|
|
| Pagina 23 van 35 |
[ 512 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 21 22 23 24 25 … 35 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Ingangtickets Eendracht Aalst
salvador schreef: Onderkroiper schreef: Goed nieuws, ik kreeg zopas een abonnement van vorig jaar van TRIBUNE A Gulle schenker was Marc De Man ( De Colruytboy ) Ook ben ik weliswaar via aankoop op Delcampe veilingen in het bezit gekomen van het bekerticket Eendracht Aalst - FC Winterslag 24 december 1978. Was denk ik de eerste wedstrijd dat ik meemaakte en ben steeds blijven terugkomen. Memorabele match die ik ondanks dat het reeds meer dan 30 jaar geleden nog steeds op mijn netvlies gebrand staat. Ik vermoed dat er meerdere van de oudere supporters kippenvel krijgen als ze deze match even terugspoelen. ![]() Awel, zelf heb ik ze gevolgd op de radio, maar ik herinner het me nog wel... Ik wist zelfs niet dat ze dat toen live uitzonden ? Den Iendracht is er gekomen dank zij vriend die me meelokte omdat het een speciale match was. Marievoet en Van Roy waren de smaakmakers dat ik ben blijven terugkomen . Het mooiste kerstgeschenk in jaren voor de supporters. Er waren 8.000 toeschouwers ondanks dat het Kerstmisavond was. De wedstrijd was om 13.30 dus op tijd aan tafel voor de Kerstdis. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 08 Jun 2010, 22:13 |
|
|
forumlegende
Onderkroiper schreef: Goed nieuws, ik kreeg zopas een abonnement van vorig jaar van TRIBUNE A Gulle schenker was Marc De Man ( De Colruytboy ) Ook ben ik weliswaar via aankoop op Delcampe veilingen in het bezit gekomen van het bekerticket Eendracht Aalst - FC Winterslag 24 december 1978. Was denk ik de eerste wedstrijd dat ik meemaakte en ben steeds blijven terugkomen. Memorabele match die ik ondanks dat het reeds meer dan 30 jaar geleden is, nog steeds op mijn netvlies gebrand staat. Ik vermoed dat er meerdere van de oudere supporters kippenvel krijgen als ze deze match even terugspoelen. ![]() Ik was daar ook als klein manneke, we schakelden toen nen eersteklasser uit, dat was een droom. Het veld was zo slecht dat er een gemaakt doelpunt net voor de doellijn in de modder bleef steken. Ik denk dat het 4-2 werd of zo. Marievoet was ook alles of niks hé! De ronde erna speelden we tegen Waterschei en ik denk dat in de week ervoor onze staantribune omvergeblazen werd door de wind. |
| 09 Jun 2010, 11:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Jean schreef: Onderkroiper schreef: Goed nieuws, ik kreeg zopas een abonnement van vorig jaar van TRIBUNE A Gulle schenker was Marc De Man ( De Colruytboy ) Ook ben ik weliswaar via aankoop op Delcampe veilingen in het bezit gekomen van het bekerticket Eendracht Aalst - FC Winterslag 24 december 1978. Was denk ik de eerste wedstrijd dat ik meemaakte en ben steeds blijven terugkomen. Memorabele match die ik ondanks dat het reeds meer dan 30 jaar geleden is, nog steeds op mijn netvlies gebrand staat. Ik vermoed dat er meerdere van de oudere supporters kippenvel krijgen als ze deze match even terugspoelen. ![]() Ik was daar ook als klein manneke, we schakelden toen nen eersteklasser uit, dat was een droom. Het veld was zo slecht dat er een gemaakt doelpunt net voor de doellijn in de modder bleef steken. Ik denk dat het 4-2 werd of zo. Marievoet was ook alles of niks hé! De ronde erna speelden we tegen Waterschei en ik denk dat in de week ervoor onze staantribune omvergeblazen werd door de wind. In de volgende ronde werd Aalst inderdaad uitgeschakeld door Waterschei. Thuis verloren we 0 - 4 en in Waterschei werd het zelfs 6 - 0 De scalp van Winterslag hadden we toch De tribune waaide om op 17 11 1977 en was dus een jaar voor deze wedstrijden ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 09 Jun 2010, 12:37 |
|
|
forumlegende
Onderkroiper schreef: Jean schreef: Onderkroiper schreef: Goed nieuws, ik kreeg zopas een abonnement van vorig jaar van TRIBUNE A Gulle schenker was Marc De Man ( De Colruytboy ) Ook ben ik weliswaar via aankoop op Delcampe veilingen in het bezit gekomen van het bekerticket Eendracht Aalst - FC Winterslag 24 december 1978. Was denk ik de eerste wedstrijd dat ik meemaakte en ben steeds blijven terugkomen. Memorabele match die ik ondanks dat het reeds meer dan 30 jaar geleden is, nog steeds op mijn netvlies gebrand staat. Ik vermoed dat er meerdere van de oudere supporters kippenvel krijgen als ze deze match even terugspoelen. ![]() Ik was daar ook als klein manneke, we schakelden toen nen eersteklasser uit, dat was een droom. Het veld was zo slecht dat er een gemaakt doelpunt net voor de doellijn in de modder bleef steken. Ik denk dat het 4-2 werd of zo. Marievoet was ook alles of niks hé! De ronde erna speelden we tegen Waterschei en ik denk dat in de week ervoor onze staantribune omvergeblazen werd door de wind. In de volgende ronde werd Aalst inderdaad uitgeschakeld door Waterschei. Thuis verloren we 0 - 4 en in Waterschei werd het zelfs 6 - 0 De scalp van Winterslag hadden we toch De tribune waaide om op 17 11 1977 en was dus een jaar voor deze wedstrijden ;) ja zou kunnen, is lang geleden hé... |
| 09 Jun 2010, 13:31 |
|
|
Als ticketverzamelaar is het interessant om alsook filatelist te zijn .
Als je goed kijkt zie je de verschillen. Voor de gewone verzamelaar is dit hetzelfde ticket maar in feite zijn het verschillende drukken. ![]() ![]() Nogmaals het bewijs dat je steeds goed moet kijken en dat de verzameling nooit eindig is. ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 19 Jun 2010, 7:02 |
|
|
Dit ticket is waarschijnlijk het oudste wat ik tot nu toe gevonden heb.
Waarschijnlijk periode 1955 tot 1960 Kijk eens naar het machtige kroontje ![]() Hopelijk kan ik nog oudere exemplaren vinden _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 19 Jun 2010, 7:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Jean schreef: Onderkroiper schreef: Goed nieuws, ik kreeg zopas een abonnement van vorig jaar van TRIBUNE A Gulle schenker was Marc De Man ( De Colruytboy ) Ook ben ik weliswaar via aankoop op Delcampe veilingen in het bezit gekomen van het bekerticket Eendracht Aalst - FC Winterslag 24 december 1978. Was denk ik de eerste wedstrijd dat ik meemaakte en ben steeds blijven terugkomen. Memorabele match die ik ondanks dat het reeds meer dan 30 jaar geleden is, nog steeds op mijn netvlies gebrand staat. Ik vermoed dat er meerdere van de oudere supporters kippenvel krijgen als ze deze match even terugspoelen. ![]() Ik was daar ook als klein manneke, we schakelden toen nen eersteklasser uit, dat was een droom. Het veld was zo slecht dat er een gemaakt doelpunt net voor de doellijn in de modder bleef steken. Ik denk dat het 4-2 werd of zo. Marievoet was ook alles of niks hé! De ronde erna speelden we tegen Waterschei en ik denk dat in de week ervoor onze staantribune omvergeblazen werd door de wind. Ondanks mijn jeugdige leeftijd van 40 lentes kwam ik toen ook al kijken. Ik kan me die oude staantribune nog zeer goed voor de geest halen. Waren dat niet de jaren onder voorzitter Mathijs, of vergis ik me? Allez, ik dacht toch dat we een oudvoorzitter hadden die Mathijs noemde... _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 19 Jun 2010, 10:15 |
|
|
forumlegende
Matthijs werd pas voorzitter in de tweede helft van de jaren tachtig.
|
| 19 Jun 2010, 12:35 |
|
|
Gisteren ticket gekocht in voorverkoop.
Maar wat zag ik Elke tribune heeft een eigen kleurtje. Dus hier ben ik weer met mijn oproep de tickets niet weg te gooien. Tribune E heb ik zelf een exemplaar en Tribune K zal ook geen probleem zijn. Maar ik zoek dus nog Tribune A - F - G - H - I en ticket voor kind - 16 jaar Ook kreeg ik zoals steeds bij belangrijke matchen met Eerste klasseploegen e-mails van verzamelaars die mij een ticket van deze match tegen Anderlecht vragen. Ik kan wel degelijk meerdere exemplaren gebruiken om deze mensen zo een gebruikt exemplaar te bezorgen. Ik ben deze mensen nog steeds iets verschuldigd nadat ze mij enorm geholpen hebben naar mijn zoekttocht naar Aalsterse tickets. In tegendeel ik heb nog wel regelmatig contact ivm met Aalsterse en andere tickets. Ik heb wel slecht nieuws, deze keer is het ticket GEEN bierbonnetje na de wedstrijd ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 20 Jun 2010, 10:34 |
|
|
Ik kreeg na de wedstrijd reeds een ticket van vak "K" maar wie kan er mij exemplaren bezorgen uit alle andere tribunes ?
Graag tickets uit voorverkoop vermits hierop een datumstempel staat en de tickets die nog op de avond zelf verkocht werden, staat dit niet. Wie dit kan bezorgen, kan me mailen op [email protected] ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 02 Jul 2010, 6:16 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik heb een ticket van de K met datumstempel. Zal u dat bij gelegenheid wel eens geven.
|
| 02 Jul 2010, 10:14 |
|
|
Smetje schreef: Ik heb een ticket van de K met datumstempel. Zal u dat bij gelegenheid wel eens geven. Zijn er nog gulle schenkers ? Ik ben volop de UEFA tickets van 1995 proberen dubbel te hebben om deze permanent in te kaderen en te tonen in het clubrestaurant. Samen met de belangrijkste foto's van Expo 90, die onzen Hugo allemaal omhoog gehangen heeft. Tickets van de thuiswedstrijden tegen Levski Sofia & AS Rome heb ik onlangs kunnen kopen op E-bay en ben volop op zoek in Italië samen met Italiaanse verzamelaars om de tickets van AS Rome te vinden. Er is 1 groot probleem ik vind nergens een verzamelaar in Bulgarije om een exemplaar te bemachtigen van die UEFA match. Is er iemand die dit ticket nog ergens liggen heeft ? Of misschien contacten heeft in Bulgarije ? Ik kan moeilijk een kader samenstellen en er een wedstrijd in Sofia niet vernoemen. Een kleurenkopij van mijn persoonlijk exemplaar zou ook kunnen maar zou toch mooier zijn indien dit een origineel exemplaar zou zijn om tentoon te stellen. ![]() Wie is de reddende engel ? _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 02 Jul 2010, 11:35 |
|
|
Mijn zoektocht in Bulgarije begint stilaan zijn vruchten af te werpen.
Ik verkreeg reeds afbeeldingen van tickets van deze wedstrijd. Nu nog onderhandelen om de aan te kopen of eventueel ruilen. Dan is de cirkel rond en zal ik waarschijnlijk alle bestaande tickets van de UEFA cup bijeen gebracht hebben. De mooiste tickets komen steeds op het laatste .![]() ![]() ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Jul 2010, 11:01 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Hoe weet je zeker dat dat van de match tegen ons is? Ik zie geen datum en ook de naam van onze club zie ik niet. Die staat er misschien wel op in het Bulgaars, maar ik vermoed dat je die taal ook niet machtig bent
![]() |
| 21 Jul 2010, 23:04 |
|
|
Volgens verzamelaars werden in die perode geen tickets gedrukt ter gelegenheid van onze wedstrijd.
Mijn persoonlijke ticket is van hetzelfde type er werd enkel in aniline inkt stempel op gezet. Deze stempel verdween na meerdere jaren omdat het daglicht zag in kader op de kamer van mijn dochter. ![]() De aniline inkt wordt ook geabsorbeerd door het papier en alzo verdwijnen sommige stempels Deze tickets zijn slechts voorbeelden van tickets van deze wedstrijd. Er bestaan tickets met stempel Aalst op, je ken het woord Aalst goed herkennen. ![]() Ook is het zo dat in de staantribunes in Sofia vele tickets werden verkocht ZONDER stempel. Ik herinner mij dat de ingang 10 Bfr of 20 Bfr was om op de tribune te zitten in Sofia, laat staan de staantribunes zal niet duur geweest zijn. Het enge wat we konden kopen als versnapering waren zonnebloempitten ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Jul 2010, 23:25 |
|
| Pagina 23 van 35 |
[ 512 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 21 22 23 24 25 … 35 Volgende |