|
|
| Pagina 22 van 32 |
[ 467 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 20 21 22 23 24 … 32 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Moppen
De passagier op de achterbank van een taxi buigt voorover en tikt de chauffeur op de schouder om hem een vraag te stellen.
De chauffeur schreeuwt het uit, verliest de controle over het stuur, vermijdt juist een passerende autobus en stopt op het voetpad op enkele centimeters van een winkelraam! Na enkele ogenblikken van volledige stilte zegt de chauffeur met bevende stem: "het spijt me, maar je hebt me de stuipen op het lijf gejaagd". De passagier verontschuldigt zich en zegt dat hij werkelijk niet kon voorzien dat een lichte schouderaanraking zulke gevolgen kon hebben. De chauffeur antwoordt: "Je moet je niet verontschuldigen, het is helemaal mijn fout. Het is vandaag mijn eerste dag als taxichauffeur... tot gisteren heb ik 25 jaar met een lijkwagen gereden." _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 18 Dec 2011, 20:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
West vlaamse Lotto..
André vraogt aan Magda : wuk zoeje doen most kik de Lotto winn ? Awel zegt Magda, 'k zoe den helft eisen van joen winste en joen ton verlaten, want ben Joe stinkende moe ! Machtig, zegt André, awel, 'kei 12 Euro gewonn, ier ei 6 Euro en nu butennn ! _________________ oilsjt, goi alien... |
| 18 Dec 2011, 23:16 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Een scout van voetbalclub Anderlecht vertelt de trainer dat hij een fantastische jonge Irakese spits aan het werk heeft gezien in Bagdad.
De trainer stapt onmiddellijk op het vliegtuig om een wedstrijd te gaan bekijken. De trainer is behoorlijk onder de indruk: de spits maakt drie mooie doelpunten. Hij laat de speler een contract ondertekenen en neemt hem mee naar Brussel. Vijf weken later: Anderlecht staat 4-0 achter . Er zijn nog maar twintig minuten te spelen. De trainer brengt de Irakees op het veld. Die scoort vier sensationele doelpunten en kopt in de allerlaatste minuut het winnende doelpunt binnen. Onmiddellijk na de wedstrijd belt de kerel naar zijn moeder: "Ik heb vandaag twintig minuten meegespeeld en heb al meteen vijf doelpunten gescoord!", zegt hij enthousiast. "De spelers en supporters dragen mij hier allemaal op handen." "Tof", zegt zijn moeder, "maar ik zal je eens vertellen hoe mijn dag was? Je vader is op straat beschoten .. Je zus en ik zijn aangevallen en geslagen en je broer is lid geworden van een bende criminelen. En dat allemaal terwijl jij de tijd van je leven hebt ." De Irakees is onder de indruk: "Ja, wat kan ik zeggen mama? Het spijt me." "Het spijt je?!", zegt de moeder." Het is wel voor u dat we naar Anderlecht verhuisd zijn, hé!" _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 22 Dec 2011, 13:49 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Piet was 87, Marie was 85.
Ze ontmoetten elkaar op een alleenstaandenbijeenkomst en ontdekten gaandeweg dat ze graag in elkaars gezelschap waren. Na verschillende afspraakjes voor een kopje koffie vroeg Piet Marie mee uit voor een etentje. Zeer tot zijn genoegen accepteerde Marie de uitnodiging. Ze hadden een heerlijke avond in het meest romantische restaurant van de stad. Ondanks hun leeftijd belandden ze toch in zijn appartement voor een drankje. De dingen hadden hun natuurlijke loop, hun leeftijd bleek geen spelbreker: Marie en Piet belandden in bed. Toen ze nog even lagen na te genieten van de bijzondere momenten, waren ze allebei verdiept in hun eigen gedachten.… Piet dacht: “Als ik had geweten dat ze nog maagd was, zou ik wat voorzichtiger zijn geweest...” Marie dacht: “Als ik had geweten dat hij het nog steeds "kon", had ik m´n panty uitgetrokken….... zie de na woarom da de kaasen oit moeten ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 22 Dec 2011, 23:44 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
MIJN DOKTER ZEGT:
Wodka + IJsblokjes = Slecht voor de nieren! Rhum + IJsblokjes = Slecht voor de lever! Gin + IJsblokjes = Slecht voor de hersenen! Whisky + IJsblokjes = Slecht voor het hart ! Het lijkt erop dat die ijsblokjes voor alles slecht zijn!! _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 27 Dec 2011, 13:17 |
|
|
forumlegende
De filosofie van de Walen.
Een Duitse toerist die Wallonië bezoekt, stopt naast twee gasten die op de bus wachten. "Entschuldigen Sie, bitte, sprechen Sie Deutsch ?" vraagt hij. De twee Walen blijven stil. "Spreekt u misschien Nederlands ?" De 2 Walen bewegen niet. De Duitser probeert dan: "Sorry, do you speak English ?" Ze blijven hem aanstaren. "Parlate Italiano ?" Geen antwoord. "Hablan Ustedes Español ?" Nog altijd niets. De Duitser, die nogal kwaad is, vertrekt in vliegende vaart. Daarna vraagt de ene Waal aan de andere : "Denk je niet dat we beter eens een buitenlandse taal moeten leren ?" "Waarom zouden we ?" antwoordt de andere ; "Dien automobilist kent er 5, en hij kan d'er geen kloten mee aanvangen !" _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 05 Jan 2012, 13:52 |
|
|
Nationale Ploeg
Twee Turken zijn bij een flatgebouw de ramen aan het zemen.
De ene Turk kijkt naar binnen en ziet een man likken aan een vrouw haar poesje. Hij roept de tweede Turk erbij en vraagt aan hem: "Zou dat niet vies zijn ?" Waar de andere Turk op antwoordt: "Denk het niet, anders hadden ze het ons wel laten doen!" _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 19 Jan 2012, 16:50 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15 Berichten: 286 Locatie: Lebbeke |
Schepper schreef: Een klein meisje vergezelt haar vader naar de kapper. Als haar vader geknipt wordt, staat ze naast de kappersstoel een pruim te eten. De kapper bukt zich naar het meisje en zegt: "'k Denk dat je seffens allemaal haar op je pruim gaat krijgen..." "Ja, ik weet het", zegt het meisje, "en ik krijg ook tetten." tis al verteld ma 't blijft toch een goei en kpeis as gij da verteld da ze nog beter is ![]() |
| 20 Jan 2012, 14:02 |
|
|
Nationale Ploeg
De regering heeft via de Minister van Wegenwerken Crevits
beslist dat alle overleden Marokkanen en Turken vanaf 1 mei 2012 verplicht zullen gecremeerd worden. Hun asse zal gerecupereerd worden en aan nieuw asfalt toegevoegd worden. Hierdoor wordt vermeden dat het asfalt begint te werken.... _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 20 Jan 2012, 16:47 |
|
|
Ancien
Schepper schreef: De regering heeft via de Minister van Wegenwerken Crevits beslist dat alle overleden Marokkanen en Turken vanaf 1 mei 2012 verplicht zullen gecremeerd worden. Hun asse zal gerecupereerd worden en aan nieuw asfalt toegevoegd worden. Hierdoor wordt vermeden dat het asfalt begint te werken.... De naam van het nieuwe asfalt zal mekkadam noemen. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 20 Jan 2012, 17:03 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
De Post wou vorig jaar postzegels met spelers van Dender op de markt brengen,maar uit onderzoek bleek dat circa 10miljoen mensen niet wisten op welke kant ze dan moesten spuwen...
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 23 Jan 2012, 17:53 |
|
|
Ancien
DavidSeal schreef: De Post wou vorig jaar postzegels met spelers van Dender op de markt brengen,maar uit onderzoek bleek dat circa 10miljoen mensen niet wisten op welke kant ze dan moesten spuwen... ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 23 Jan 2012, 17:58 |
|
|
Nationale Ploeg
Een leraar vraagt aan zijn leerlingen:
"Wat is volgens jullie een mooie dood?" Een klein meisje achteraan de klas zegt: "Dat is sterven zoals mijn grootvader !" "Ah ja", zegt de leraar, "en hoe is die grootvader van jou dan wel gestorven ?" "In zijn slaap" zegt het meisje. "Inderdaad" zegt de leraar, "dat is een mooie dood." "Kan er iemand een voorbeeld geven van een erge dood ?" Weer zegt het meisje achteraan: "Dat is sterven zoals de vrienden van mijn opa." "En hoe zijn die vrienden dan gestorven" vroeg de leraar ? "Die zaten bij opa in de auto toen hij in slaap viel.." _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 08 Feb 2012, 14:01 |
|
|
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 02 Apr 2012, 1:32 |
|
|
Een Marokkaan heeft een nieuwe job.
De 1e dag dat hij van zijn werk thuis komt vraagt een van zijn vrouwen (hem kennende) hoe het is gegaan ? Zegt de Marokkaan : 'Héél goed. Baas zegt dat ik zo goed gewerkt heb dat ik morgen mag met baas mee om boodschappen '.'O ja', zegt de vrouw heel verwonderd 'en dat al na de eerste dag ? ' 'Ja', vertelt hij verder, 'Baas zegt als jij zo doorgaat dan gaan wij samen om zeep '. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 14 Apr 2012, 13:27 |
|
| Pagina 22 van 32 |
[ 467 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 20 21 22 23 24 … 32 Volgende |