|
|
| Pagina 274 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 272 273 274 275 276 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bomber schreef: ik hoop dat het tempo van het peloton niet versnelt, want ter komt bezoek nu en kem just goei benen ver de sprint ![]() Da zou hier beter eens ewa georganiseerd worden van op nen bepaalden datum naar een bepaalde blz te sprinten, want altijd da wachten tot op 100... Er zijn er hier veel die er een sport van maken om die sprint uit te stellen tot ik eens niet van de partij ben, kwestie dat ze dan, bij afwezigheid van de grote kampioen, ook eens kunnen winnen. |
| 28 Dec 2006, 22:47 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
rivelinho schreef: Er zijn er hier veel die er een sport van maken om die sprint uit te stellen tot ik eens niet van de partij ben, kwestie dat ze dan, bij afwezigheid van de grote kampioen, ook eens kunnen winnen. Ge moet attent zijn hé jong Maar inderdaad, als ik op mijn werk ben kan ik geen hele dag het forum in de gaten houden zoals Oilsjt Vaneigest bv. En dan is de spurt mss al gedaan tegen da ik nog maar uit het zadel recht op de trappers ga staan. |
| 28 Dec 2006, 22:54 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Jan schreef: rivelinho schreef: Er zijn er hier veel die er een sport van maken om die sprint uit te stellen tot ik eens niet van de partij ben, kwestie dat ze dan, bij afwezigheid van de grote kampioen, ook eens kunnen winnen. Ge moet attent zijn hé jong Maar inderdaad, als ik op mijn werk ben kan ik geen hele dag het forum in de gaten houden zoals Oilsjt Vaneigest bv. En dan is de spurt mss al gedaan tegen da ik nog maar uit het zadel recht op de trappers ga staan. MAAK HET GANS GEVAARLIJK JONG !!!! ZOT ! blijf gij maar gewoon zitten, en laat u op het laatste wa bollen. Onervaren aan da koersen en sprinten beginnen, dat is vragen om een massa-valpartij. |
| 28 Dec 2006, 22:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
rivelinho schreef: Jan schreef: rivelinho schreef: Er zijn er hier veel die er een sport van maken om die sprint uit te stellen tot ik eens niet van de partij ben, kwestie dat ze dan, bij afwezigheid van de grote kampioen, ook eens kunnen winnen. Ge moet attent zijn hé jong Maar inderdaad, als ik op mijn werk ben kan ik geen hele dag het forum in de gaten houden zoals Oilsjt Vaneigest bv. En dan is de spurt mss al gedaan tegen da ik nog maar uit het zadel recht op de trappers ga staan. MAAK HET GANS GEVAARLIJK JONG !!!! ZOT ! blijf gij maar gewoon zitten, en laat u op het laatste wa bollen. Onervaren aan da koersen en sprinten beginnen, dat is vragen om een massa-valpartij. Gij hebt mij nog niet beziggezien zeker. Allemaal los uit het wiel ja ![]() |
| 28 Dec 2006, 23:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
'k ga dat hier toch wat in de gaten moeten houden ze, want als er daar in Lede ontsnappen zijnt meestal van die zotten.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 28 Dec 2006, 23:04 |
|
|
Ancien
placietjen schreef: 'k ga dat hier toch wat in de gaten moeten houden ze, want als er daar in Lede ontsnappen zijnt meestal van die zotten. Daar zegt ge het, "meestal" hé |
| 28 Dec 2006, 23:06 |
|
|
Ancien
placietjen schreef: 'k ga dat hier toch wat in de gaten moeten houden ze, want als er daar in Lede ontsnappen zijnt meestal van die zotten. Als ik zo lees hoe de Jan van plan is van te sprinten denk ik dat hij het meest in aanmerking komt. |
| 28 Dec 2006, 23:10 |
|
|
Ancien
rivelinho schreef: Als ik zo lees hoe de Jan van plan is van te sprinten denk ik dat hij het meest in aanmerking komt. ![]() |
| 28 Dec 2006, 23:12 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
haha, wel grappig dat ik als admin kan zien wie dat er als "verborgen gebruikers" het forum meeleze.
en dan op den admin kan ik zien in welke topic ge zit te lezen 't zijn er hier dus nog die speculeren dat vanavond nog kan gereden worden ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 28 Dec 2006, 23:15 |
|
|
Junior
keb allez allez zimbabwe gezien en ik krijg plots trug zin om te koersen!
|
| 28 Dec 2006, 23:49 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Oh my God! Ik vind dat diegene die zich verborgen houden moeten gediswalificeerd worden. Ik ieder geval, straks ga ik slapen, dus als de sprint voor vandaag is (wat ik toch betwijfel) zal het zonder mij zijn!
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 28 Dec 2006, 23:51 |
|
|
Vicky schreef: Oh my God! Ik vind dat diegene die zich verborgen houden moeten gediswalificeerd worden. Ik ieder geval, straks ga ik slapen, dus als de sprint voor vandaag is (wat ik toch betwijfel) zal het zonder mij zijn! ![]() Vicky _________________ If you never try, you'll never know |
| 28 Dec 2006, 23:52 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
placietjen schreef: Vicky schreef: Oh my God! Ik vind dat diegene die zich verborgen houden moeten gediswalificeerd worden. Ik ieder geval, straks ga ik slapen, dus als de sprint voor vandaag is (wat ik toch betwijfel) zal het zonder mij zijn! ![]() Vicky Ma me hoe minder, hoe langer het zal duren he... _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 28 Dec 2006, 23:55 |
|
|
Junior
kdenk ook nie dat voor vandaag is, maar kzal morgen ook in form zijn! pas op het laatste zal ik in actie schieten
|
| 28 Dec 2006, 23:56 |
|
|
red cap schreef: kdenk ook nie dat voor vandaag is, maar kzal morgen ook in form zijn! pas op het laatste zal ik in actie schieten Ah neen he! Als er een verrassing zal winnen, zal ik het zijn! Altijd al aanwezig geweest, maar nooit alert voor de sprints... Deze keer zal het anders zijn! Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 28 Dec 2006, 23:56 |
|
| Pagina 274 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 272 273 274 275 276 … 885 Volgende |