|
|
| Pagina 210 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 208 209 210 211 212 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Vicky schreef: Kwil ff melden dat ik net gedaan heb met mijn auto af te wassen en ik moet zeggen: da is een kl*tewerkje! Ik haat dat! Das miss ook de reden dat het de eerste keer ooit is dat ik een auto afwas... Vicky da's nu just mijn favoriete bezigheid, mijn vwatuur wassen 10x plezanter dan kuisen, strijken, was ophangen, .... _________________ es da ier e fistjen... |
| 29 Sep 2006, 17:48 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
boris clitoris schreef: Vicky schreef: Kwil ff melden dat ik net gedaan heb met mijn auto af te wassen en ik moet zeggen: da is een kl*tewerkje! Ik haat dat! Das miss ook de reden dat het de eerste keer ooit is dat ik een auto afwas... Vicky da's nu just mijn favoriete bezigheid, mijn vwatuur wassen 10x plezanter dan kuisen, strijken, was ophangen, .... Awel, de volgende keer da ge uw vwatuur gaat wassen, dan bel je me ff en dan breng ik die van mij ook efkes langs! Of als je me niet kan bereiken, maar mijn auto staat op de oprit: doe vooral! Niet aarzelen!
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 29 Sep 2006, 17:50 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Vicky schreef: boris clitoris schreef: Vicky schreef: Kwil ff melden dat ik net gedaan heb met mijn auto af te wassen en ik moet zeggen: da is een kl*tewerkje! Ik haat dat! Das miss ook de reden dat het de eerste keer ooit is dat ik een auto afwas... Vicky da's nu just mijn favoriete bezigheid, mijn vwatuur wassen 10x plezanter dan kuisen, strijken, was ophangen, .... Awel, de volgende keer da ge uw vwatuur gaat wassen, dan bel je me ff en dan breng ik die van mij ook efkes langs! Of als je me niet kan bereiken, maar mijn auto staat op de oprit: doe vooral! Niet aarzelen! ![]() Vicky voor mijn diensten gaat ge natuurlijk wel moeten betalen hé meid en voor uwen auto af te wassen ook ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 29 Sep 2006, 17:51 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
boris clitoris schreef: Vicky schreef: boris clitoris schreef: Vicky schreef: Kwil ff melden dat ik net gedaan heb met mijn auto af te wassen en ik moet zeggen: da is een kl*tewerkje! Ik haat dat! Das miss ook de reden dat het de eerste keer ooit is dat ik een auto afwas... Vicky da's nu just mijn favoriete bezigheid, mijn vwatuur wassen 10x plezanter dan kuisen, strijken, was ophangen, .... Awel, de volgende keer da ge uw vwatuur gaat wassen, dan bel je me ff en dan breng ik die van mij ook efkes langs! Of als je me niet kan bereiken, maar mijn auto staat op de oprit: doe vooral! Niet aarzelen! ![]() Vicky voor mijn diensten gaat ge natuurlijk wel moeten betalen hé meid en voor uwen auto af te wassen ook ![]() Op tijd en stond ne Leffe en da komt goed zeker? Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 29 Sep 2006, 17:53 |
|
|
Vicky schreef: Op tijd en stond ne Leffe en da komt goed zeker? Vicky da zijn afkickverschijnselen, t is al bekan een week gelejen dak nog alcool gedronken em, en geloof me, da's nie van m'n gewoonte _________________ es da ier e fistjen... |
| 29 Sep 2006, 17:54 |
|
|
boris clitoris schreef: Vicky schreef: Op tijd en stond ne Leffe en da komt goed zeker? Vicky da zijn afkickverschijnselen, t is al bekan een week gelejen dak nog alcool gedronken em, en geloof me, da's nie van m'n gewoonte Blijkbaar, want ik zie ni in wat mijn voorstel om je af en toe een Leffe te betalen omdat je mijn auto afwast te maken heeft met afkickverschijnselen... Schrik gekregen na wat er met Bartos is gebeurd?
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 29 Sep 2006, 17:56 |
|
|
Vicky schreef: boris clitoris schreef: Vicky schreef: Op tijd en stond ne Leffe en da komt goed zeker? Vicky da zijn afkickverschijnselen, t is al bekan een week gelejen dak nog alcool gedronken em, en geloof me, da's nie van m'n gewoonte Blijkbaar, want ik zie ni in wat mijn voorstel om je af en toe een Leffe te betalen omdat je mijn auto afwast te maken heeft met afkickverschijnselen... Schrik gekregen na wat er met Bartos is gebeurd? ![]() Vicky neen hoor, ik heb mijn bobette altijd mee hé... gewoon, 'k sta met de nacht vandeweek, hetgeen gelijk staat aan geen alcohol en zeer weinig eten (de darmkes werken nie zo graag met de nacht) _________________ es da ier e fistjen... |
| 29 Sep 2006, 17:59 |
|
|
Voila, alles weg... Sorry: edit!
Laatst gewijzigd door Vicky op 29 Sep 2006, 18:07, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 29 Sep 2006, 18:02 |
|
|
boris clitoris schreef: ] Vicky schreef: Blijkbaar, want ik zie ni in wat mijn voorstel om je af en toe een Leffe te betalen omdat je mijn auto afwast te maken heeft met afkickverschijnselen... Schrik gekregen na wat er met Bartos is gebeurd? ![]() Vicky neen hoor, ik heb mijn bobette altijd mee hé... gewoon, 'k sta met de nacht vandeweek, hetgeen gelijk staat aan geen alcohol en zeer weinig eten (de darmkes werken nie zo graag met de nacht) Ik wil ook zo'n bobette of nen bob aé! Ma das ni zo gemakkelijk te vinden... En zeker ni waar ik meestal vertoef, nl Kesken... Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 29 Sep 2006, 18:05 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
ge kunt ook gewoon u post editen e vicky
![]() |
| 29 Sep 2006, 18:06 |
|
|
roeckie schreef: ge kunt ook gewoon u post editen e vicky ![]() Oei oei, da was dus de bedoeling, maar er zal iets misgelopen zijn... Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 29 Sep 2006, 18:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
ik zoek ook een bobette, allé die mag anders noemen ook ze
ze moet mij gewoon op tijd uit de goot komen halen ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 29 Sep 2006, 18:09 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Vicky schreef: roeckie schreef: ge kunt ook gewoon u post editen e vicky ![]() Oei oei, da was dus de bedoeling, maar er zal iets misgelopen zijn... Vicky _________________ If you never try, you'll never know |
| 29 Sep 2006, 18:09 |
|
|
Vicky schreef: Ik wil ook zo'n bobette of nen bob aé! Ma das ni zo gemakkelijk te vinden... En zeker ni waar ik meestal vertoef, nl Kesken... Vicky inderdaad, we kunnen wel stellen dat tees nie zo'n goei streek is om een bob(ette) te zoeken de mijn is tein oek nie van hier hé ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 29 Sep 2006, 18:19 |
|
|
placietjen schreef: ik zoek ook een bobette, allé die mag anders noemen ook ze ze moet mij gewoon op tijd uit de goot komen halen ;) Zorg dan wel dat als je ze vraagt je uit de goot te komen halen, dat je er ook effectief in ligt en niet al 2 uur in je bed thuis!
|
| 29 Sep 2006, 18:24 |
|
| Pagina 210 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 208 209 210 211 212 … 885 Volgende |