|
|
| Pagina 3 van 5 |
[ 69 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Jan schreef: Fillou schreef: ik ben te herkennen aan de intelligente blik en de duvel die voor mij op tafel staat. Hoewel die twee een omgekeerd evenredige relatie hebben. Waarschijnlijk zal er vanavond voor mijnen neus ook nen Duvel staan. ![]() dat maakt het onderscheid weeral moeilijker. Rest dus nog alleen die intelligente blik waarvan hierboven reeds sprake ... Ik begrijp het wel van die Duvel hoor. 't Is Primus he, in de Wembley ... |
| 24 Aug 2007, 13:56 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Fillou schreef: Jan schreef: Fillou schreef: ik ben te herkennen aan de intelligente blik en de duvel die voor mij op tafel staat. Hoewel die twee een omgekeerd evenredige relatie hebben. Waarschijnlijk zal er vanavond voor mijnen neus ook nen Duvel staan. ![]() dat maakt het onderscheid weeral moeilijker. Rest dus nog alleen die intelligente blik waarvan hierboven reeds sprake ... Ik begrijp het wel van die Duvel hoor. 't Is Primus he, in de Wembley ... We zullen elkaar mss vanavond wel zien hé, want ik heb totaal geen idee wie gij zijt eigenlijk |
| 24 Aug 2007, 13:57 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Fillou schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: Jan schreef: Bartos schreef: wheel's armée schreef: Nochtans zou je op de bierproef ongetwijfeld hoge toppen hebben gescheerd hoor Bart Das te zien, als het om de kwantiteit gaat, zou ik het toch serieus moeten afleggen tegen ne kanjer als de Jan hoor .En ik dit seizoen maar inspanning doen om mijn reputatie wat te verbeteren... Ja, binnenkort zijt ge idd niet meer de zuipzak maar den "toogplekker" ik ben te herkennen aan de intelligente blik en de duvel die voor mij op tafel staat. Hoewel die twee een omgekeerd evenredige relatie hebben. Zij hebben tenminste een relatie:-) Als ge uw petje op gaat zetten, zal ik u met moeite herkennen:-) Al weet ik niet of ik dat in toxische omstandigheden, zoals vanavond een voor- of een nadeel kan noemen:-D Toxische is wel degelijk woordspeling. Mijne penningmeester verwart Vandenameele met Delhaize, die Viette toch, meer uitleg na de quiz _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 24 Aug 2007, 14:11 |
|
|
Nationale Ploeg
zijn er al officiële resultaten?
De Duvel stond lekker fris trouwens ... |
| 25 Aug 2007, 9:44 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Wij weten al op welke plaats we gestrand zijn zelle
btw: heel gemakkelijke vragen trouwens, ik heb me echt moeten inhouden om niet alles correct in te vullen *GEBAAR* ![]() |
| 25 Aug 2007, 9:56 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Gijzegem Vaneigest schreef: Wij weten al op welke plaats we gestrand zijn zelle btw: heel gemakkelijke vragen trouwens, ik heb me echt moeten inhouden om niet alles correct in te vullen *GEBAAR* ![]() ![]() |
| 25 Aug 2007, 11:29 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Zoetekes,
Op Los Flippos vonden ze dat ik teveel heb gezeverd gisteren, maar jullie zijn dat toch al gewend van ondergetekende, dus gaan we lekker door. U bent allen zeer bedankt om te komen trouwens. Bovendien, hadden jullie het niet te koud? 1 The Lennon 137 2 Kubelia (mijn eigenquizformatie: "Dikkenekken volgens Elke) 3 De Beunhazen 4 Kwissendales 5 Nescio 6 Camping Cosmos 7 De Prutsers 8 Café Soleil 9 Normoal zemmen beter 10 Sopor 11 Chemical Brothers 12 Kwistetnog 13 David 2008 14 Xeivetnog 15 Zohra's Dream 16 Toerenbijoekes 17 De Keuntonkers 18 De Sjatrellen 2 19 De Sjatrellen 1 20 De Spionkop Hoepelek tot noste joar _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 25 Aug 2007, 14:08 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Gijzegem Vaneigest schreef: Wij weten al op welke plaats we gestrand zijn zelle btw: heel gemakkelijke vragen trouwens, ik heb me echt moeten inhouden om niet alles correct in te vullen *GEBAAR* ![]() Kzievet hehe ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 25 Aug 2007, 15:06 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
wheel's armée schreef: Zoetekes, Op Los Flippos vonden ze dat ik teveel heb gezeverd gisteren, maar jullie zijn dat toch al gewend van ondergetekende, dus gaan we lekker door. U bent allen zeer bedankt om te komen trouwens. Bovendien, hadden jullie het niet te koud? 1 The Lennon 137 2 Kubelia (mijn eigenquizformatie: "Dikkenekken volgens Elke) 3 De Beunhazen 4 Kwissendales 5 Nescio 6 Camping Cosmos 7 De Prutsers 8 Café Soleil 9 Normoal zemmen beter 10 Sopor 11 Chemical Brothers 12 Kwistetnog 13 David 2008 14 Xeivetnog 15 Zohra's Dream 16 Toerenbijoekes 17 De Keuntonkers 18 De Sjatrellen 2 19 De Sjatrellen 1 20 De Spionkop Hoepelek tot noste joar Hoe kan dat nouw ?? ja maar Jan, gij hebt u vragen niet ingevuld zeker meetsken ? |
| 25 Aug 2007, 15:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
dan eje nog sjans dat ik niet heb meegedaan, elke quiz waar ik aan mee doen win ik . Verstek moeten laten gaan omdat ik mij volop op de hoge school Gent quiz moest toeleggen _________________ If you never try, you'll never know |
| 25 Aug 2007, 16:13 |
|
|
Vaste Waarde
placietjen schreef: :lachen: dan eje nog sjans dat ik niet heb meegedaan, elke quiz waar ik aan mee doen win ik . Verstek moeten laten gaan omdat ik mij volop op de hoge school Gent quiz moest toeleggen Euh, of misschien jammer Bram, want ik heb die quiz van Hogent samengesteld samen met nen docent informatica Ge hebt trouwens met ons wel gewonnen. Ben er nog steeds niet goed van dat men mijn presentatie soms gezever vond ![]() _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 25 Aug 2007, 17:54 |
|
|
Ancien
Gijzegem Vaneigest schreef: Hoe kan dat nouw ?? ja maar Jan, gij hebt u vragen niet ingevuld zeker meetsken ? Sjans dak ik nog iet weet van massagetechnieken hé ![]() |
| 25 Aug 2007, 17:59 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Jan schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: Hoe kan dat nouw ?? ja maar Jan, gij hebt u vragen niet ingevuld zeker meetsken ? Sjans dak ik nog iet weet van massagetechnieken hé ![]() da wistem ze gvd ps 17 De Keuntonkers ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 25 Aug 2007, 18:57 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
wheel's armée schreef: 1 The Lennon 137 2 Kubelia (mijn eigenquizformatie: "Dikkenekken volgens Elke) 3 De Beunhazen 4 Kwissendales 5 Nescio 6 Camping Cosmos 7 De Prutsers 8 Café Soleil 9 Normoal zemmen beter 10 Sopor 11 Chemical Brothers 12 Kwistetnog 13 David 2008 14 Xeivetnog 15 Zohra's Dream 16 Toerenbijoekes 17 De Keuntonkers 18 De Sjatrellen 2 19 De Sjatrellen 1 20 De Spionkop ![]() |
| 25 Aug 2007, 19:41 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 39 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
placietjen schreef: wheel's armée schreef: placietjen schreef: :lachen: dan eje nog sjans dat ik niet heb meegedaan, elke quiz waar ik aan mee doen win ik . Verstek moeten laten gaan omdat ik mij volop op de hoge school Gent quiz moest toeleggen Euh, of misschien jammer Bram, want ik heb die quiz van Hogent samengesteld samen met nen docent informatica Ge hebt trouwens met ons wel gewonnen. Ben er nog steeds niet goed van dat men mijn presentatie soms gezever vond ![]() en ik meede dat ze, elke quiz win waar ik aan mee doe win ik. oké 'k doe er natuurlijk maar heel sporadisch eens aan eentje mee maar bon Behalve dan die van de hoge school zekers ![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 25 Aug 2007, 20:45 |
|
| Pagina 3 van 5 |
[ 69 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende |