|
|
| Pagina 298 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 296 297 298 299 300 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
placietjen schreef: rivelinho schreef: Ik ben weg. De bloemenmeiskes gaan troosten (blijkbaar daar ergens een probleem) en dan de pers te woord staan. ![]() ah t is hij dat diene fotofinish voor u vervalst had, en u op plaats 1 gezet had ![]() |
| 02 Jan 2007, 23:32 |
|
|
Iendracht.be - beheer
jaja de zilveren plak, als het om de prijzen te doen is ben ik er steeds bij
|
| 02 Jan 2007, 23:41 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Bomber schreef: den Boris met zenne Leffe is oek verdwenen, hij zal al int busken zitten Miljaarde! Mè aal dieje Leffe, toch wel grat vergeten zeker! Het moet gezegd, rivelinho maakt zijn (zelfverklaarde) favorietenrol waar. 'Respect daarvoor' zou een mens dan denken, maar neen hoor, zoveel respect verdient hij nu ook weer niet... We moeten er eerlijk in zijn, het is en blijft een gralijke jeannet... Ik zie hem daar al zitten, ergens vorige week, op een eenzame doordeweekse avond, voor zijn pc'tje, in Microsoft Word al een tekstje in elkaar aan 't flansen voor als hij met veel geluk de sprint misschien zou kunnen winnen... en dan op de moment zelf copy & paste... zielig bazeken als ge 't mij vraagt... IK daarentegen, ik zit hier gelijk nen echte vent ne gansen avond mijn mokke te poepen, mijnen hond af te desken en tussendoor drink ik dan ook nog 's nen bak Leffe leeg!
De rive, hij zal nooit één der groten worden... _________________ es da ier e fistjen... |
| 03 Jan 2007, 0:20 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
GVD... Mijnen velo kapot... Grat de sprint gemist
En toch nen proficiat aan de rive. Hij kon zich volledig belachelijk maken maar hij doet het toch maar ![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 03 Jan 2007, 0:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
miljaar 2uur te laat!!
training, ndan nog is apres-training, ne mens vergeet al is iets e!
ndan nog ne winnaar die wint met de hulp van de gesloten overweg waar ik voor stond ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 03 Jan 2007, 2:00 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
placietjen schreef: De buurman schreef: talent ten over hoor, je spreekt wel met de man die zonder GPS / Tom tom in Aalst EN in leuven is geraakt op de plaats van bestemming zonder 1x fout te rijden.. ![]() Da vind ik er nu ook van ze! Ik had dan misschien wel GPS, maar hetgeen ik in die auto moeten doorstaan heb... Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 03 Jan 2007, 10:57 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Ik heb me bij deze sprint opzettelijk afzijdig gehouden... Komaan, we lachen al constant met Rive en als hij dan nu nog eens de sprint zou verloren hebben, na zoveel tralala gemaakt te hebben zou het er helemaal over zijn he! Ik heb gewoon medelijden met die jongen... Kijk naar Jan, daar wordt ook mee gelachen en die jongen heeft ondertussen al een drankprobleem ontwikkeld!!! Daarom dat ik het de Rive gun, ik wil niet nog zo'n geval op EA ze... Vandaar ook dat ik hem getipt heb over de samenzweringen tegen hem. Het spijt me tov de rest van het peloton, maar ik voorzag anders een sociaal drama... Bij het nieuwe jaar moet een mens al eens vredelievend zijn he!
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 03 Jan 2007, 11:05 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Vicky schreef: Ik heb me bij deze sprint opzettelijk afzijdig gehouden... Komaan, we lachen al constant met Rive en als hij dan nu nog eens de sprint zou verloren hebben, na zoveel tralala gemaakt te hebben zou het er helemaal over zijn he! Ik heb gewoon medelijden met die jongen... Kijk naar Jan, daar wordt ook mee gelachen en die jongen heeft ondertussen al een drankprobleem ontwikkeld!!! Daarom dat ik het de Rive gun, ik wil niet nog zo'n geval op EA ze... Vandaar ook dat ik hem getipt heb over de samenzweringen tegen hem. Het spijt me tov de rest van het peloton, maar ik voorzag anders een sociaal drama... Bij het nieuwe jaar moet een mens al eens vredelievend zijn he! ![]() Vicky Vicky, ge zijt een verstandig mens, met een hart voor de sociale gevallen... zo moeten er ook zijn! _________________ es da ier e fistjen... |
| 03 Jan 2007, 12:14 |
|
|
boris clitoris schreef: Vicky schreef: Ik heb me bij deze sprint opzettelijk afzijdig gehouden... Komaan, we lachen al constant met Rive en als hij dan nu nog eens de sprint zou verloren hebben, na zoveel tralala gemaakt te hebben zou het er helemaal over zijn he! Ik heb gewoon medelijden met die jongen... Kijk naar Jan, daar wordt ook mee gelachen en die jongen heeft ondertussen al een drankprobleem ontwikkeld!!! Daarom dat ik het de Rive gun, ik wil niet nog zo'n geval op EA ze... Vandaar ook dat ik hem getipt heb over de samenzweringen tegen hem. Het spijt me tov de rest van het peloton, maar ik voorzag anders een sociaal drama... Bij het nieuwe jaar moet een mens al eens vredelievend zijn he! ![]() Vicky Vicky, ge zijt een verstandig mens, met een hart voor de sociale gevallen... zo moeten er ook zijn! Waarom denk je dat ik altijd tegen jou begin te babbelen?
Sorry Boris, maar dat is een voorzet die zelfs Bjorn De Wilde nog zou binnen koppen, zelfs zonder dat hij zijn haar daarom moet in de war brengen
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 03 Jan 2007, 12:19 |
|
|
Vicky schreef: Waarom denk je dat ik altijd tegen jou begin te babbelen? ![]() Sorry Boris, maar dat is een voorzet die zelfs Bjorn De Wilde nog zou binnen koppen, zelfs zonder dat hij zijn haar daarom moet in de war brengen Vicky genoteerd
en bij deze wordt uw uitnodiging voor de grote Windmolenstraat-barbeque VERSCHEURD!!!! ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 03 Jan 2007, 12:22 |
|
|
boris clitoris schreef: Vicky schreef: Waarom denk je dat ik altijd tegen jou begin te babbelen? ![]() Sorry Boris, maar dat is een voorzet die zelfs Bjorn De Wilde nog zou binnen koppen, zelfs zonder dat hij zijn haar daarom moet in de war brengen Vicky genoteerd en bij deze wordt uw uitnodiging voor de grote Windmolenstraat-barbeque VERSCHEURD!!!! ![]() Pfff, dan houd ik op hetzelfde moment een Molenveld barbeque he... We zullen dan zien op welke uitnodiging de mensen ingaan
|
| 03 Jan 2007, 12:23 |
|
|
Vicky schreef: Pfff, dan houd ik op hetzelfde moment een Molenveld barbeque he... We zullen dan zien op welke uitnodiging de mensen ingaan ![]() Vicky jamaar, bij mij geen sociaal gevallen hé... zo geraak ik ook wel aan volk, mensen uitnodigen gelijk rivelinho, mensen die eigenlijk geen leven hebben, geen vrienden hebben en nog nooit op een BBQ geweest zijn.... _________________ es da ier e fistjen... |
| 03 Jan 2007, 12:26 |
|
|
boris clitoris schreef: Vicky schreef: Pfff, dan houd ik op hetzelfde moment een Molenveld barbeque he... We zullen dan zien op welke uitnodiging de mensen ingaan ![]() Vicky jamaar, bij mij geen sociaal gevallen hé... zo geraak ik ook wel aan volk, mensen uitnodigen gelijk rivelinho, mensen die eigenlijk geen leven hebben, geen vrienden hebben en nog nooit op een BBQ geweest zijn.... Is het niet de bedoeling dat je toch wel op je eigen bbq aanwezig bent? I dat geval zou ik mijn criteria voor genodigden toch eens herzien ze
|
| 03 Jan 2007, 12:29 |
|
|
Vicky schreef: boris clitoris schreef: Vicky schreef: Pfff, dan houd ik op hetzelfde moment een Molenveld barbeque he... We zullen dan zien op welke uitnodiging de mensen ingaan ![]() Vicky jamaar, bij mij geen sociaal gevallen hé... zo geraak ik ook wel aan volk, mensen uitnodigen gelijk rivelinho, mensen die eigenlijk geen leven hebben, geen vrienden hebben en nog nooit op een BBQ geweest zijn.... Is het niet de bedoeling dat je toch wel op je eigen bbq aanwezig bent? I dat geval zou ik mijn criteria voor genodigden toch eens herzien ze ![]() Vicky pijnlijk... ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 03 Jan 2007, 12:30 |
|
|
boris clitoris schreef: Vicky schreef: boris clitoris schreef: Vicky schreef: Pfff, dan houd ik op hetzelfde moment een Molenveld barbeque he... We zullen dan zien op welke uitnodiging de mensen ingaan ![]() Vicky jamaar, bij mij geen sociaal gevallen hé... zo geraak ik ook wel aan volk, mensen uitnodigen gelijk rivelinho, mensen die eigenlijk geen leven hebben, geen vrienden hebben en nog nooit op een BBQ geweest zijn.... Is het niet de bedoeling dat je toch wel op je eigen bbq aanwezig bent? I dat geval zou ik mijn criteria voor genodigden toch eens herzien ze ![]() Vicky pijnlijk... ![]() Alleen de waarheid kwetst he zeggen ze... Ma troost u, als blijkt dat iedereen dan bij mij zit, mag je ook komen hoor! _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 03 Jan 2007, 12:33 |
|
| Pagina 298 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 296 297 298 299 300 … 885 Volgende |