|
|
| Pagina 319 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 317 318 319 320 321 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Miss Forum 2009-2010
placietjen schreef: tot vorig jaar liep er int Sint Vincentius in Gijzegem een rond die mijn tante nog had gehad, die ik nog had gehad, en die in haar laatste dagen nu dus ook aan men neef nog les gaf. En mijn neef is een jaar of 8 jonger dan mij hilda moens? ze is vorig jaar dan ook op pensioen gegaan raar maar waar had da mens het wel voor mij zowel als ik daar op de schoolbanken zat dan als ik daar les gaf (er waren daar anderen met wie ze veel minder goed opschoot) |
| 23 Jan 2007, 22:42 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
the_red_ant69 schreef: Vicky schreef: the_red_ant69 schreef: euh, hoe oud is die Van Oost? Want (in de tijd dat de dieren nog spraken en zwart wit TV nog bestond) heb ik zelf 10 jaar op 't Atheneum gepasseerd en raar maar waar zegt die naam me nog vaag iets. Die zal ergens in de 50 toch al zijn ze denk ik... Ge moet eens op de site van 't atheneum gaan zien he, daar staan er van alle leerkrachten fotokes ![]() Vicky ah neen, ik heb frieda jansegers gehad voor wiskunde (periode 84-86) Amaai, is die nog niet met pensioen? Voor de rest nog zo'n 4-5 dinosaurussen die me bekend voorkwamen Ja Jansegers die liep daar toch nog altijd toen ik daar vertrokken ben. En den Buyl zal je dan ook wel nog kennen zeker? Die is samen met mij gestopt... Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 23 Jan 2007, 22:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
lot schreef: placietjen schreef: tot vorig jaar liep er int Sint Vincentius in Gijzegem een rond die mijn tante nog had gehad, die ik nog had gehad, en die in haar laatste dagen nu dus ook aan men neef nog les gaf. En mijn neef is een jaar of 8 jonger dan mij hilda moens? ze is vorig jaar dan ook op pensioen gegaan raar maar waar had da mens het wel voor mij zowel als ik daar op de schoolbanken zat dan als ik daar les gaf (er waren daar anderen met wie ze veel minder goed opschoot) ik denk dat moest ik leraar in Gijzegem geweest zijn, dat ik nog Mevrouw Moens gezegd zou hebben... puur als gevolg van den dril indertijd. Shit jong, 'k weet nog dat ze in de laatste jaren vant middelbaar (de leraars dan zijden) in onzen tijd drilden ze dat er in. Wil in die 2 jaar Gijzegem zijn er bij mij ook zo een paar dingen ingedrild.... miljaar ség . En Leen Moens was ook zo één, 'k peis dat we een gans jaar niet anders gedaan hebben als 10 geboden, weegegroetjes, onzevaders en dergelijke opzeggen ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 23 Jan 2007, 22:55 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
Vicky schreef: the_red_ant69 schreef: Vicky schreef: the_red_ant69 schreef: euh, hoe oud is die Van Oost? Want (in de tijd dat de dieren nog spraken en zwart wit TV nog bestond) heb ik zelf 10 jaar op 't Atheneum gepasseerd en raar maar waar zegt die naam me nog vaag iets. Die zal ergens in de 50 toch al zijn ze denk ik... Ge moet eens op de site van 't atheneum gaan zien he, daar staan er van alle leerkrachten fotokes ![]() Vicky ah neen, ik heb frieda jansegers gehad voor wiskunde (periode 84-86) Amaai, is die nog niet met pensioen? Voor de rest nog zo'n 4-5 dinosaurussen die me bekend voorkwamen Ja Jansegers die liep daar toch nog altijd toen ik daar vertrokken ben. En den Buyl zal je dan ook wel nog kennen zeker? Die is samen met mij gestopt... Vicky Buyl? de Ronny ...? die zag er 20 jaar geleden al 60 jaar oud uit... |
| 23 Jan 2007, 23:53 |
|
|
Iendracht.be - beheer
en Linthout ? (Aardr en Wetenschappen enzo)
sympathieke pee, jarenlang (tot overname vorig seizoen) actief op E.Aalst en schitterend werk geleverd voor de jeugd |
| 24 Jan 2007, 0:11 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Idd, Ronny Buyl... Is nu zijn 2e jaar op pensioen... Maar ocharme de mens heeft keelkanker...
De Linthout is met lengtes voorsprong mijn favo leerkracht op 't atheneum!!!! Zelfs zonder de voetbal is da ne schitterende mens!! Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 24 Jan 2007, 0:19 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
IendrachterForLife schreef: Jeroen schreef: IendrachterForLife schreef: Vicky schreef: Ela ela! Ik heb ook 6 jaar opt Atheneum gezeten he! Ik zat zelfs in "de grootste krapuulklas id geschiedenis" (woorden van onzen Belli ) Ge moet gewoon zien da ge geen petities tekent tegen den directeur tekent, dan hebde geen problemen ![]() Vicky Leg da hier ne keer uit van die petitie tegen directeur? formulierke invullen, bedreigt worden door de directeur, uren ondervraagt worden, uiteindelijk door de politie uit de klas worden genomen omda ge wordt beschuldigt van laster en eerroof aan de school... zo kan ik nog eventjes doorgaan maar toen alle gedupeerden (ne man of 20 Zal da ook is moeten organiseren opt smi ![]() Allé, zo een toffe school (SMI of TIS?) |
| 24 Jan 2007, 0:23 |
|
|
anners moete is 3pagina's na mekaar klappen over ex-leerkrachten?
kga nog ma een maand en half nimee na tschool en kzou nieens men klastitularis van pakweg 3,4 jaar geleje kunne zegge ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 24 Jan 2007, 0:40 |
|
|
Iendracht.be - beheer
hansken schreef: anners moete is 3pagina's na mekaar klappen over ex-leerkrachten? kga nog ma een maand en half nimee na tschool en kzou nieens men klastitularis van pakweg 3,4 jaar geleje kunne zegge ![]() proficiat olé |
| 24 Jan 2007, 0:45 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
Vicky schreef: Idd, Ronny Buyl... Is nu zijn 2e jaar op pensioen... Maar ocharme de mens heeft keelkanker... De Linthout is met lengtes voorsprong mijn favo leerkracht op 't atheneum!!!! Zelfs zonder de voetbal is da ne schitterende mens!! Vicky Linthout was er toen net begonnen volgens mij, Fonck voor LO lijkt me ook nog zo'n oudgediende .. geloof me of niet, maar toen ik daar ging was Andres Pandy (remember de "oplosser" van alle familiale problemen ) leraar protestante godsdienst op t KAA ah, ne mens wordt oud, straks krijg ik hier jowwan allures ![]() |
| 24 Jan 2007, 0:45 |
|
|
Iendracht.be - beheer
the_red_ant69 schreef: Vicky schreef: Idd, Ronny Buyl... Is nu zijn 2e jaar op pensioen... Maar ocharme de mens heeft keelkanker... De Linthout is met lengtes voorsprong mijn favo leerkracht op 't atheneum!!!! Zelfs zonder de voetbal is da ne schitterende mens!! Vicky Linthout was er toen net begonnen volgens mij, Fonck voor LO lijkt me ook nog zo'n oudgediende .. geloof me of niet, maar toen ik daar ging was Andres Pandy (remember de "oplosser" van alle familiale problemen ) leraar protestante godsdienst op t KAA ah, ne mens wordt oud, straks krijg ik hier jowwan allures ![]() Fonck heb ik ook gehad, dienen was op zijnen ouden dag ook té grappig |
| 24 Jan 2007, 0:47 |
|
|
hansken schreef: anners moete is 3pagina's na mekaar klappen over ex-leerkrachten? kga nog ma een maand en half nimee na tschool en kzou nieens men klastitularis van pakweg 3,4 jaar geleje kunne zegge ![]() das van die wekelijkse fiesjtjes ... alcohol tast de hersenen aan |
| 24 Jan 2007, 0:47 |
|
|
the_red_ant69 schreef: hansken schreef: anners moete is 3pagina's na mekaar klappen over ex-leerkrachten? kga nog ma een maand en half nimee na tschool en kzou nieens men klastitularis van pakweg 3,4 jaar geleje kunne zegge ![]() das van die wekelijkse fiesjtjes ... alcohol tast de hersenen aan kmoe zegge dat ier zo wel goe opschiet
op oeveel dage zitte wij ier al aan 20+ paginas? ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 24 Jan 2007, 0:49 |
|
|
the_red_ant69 schreef: Vicky schreef: Idd, Ronny Buyl... Is nu zijn 2e jaar op pensioen... Maar ocharme de mens heeft keelkanker... De Linthout is met lengtes voorsprong mijn favo leerkracht op 't atheneum!!!! Zelfs zonder de voetbal is da ne schitterende mens!! Vicky Linthout was er toen net begonnen volgens mij, Fonck voor LO lijkt me ook nog zo'n oudgediende .. geloof me of niet, maar toen ik daar ging was Andres Pandy (remember de "oplosser" van alle familiale problemen ) leraar protestante godsdienst op t KAA ah, ne mens wordt oud, straks krijg ik hier jowwan allures ![]() Fonck heb ik om evidente redenen nooit gehad, maar ik ken hem wel! Andres Pandy: kon gewoon niet anders dan op 't atheneum! En Allart, das ook zo een ouwe rot die daar ondertussen al tot het meubilair behoort... Ken je die niet? Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 24 Jan 2007, 1:34 |
|
|
na de geruchten van de laatste dagen, vraag ik me iets af eh vicky...
uwe concours dagge ging houde, betreffende een bekend forum-lid, ga die nu nog door?? of is het gelek as de man van wendy? da de winnaar eigelijk al gekend is? ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 24 Jan 2007, 3:52 |
|
| Pagina 319 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 317 318 319 320 321 … 885 Volgende |