|
|
| Pagina 18 van 28 |
[ 415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 28 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
ze gaan wel iet moeten kopen want eerste klasse in Belgïe is neig verbeterd tegenover vroeger vind ik,die kunnen Europees uk mee
|
| 01 Jun 2006, 20:44 |
|
|
Nationale Ploeg
Ze hebben nog niks gekocht nee. Nu Bree geen licentie krijgt kunnen ze daar toch is gaan zien en ze weten direct wat die mannen kunnen. En da van internet is geen grap e Van Impe zei da in HLN. Verder werd het contract van Wim Van De Keere verbroken met wederzijdse toestemming.
|
| 01 Jun 2006, 20:51 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
ben er zeker van dat bree toch in eerste gaat blijven,die gaan desnoods naar het Tas,de voorzitter van basketbond zei ook dat hij er alles ging aan doen
_________________ www.be-cycle.com |
| 01 Jun 2006, 20:54 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 20 Mei 2005, 8:38 Berichten: 105 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Ik las in de krant dat 't stad de werken aan de tribunes van den okapi gaat betalen. Heeft 't stad dan nu ineens wel geld?
|
| 02 Jun 2006, 9:19 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Jeusie schreef: Ik las in de krant dat 't stad de werken aan de tribunes van den okapi gaat betalen. Heeft 't stad dan nu ineens wel geld? Inderdaad, 190 000 euro gaan ze daarvoor uittrekken. |
| 02 Jun 2006, 9:21 |
|
|
forumlegende
een schande!!
|
| 02 Jun 2006, 11:28 |
|
|
forumlegende
En dat voor een niveau "cafébasket" vergeleken met de amateurs in Amerika!! Jongens toch...
|
| 02 Jun 2006, 11:29 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Dani schreef: En dat voor een niveau "cafébasket" vergeleken met de amateurs in Amerika!! Jongens toch... ![]() |
| 02 Jun 2006, 11:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
wat had ge nu verwacht ? als ge het goed dan moeten ze hun toch tonen ? het zijn ver verkiezingen :fluit:
_________________ If you never try, you'll never know |
| 02 Jun 2006, 11:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Zijn er hier mannen die de NBA-finals volgen? Ik hoop dat Miami doorgaat en kampioen wordt. Big Diesel rulez. go Heat
_________________ www.spionkoplede.com |
| 02 Jun 2006, 11:55 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Schandalig ist!!! Voor den basket is er wel geld ze bij 't stad.
't Strafste in da artikel vond ik diene pipo da zegt da ze ook nog denken aan uitbreiden, maar dat ze ni direct geld hebben en dan zegt hij er doodleuk bij 'misschien kan 't stad een beetje helpen...' Seg, nu nu gaan overdrijven ook he, tis al een schande dat tstad alleen in den basket wil investeren en dan nog direct alles vragen ook!!! Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 02 Jun 2006, 12:01 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Ik ben niet zo een basketliefhebber en de laatste keer dat ik naar den Okapi geweest ben is in het jaar stillekes
in de oude zaal Burcht. Dit even terzijde.
Wat er dinsdag op de gemeenteraad ter stemming lag was eigenlijk "goedkeuren of geen basket in september" want nen anonieme pippo heeft via een klacht ervoor gezorgd dat de zaal Forum niet meer voldeed aan Vlarem normen en dat er dus dringend hieraan moest voldaan worden (oa nooduitgang) of Okapiaalstar kon anders het seizoen beginnen in de turnzaal van bijvoorbeeld Sint Vincentius Gijzegem ( ). De nonnekes hun jaar kon dan niet meer stuk , denk ik (ben er eigenlijk zeker van )
De eigenaar van zaal Forum (= stad) moest omwille van die dringende eis inzake Vlarem de zaal onmiddellijk aanpassen. In september kunnen er dus 2031 mensen hun favorieten aanmoedigen. ik heb daar geen enkel probleem mee. EA krijgt een huurcontract voorgeschoteld (en Okapiaalstar heeft het hunne al getekend) , door het oude EA bestuur is dit niet meer in orde gekomen, waarbij het PC stadion EN zandberg van stadswege verhuurd wordt aan "de door de registratie en domeinen geschatte normale huurwaarde" X ....25 %; ik heb het uitgerekend hoor : die korting van 75 % is niet niks, als het EA bestuur de huidige feestzaal per maand 2 x verhuurd + de winst op drankverkoop is dit vierde van de normale huurgeld direct terugbetaald.... Mijn zorg is dat EA ook van dit huurvoordeel geniet. Anders is het gesteld (en daar hebben jullie gelijk in) dat er daar enen zomaar voor Okapi nog eens 500.000 euro komt vragen voor een "uitgebreide tribune"; dan kan EA ook voor werkzaamheden (onder de staantribune + Europatribune+ aanpassingen enz) dat geld vragen. We zien wel, maar of je al of niet Okapi supporter bent of niet, ik wil dat elke Oilsjteneer van zijn hobby kan genieten. En voor mij is dat EA ![]() |
| 02 Jun 2006, 13:48 |
|
|
Reserve
acrid schreef: Titus schreef: acrid schreef: hoe zit het eigenlijk met de transfers van den okapi,lijkt mij verdacht stil momenteel en ze gaan toch versterking nodig hebben denk ik Omdat ze geen geld hebben om Frank Van Impe voor twee weken naar de VS te sturen, gaan ze op het internet zoeken naar 2 a 3 goeie Amerikanen .das ze anders NBA jam spelen op playstation,nee serieus hebben ze echt nog niet gekocht In basket wordt er niet gekocht, de spelers worden gewoon betaald als ze bij een club komen, transfers bestaan niet hier,dus is het logisch dat er nog geen versterking is, eerst moest afgewacht worden of er kon gespeeld worden, want eens je een speler een contract geeft, moet je die betalen, desnoods uit eigen zak. |
| 02 Jun 2006, 15:39 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Dani schreef: En dat voor een niveau "cafébasket" vergeleken met de amateurs in Amerika!! Jongens toch... Het niveau van den Eendracht tov Barcelona zal anders ook redelijk groot zijn denk ik. Niemand van ons (buiten Jowwan misschien) is trouwens voldoende op de hoogte van wat het stad al in den eendracht heeft gestoken en wat in den Okapi, om daar een deftig oordeel over te vellen. Bovendien trekt den Okapi op dit moment meer volk dan den Eendracht, hebben ze een iets standvastiger bestuuren zitten ze in een stijgende spiraal. Om nu rancuneus te zijn tov het stad vind ik ook redelijk flauw. Het stad is zeker niet de schuldige aan onze miserie van twee jaar na elkaar te zakken. |
| 05 Jun 2006, 10:08 |
|
|
Citeer: Niemand van ons (buiten Jowwan misschien) is trouwens voldoende op de hoogte van wat het stad al in den eendracht heeft gestoken en wat in den Okapi, om daar een deftig oordeel over te vellen. Goeie vraag! Wat heeft de stad al in den iendracht gestoken of beter; wat heeft het stad er al meer in gestoken dan de vroegere bestuurders? :huh: |
| 06 Jun 2006, 15:52 |
|
| Pagina 18 van 28 |
[ 415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 28 Volgende |