|
|
| Pagina 277 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 275 276 277 278 279 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
placietjen schreef: Casual1919 schreef: Stijn schreef: Stino wat doe je nu? ![]() Inderdaad, wat doe je nu ? Volgens mij teveel drinken ... ![]() Chance dat er mensen zijn die er tegen kunnen e placietjen ![]() |
| 29 Dec 2006, 14:24 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Stijn schreef: placietjen schreef: Casual1919 schreef: Stijn schreef: Stino wat doe je nu? ![]() Inderdaad, wat doe je nu ? Volgens mij teveel drinken ... ![]() Chance dat er mensen zijn die er tegen kunnen e placietjen ![]() Ik zou ni te neig roepen! Gij wordt ambetant als ge gedronken hebt... Remember het plumeau incident?
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 29 Dec 2006, 14:26 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
Vicky schreef: Stijn schreef: placietjen schreef: Casual1919 schreef: Stijn schreef: Stino wat doe je nu? ![]() Inderdaad, wat doe je nu ? Volgens mij teveel drinken ... ![]() Chance dat er mensen zijn die er tegen kunnen e placietjen ![]() Ik zou ni te neig roepen! Gij wordt ambetant als ge gedronken hebt... Remember het plumeau incident? ![]() Vicky Kweet bekanst nix meer van mijne verjaardag,maar da zallek ALTIJD onthouden
Das ni ambetent worden,maar gewoon tveirken uithangen ![]() |
| 29 Dec 2006, 14:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Stijn schreef: placietjen schreef: Casual1919 schreef: Stijn schreef: Stino wat doe je nu? ![]() Inderdaad, wat doe je nu ? Volgens mij teveel drinken ... ![]() Chance dat er mensen zijn die er tegen kunnen e placietjen ![]()
ik moet mij ganse dagen concentreren op mijn studies, als ik dan eens buiten kan en ik kom ullen tegen ist natuurlijk van de kloten hé ! ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 29 Dec 2006, 14:34 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
placietjen schreef: Stijn schreef: placietjen schreef: Casual1919 schreef: Stijn schreef: Stino wat doe je nu? ![]() Inderdaad, wat doe je nu ? Volgens mij teveel drinken ... ![]() Chance dat er mensen zijn die er tegen kunnen e placietjen ![]() ik moet mij ganse dagen concentreren op mijn studies, als ik dan eens buiten kan en ik kom ullen tegen ist natuurlijk van de kloten hé ! ![]() Zit gij niet wat veel op 't cafeetsken met de Jan ? |
| 29 Dec 2006, 14:38 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Stijn schreef: Vicky schreef: Stijn schreef: placietjen schreef: Casual1919 schreef: Stijn schreef: Stino wat doe je nu? ![]() Inderdaad, wat doe je nu ? Volgens mij teveel drinken ... ![]() Chance dat er mensen zijn die er tegen kunnen e placietjen ![]() Ik zou ni te neig roepen! Gij wordt ambetant als ge gedronken hebt... Remember het plumeau incident? ![]() Vicky Kweet bekanst nix meer van mijne verjaardag,maar da zallek ALTIJD onthouden Das ni ambetent worden,maar gewoon tveirken uithangen ![]() Ik vond het anders ook wel schitterend! Alleen ocharme Joris... Die pizza heeft ons ook nog gesmaakt he en dan ikke naar de luchthaven achter mijn oukes... Daar direct complimenten gekregen met hoe goed ik er uit zag natuurlijk
PS: heb je die plumeau nog? Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 29 Dec 2006, 16:02 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Zonet na twee dagen afzien mijne grote kuis afgerond
.
Ik kan weer voor een jaar voort . |
| 29 Dec 2006, 16:04 |
|
|
Bartos schreef: Zonet na twee dagen afzien mijne grote kuis afgerond .Ik kan weer voor een jaar voort .Als je ni weet wa doen... ![]() _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 29 Dec 2006, 16:14 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Vicky schreef: Bartos schreef: Zonet na twee dagen afzien mijne grote kuis afgerond .Ik kan weer voor een jaar voort .Als je ni weet wa doen... ![]() Ik kan eerlijk gezegd genen dweil of stofzuiger nimmer zien . |
| 29 Dec 2006, 16:15 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Smetje schreef: K ben er nog nooit bijgeweest in de sprint, k zal het dus in de gaten moeten houden da k deze keer wel mee kan doen. Probleem is da k ni weet of ik vandaag nog tijd ga hebben om te sprinten. K zal anders nu al een ontsnapping inzetten om wa voorsprong te pakken... Als ge wilt in stijl ten onder gaan of u op een dusdanige manier belachelijk maken dat er binnen jaren nog over geklapt wordt, kunt ge altijd enkele tips aan de rive vragen .Die jaloezie dat blijft dus he |
| 29 Dec 2006, 18:52 |
|
|
Meer zelfs Rive, naar wat ik al gehoord heb worden er zelfs al voor de koers afspraken gemaakt. Allemaal om jou te saboteren... Ik heb daar natuurlijk helemaal niets mee te maken maar ik wou het je maar even melden...
Ik heb het gevoel dat er deze keer een underdog zal winnen
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 29 Dec 2006, 19:25 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Vicky schreef: Meer zelfs Rive, naar wat ik al gehoord heb worden er zelfs al voor de koers afspraken gemaakt. Allemaal om jou te saboteren... Ik heb daar natuurlijk helemaal niets mee te maken maar ik wou het je maar even melden... precies of er zijn afspraken nodig om de rive de koers te laten verliezen???? |
| 29 Dec 2006, 19:32 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
lot schreef: Vicky schreef: Meer zelfs Rive, naar wat ik al gehoord heb worden er zelfs al voor de koers afspraken gemaakt. Allemaal om jou te saboteren... Ik heb daar natuurlijk helemaal niets mee te maken maar ik wou het je maar even melden... precies of er zijn afspraken nodig om de rive de koers te laten verliezen????
Ik heb zo ook een vermoeden dat er deze keer iemand gaat winnen die nog nooit nen sprint gewonnen heeft. Das omdat die oudere generatie te veel schrik heeft om tijdens de dopingcontrole tegen de lamp te lopen peizek ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 29 Dec 2006, 19:43 |
|
|
tgaater ier om spanne denkek, ma durf vanaved ni te sprinte e
den deze ga uit dussss ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 29 Dec 2006, 20:27 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
hansken schreef: tgaater ier om spanne denkek, ma durf vanaved ni te sprinte e den deze ga uit dussss ![]() Ik ook jong, dus durft vanavond of vannacht nie te sprinten hé. |
| 29 Dec 2006, 20:36 |
|
| Pagina 277 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 275 276 277 278 279 … 885 Volgende |