|
|
| Pagina 25 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 23 24 25 26 27 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Miss Forum 2009-2010
Stijn schreef: [..] Zo dom bennek nu ook weer ni ![]() Nee dankje...als ik zie wat wij allemaal uitsteken in de klas ![]() dan moede nie zagen da we zoveel conge hebben he trouwes ast er in de klas zitte gelijk gij dan is die twee maand nog nie voldoende om te recuperere ze |
| 16 Jun 2005, 14:30 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Stijn schreef: Zo dom bennek nu ook weer ni ![]() Nee dankje...als ik zie wat wij allemaal uitsteken in de klas ![]() Das bij mij ook, ik weet hoe ik in de klas was en ik zou als leraar nie het geduld emmen, peis ek. Trouwens, ge moet de studies 'Ambtenaar worden' ook nie onderschatten zenne . |
| 16 Jun 2005, 14:31 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
Bartos schreef: [..] Ge hebt daar zo een soort Acropolys (maar ik kan nimmer op de juste naam komen) en daar kunt ge op nen ezel naar boven, das wel nog eens de moeite om mee te maken. Alhoewel dienen ezel da misschien zo plezant nie zal gevonden emmen . Dan is der daar nog een klein eiland net buiten Rhodos waar we met den boot naartoe geweest zijn, da was ook de max. Ook een eilandrondrit met den bus is wel ne keer de moeite, dan moogt ge de plaatselijke korten drank ne keer proeven ook Zie ne keer, eigenlijk had ik reisagent moeten worden hé .Ja ge doet da ni slecht Ge hebt ook overal al een beetje gezeten precies
ahja we zullen wel zien,hoe het daar gaat zijn...in ieder geval kzal just terug zijn voor de oefenmatchen van EA ![]() _________________
|
| 16 Jun 2005, 14:32 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
Directeur zou meer iets voor mij zijn denkek,alsek zie wat den onzen doet,kan da toch ni moeilijk zijn
Elken dag e strafstudieke uitdelen en mijnen dag zit er op
En pff leerkrachten...wanneer gaan ze nog es staken eh ![]() _________________
|
| 16 Jun 2005, 14:33 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
Stijn schreef: Directeur zou meer iets voor mij zijn denkek,alsek zie wat den onzen doet,kan da toch ni moeilijk zijn Elken dag e strafstudieke uitdelen en mijnen dag zit er op En pff leerkrachten...wanneer gaan ze nog es staken eh ![]() Ze wachten gwn tot gij afgestudeerd geraakt. Nog een 7-tal jaar dus |
| 16 Jun 2005, 14:37 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Stijn schreef: Ja ge doet da ni slecht Ge hebt ook overal al een beetje gezeten precies ahja we zullen wel zien,hoe het daar gaat zijn...in ieder geval kzal just terug zijn voor de oefenmatchen van EA ![]() Bwa, overal, de voorbije jaren in Mallorca, Antalya (Turkije), Rhodos, Kusadasi (Turkije), das ist zowa peis ek. Maar als jongere gast ook al in o.a. Denemarken, Roemenië (als 16-jarige, zeer indrukwekkend), Oostenrijk, Spanje, tja, zowa de normale landen hé. Juist misschien in mindere mate Denemarken en vooral Roemenië dat ik wel speciaal kan noemen en misschien dat er naar Newcastle ook nog nie teveel geweest zijn .
En eind augustus zit ik voor een week in Toscane, de eerste keer dat ik echt op verlof ga naar Italië. |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Ik ben vorig jaar naar Rhodos geweest. Prachtig eiland met veel bezienswaardigheden. Dienen acropolis bevindt zich in Lindos. Wat ik mij nog herinner is dat het daar snikheet was, boven de 50 graden. Ni te doen...!!! Ik heb daar meer afgezien dan hier op mijn werk doorgaans....
We hebben daar trouwens 2 volle weken schitterend weer gehad (meer dan 40°C)... We hebben daar ook nen auto gehuurd voor 3 dagen en gans da eiland rondgehotst! Echt de moeite waard. Dit jaar in augustus ga ik naar Corfou, kwestie van in de zelfde sfeer te blijven... ![]() _________________
|
|
|
Nationale Ploeg
Bartos schreef: [..] Das bij mij ook, ik weet hoe ik in de klas was en ik zou als leraar nie het geduld emmen, peis ek. Trouwens, ge moet de studies 'Ambtenaar worden' ook nie onderschatten zenne .Nie te doeng ![]() _________________
|
| 16 Jun 2005, 14:38 |
|
|
Nationale Ploeg
Bartos schreef: [..] Bwa, overal, de voorbije jaren in Mallorca, Antalya (Turkije), Rhodos, Kusadasi (Turkije), das ist zowa peis ek. Maar als jongere gast ook al in o.a. Denemarken, Roemenië (als 16-jarige, zeer indrukwekkend), Oostenrijk, Spanje, tja, zowa de normale landen hé. Juist misschien in mindere mate Denemarken en vooral Roemenië dat ik wel speciaal kan noemen en misschien dat er naar Newcastle ook nog nie teveel geweest zijn .En eind augustus zit ik voor een week in Toscane, de eerste keer dat ik echt op verlof ga naar Italië. Toscane : schitterend gewoon en wat een zalig leventje daar! _________________
|
| 16 Jun 2005, 14:40 |
|
|
SERRE schreef: Ik ben vorig jaar naar Rhodos geweest. Prachtig eiland met veel bezienswaardigheden. Dienen acropolis bevindt zich in Lindos. Just, da was het, Lindos. Ik hou trouwens echt wel enorm van die typisch Griekse sfeer, meer eigenlijk dan van de Spaanse costa's. Maar de Zuiderse vakantiebestemming waar ik het meest mijn hart verloren heb, is misschien wel Kusadasi, daar kan ik eigenlijk geen slecht woord over zeggen. Al ligt mijn hart misschien nog het meest van al in de Oostenrijkse Alpen, meer bepaald in Sölden, ik ging daar vroeger altijd met mijn ouders naartoe, die er trouwens nog steeds jaarlijks naartoe gaan, en veel mooier kan je niet zitten. Wie naar Sölden geweest is, wil in Oostenrijk nergens anders meer naartoe, toch niet voor zomervakantie. Volgend jaar zou ik er trouwens graag nog eens terug gaan. Heerlijke plek gewoon. |
| 16 Jun 2005, 14:42 |
|
|
SERRE schreef: [..] Toscane : schitterend gewoon en wat een zalig leventje daar! Op 5 km van Siena zitten we, azo in een huis waar enkele appartementen verhuurd worden, zoals ge er daar veel hebt. We gaan er wel met den auto naartoe, het zal dus eerst even afzien zijn. Maar dan hebben we ginder onzen eigen auto ter beschikking voor wa rond te toeren en wa proviand in te slaan. |
| 16 Jun 2005, 14:43 |
|
|
Nationale Ploeg
Bartos schreef: [..] Just, da was het, Lindos. Ik hou trouwens echt wel enorm van die typisch Griekse sfeer, meer eigenlijk dan van de Spaanse costa's. Maar de Zuiderse vakantiebestemming waar ik het meest mijn hart verloren heb, is misschien wel Kusadasi, daar kan ik eigenlijk geen slecht woord over zeggen. Al ligt mijn hart misschien nog het meest van al in de Oostenrijkse Alpen, meer bepaald in Sölden, ik ging daar vroeger altijd met mijn ouders naartoe, die er trouwens nog steeds jaarlijks naartoe gaan, en veel mooier kan je niet zitten. Wie naar Sölden geweest is, wil in Oostenrijk nergens anders meer naartoe, toch niet voor zomervakantie. Volgend jaar zou ik er trouwens graag nog eens terug gaan. Heerlijke plek gewoon. Ik ben in Kusadasi geweest in 1995 en dat was inderdaad één van mijn beste reizen totnogtoe. Schitterende badplaats met alles erop en eraan. En bovendien zeer vriendelijke bevolking! _________________
|
| 16 Jun 2005, 14:46 |
|
|
Nationale Ploeg
Bartos schreef: [..] Op 5 km van Siena zitten we, azo in een huis waar enkele appartementen verhuurd worden, zoals ge er daar veel hebt. We gaan er wel met den auto naartoe, het zal dus eerst even afzien zijn. Maar dan hebben we ginder onzen eigen auto ter beschikking voor wa rond te toeren en wa proviand in te slaan. Zonder auto moet ge daar niet naartoe gaan, die kunt ge daar gewoon niet missen. Dat is voor mij het stukje paradijs op aarde. En goeie crème-glacekes da ze daar hebben...
En schoon vrouwen menne jongen, ni te doen.... ![]() _________________
|
| 16 Jun 2005, 14:48 |
|
|
SERRE schreef: En schoon vrouwen menne jongen, ni te doen.... ![]() ![]() |
| 16 Jun 2005, 14:50 |
|
|
SERRE schreef: Zonder auto moet ge daar niet naartoe gaan, die kunt ge daar gewoon niet missen. Ja, dat is waarom we verkozen hebben met eigen auto naar ginder te gaan, ge zit ginder ook nogal rap afgelegen hé. Maar allé, het belooft alleszins een mooie vakantie te worden als ik u zo bezig hoor |
| 16 Jun 2005, 14:55 |
|
| Pagina 25 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 23 24 25 26 27 … 885 Volgende |