarachter mannen als ne Lampard, heel zwak dit WK, het dan ook laten afweten. Maar soit, ik maak me eerder zorgen over hoe Owen het komende seizoen bij Newcastle zal gemist worden |
| 26 Jun 2006, 12:55 |
|
|
Bartos schreef: Mariner schreef: Deco gaan ze zwaar missen, maar Owen zal ook zwaar gemist worden, dat zag je al tegen ecuador. Mja, inderdaad, zeker dat ze geen alternatieven hebben. Ik vond Rooney tegen Ecuador wel een schitterende match spelen, maar tegen een sterkere tegenstander zal hij het toch moeilijk krijgen moederziel alleen voorin. Zeker als daarachter mannen als ne Lampard, heel zwak dit WK, het dan ook laten afweten. Maar soit, ik maak me eerder zorgen over hoe Owen het komende seizoen bij Newcastle zal gemist worden Ik vond het nogal zwak ook van erikson om crouch dan nog op de bank te laten, want eigenlijk start hij met 1 spits, rooney. Als ze het zo aanpakken tegen Ecuador, wa gaan ze dan doen tegen Portugal? zich nog meer ingraven en zonder spitsen spelen? Engeland was voor mij nen topfavoriet voor aanvang van het tornooi maar als ze zo blijven spelen gaan ze eruit _________________ www.spionkoplede.com |
| 26 Jun 2006, 13:08 |
|
| Pagina 167 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 165 166 167 168 169 … 885 Volgende |