|
|
| Pagina 168 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 166 167 168 169 170 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
Efkes vermelden dak een A heb en dus van het middelbaar atheneum vanaf ben...
3 maand vakantieeeeee ![]() |
| 26 Jun 2006, 14:32 |
|
|
forumlegende
Proficiat,... nu begint het echte leven!
|
| 26 Jun 2006, 14:45 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Stijn schreef: Efkes vermelden dak een A heb en dus van het middelbaar atheneum vanaf ben... 3 maand vakantieeeeee ![]() Proficiat!
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 26 Jun 2006, 14:57 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
Tbeste van al..iedereen zit dor super gestresseerd (kheb bijna geen nagels nimmer) en dan zit den directeur daar een half uur te zeveren zoals gewoonlijk en plotseling: "Proficiat aan jullie allemaal,want het is heel lang geleden dat er NIEMAND blijft zitten in het laatste jaar"
Ge moest die ontlading nekeer gehoord en gezien hebben 50 man uit de bol en ik lag dor direct op 2 kameraden
En dan nu woensdag een receptie met daarna een fuif met 4 of 5 vaten...er zullen brokken afvliegen denkek ![]() |
| 26 Jun 2006, 15:08 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
Vicky schreef: Das ook waar... Voor jullie zal het dan wel ff stappen zijn ma ja... Je kan door het citadelpark stappen he, das leuk alst goe weer is. En alst echt goe weer is kan je daar gaan zitten! Enneuh.... Als ik daar nog zit (wat spijtig genoeg wsl het geval zal zijn) zullen we er wel es ene gaan drinken he! Vicky Citadelpark? om een of andere zouk daar ni echt op mijn gemak zitten ![]() |
| 26 Jun 2006, 15:29 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
roeckie schreef: Vicky schreef: Das ook waar... Voor jullie zal het dan wel ff stappen zijn ma ja... Je kan door het citadelpark stappen he, das leuk alst goe weer is. En alst echt goe weer is kan je daar gaan zitten! Enneuh.... Als ik daar nog zit (wat spijtig genoeg wsl het geval zal zijn) zullen we er wel es ene gaan drinken he! Vicky Citadelpark? om een of andere zouk daar ni echt op mijn gemak zitten ![]() Allé jong, veel kans dat ge daar trok hebt . |
| 26 Jun 2006, 15:31 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Stijn schreef: Tbeste van al..iedereen zit dor super gestresseerd (kheb bijna geen nagels nimmer) en dan zit den directeur daar een half uur te zeveren zoals gewoonlijk en plotseling: "Proficiat aan jullie allemaal,want het is heel lang geleden dat er NIEMAND blijft zitten in het laatste jaar" Ge moest die ontlading nekeer gehoord en gezien hebben 50 man uit de bol en ik lag dor direct op 2 kameradenEn dan nu woensdag een receptie met daarna een fuif met 4 of 5 vaten...er zullen brokken afvliegen denkek ![]() Amai, proficiat aan gans het "vijfde" zou ik zeggen... Kweetet, jullie zaten int zesde, maar voor mij blijft da t vijfde.... Idd, bij ons was dat niet het geval: er waren denk ik 6 C's vorig jaar... In ieder geval: geniet van die 3 maand zou ik zeggen want euhm.... (met het risico om een oude zaag te lijken...): nadien is het iets helemaal anders ze...
Ik wou ook koste wat het koste weg uit het middelbaar, maar wat ik nu ni zou geven om terug te mogen... Daar wast leven toch simpel ja...
Stijntje, wanneer is da vat just? En waar? Alsk kan, laat ik me daar wel es zien dan!
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 26 Jun 2006, 15:32 |
|
|
Bartos schreef: roeckie schreef: Vicky schreef: Das ook waar... Voor jullie zal het dan wel ff stappen zijn ma ja... Je kan door het citadelpark stappen he, das leuk alst goe weer is. En alst echt goe weer is kan je daar gaan zitten! Enneuh.... Als ik daar nog zit (wat spijtig genoeg wsl het geval zal zijn) zullen we er wel es ene gaan drinken he! Vicky Citadelpark? om een of andere zouk daar ni echt op mijn gemak zitten ![]() Allé jong, veel kans dat ge daar trok hebt .Voor alle duidelijkheid: ik kom daar alleen overdag he: bij klaarlichten dag!
|
| 26 Jun 2006, 15:33 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
Vicky schreef: Voor alle duidelijkheid: ik kom daar alleen overdag he: bij klaarlichten dag! ![]() Vicky gij zijt dan ook een meiske, gij moet daar zoveel schrik niet hebben |
| 26 Jun 2006, 15:34 |
|
|
Bartos schreef: Allé jong, veel kans dat ge daar trok hebt .![]() |
| 26 Jun 2006, 15:34 |
|
|
roeckie schreef: Vicky schreef: Voor alle duidelijkheid: ik kom daar alleen overdag he: bij klaarlichten dag! ![]() Vicky gij zijt dan ook een meiske, gij moet daar zoveel schrik niet hebben Haha! Als ge daar ooit 's nachts moet passeren zal k meegaan, ik zal u verdedigen ze....
Of anders moede Placietjen meenemen, gegarandeerd dat je dan geen last hebt.... Vraag het hem maar es...
|
| 26 Jun 2006, 15:35 |
|
|
Vicky schreef: Haha! Als ge daar ooit 's nachts moet passeren zal k meegaan, ik zal u verdedigen ze.... ![]() Vicky dank u
Ik kan natuurlijk ook nen omweg maken en het park vermijden... |
| 26 Jun 2006, 15:36 |
|
|
Vicky schreef: Stijn schreef: Tbeste van al..iedereen zit dor super gestresseerd (kheb bijna geen nagels nimmer) en dan zit den directeur daar een half uur te zeveren zoals gewoonlijk en plotseling: "Proficiat aan jullie allemaal,want het is heel lang geleden dat er NIEMAND blijft zitten in het laatste jaar" Ge moest die ontlading nekeer gehoord en gezien hebben 50 man uit de bol en ik lag dor direct op 2 kameradenEn dan nu woensdag een receptie met daarna een fuif met 4 of 5 vaten...er zullen brokken afvliegen denkek ![]() Amai, proficiat aan gans het "vijfde" zou ik zeggen... Kweetet, jullie zaten int zesde, maar voor mij blijft da t vijfde.... Idd, bij ons was dat niet het geval: er waren denk ik 6 C's vorig jaar... In ieder geval: geniet van die 3 maand zou ik zeggen want euhm.... (met het risico om een oude zaag te lijken...): nadien is het iets helemaal anders ze... ![]() Ik wou ook koste wat het koste weg uit het middelbaar, maar wat ik nu ni zou geven om terug te mogen... Daar wast leven toch simpel ja... ![]() Stijntje, wanneer is da vat just? En waar? Alsk kan, laat ik me daar wel es zien dan! ![]() Vicky Kzal op mijn eigen vraag antwoorden.... Toemen he woensdag! Dan kan ik ni.... Ik moet al naar nen beach bbq.... Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 26 Jun 2006, 15:37 |
|
|
Vicky schreef: Of anders moede Placietjen meenemen, gegarandeerd dat je dan geen last hebt.... Vraag het hem maar es... ![]() Vicky de kans da placietjen derbij is, is 99,99 %, wie gaat er anders even zijn ![]() |
| 26 Jun 2006, 15:38 |
|
|
roeckie schreef: Vicky schreef: Of anders moede Placietjen meenemen, gegarandeerd dat je dan geen last hebt.... Vraag het hem maar es... ![]() Vicky de kans da placietjen derbij is, is 99,99 %, wie gaat er anders even zijn ![]() Awel dan, dan is alles toch in orde??? Dan moet je geen schrik hebben hoor int citadel als Placietjen erbij is... Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 26 Jun 2006, 15:39 |
|
| Pagina 168 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 166 167 168 169 170 … 885 Volgende |